ja hier die van mij ook (voetbal dan…) en ik verveel me rot… heb nog genoeg liggen wat ik kan doen maar heb er geen puf voor!
zonnebank…goed idee…dat kan ik morgen wel weer is doen!
@lins wrote:
zonnebank…goed idee…dat kan ik morgen wel weer is doen!
had nog een kuurtje gedaan voor de bruiloft maar ik wil graag het bruine kleurtje behouden :mrgreen: :mrgreen: dus bijhouden nu maar.
@Angela_84 wrote:
@lins wrote:zonnebank…goed idee…dat kan ik morgen wel weer is doen!
had nog een kuurtje gedaan voor de bruiloft maar ik wil graag het bruine kleurtje behouden :mrgreen: :mrgreen: dus bijhouden nu maar.
Mag dat trouwens wel als je zwanger bent? :think: :think: :think:
Angela_84 schreef:
lins schreef:
zonnebank...goed idee...dat kan ik morgen wel weer is doen!
had nog een kuurtje gedaan voor de bruiloft maar ik wil graag het bruine kleurtje behouden dus bijhouden nu maar.
Mag dat trouwens wel als je zwanger bent?
Volgens mij is het beter van niet, hetzelfde als met in de zon zitten, je moet dan uitkijken voor een zwangerschapsmasker
hier nog eentje die zich verveeld, kapot is van het vele werken deze week en hubbie iets aan het kijken is wat ik niks aan vind.
Die mannen van tegenwoordig :lol:
als je zwanger bent kan je beter niet zonnenbanken of in de zon liggen dan kan je geloof ik vlekken krijgen
Angela… de sauna mag niet iig niet geloof ik. Van de zonnebank weet ik het niet.
Hub kijkt voetbal (en ik ook). Mats ligt te huilen in zijn bedje. Hij wil niet slapen maar ben nu al 20x op en neer gelopen. Ik laat hem nu maar even…
Ja dat klopt. Daar moet je echt voor opletten!
dus alle mannen zitten voetbal te kijken hahaha… nou word voorlopig niet klussen dan haha…
ik hoef er in ieder geval nu niet in mijn mooiste lingerie te gaan staan…
haha ja, ga eens aan de kant krijg je dan :lol: :lol: :lol:
Ga denk ik vroeg naar bed, morgen nog van 14.00-23.00 uur werken en een bereikbare nacht er achteraan.
moet ook nog energie besparen voor het klusgebeuren de volgende week he
Deze voetbalfan kijkt ook hoor
gezellig die mannen :liar:
ik ben ook wel voetbal fan maar als ik moe ben dan kan ik er niet naar kijken…
en daarbij houden ik en mijn man niet van dezelfde voetbal club hahah…
cin weltrusten!
hier geen voetbal. hub is aan het gamen. ik ook net. ff geen zin meer.
ik ben moe…af en toe raar gevoel in me buik… had ik vorige maand ook dus zegt niks…
heb nog geen zin om naar bed te gaan… als ik nou een leuk boek in huis had dan wel hihi…
hoop dat er de komende dagen weer hoop goede testen komen!!!
ik ga morgenochted naar de kruidvat voor die goed testen. als ze nu wel binnen zijn.
ben benieuwd hoor!! ik wil ook testen!!