Maart/aprilstoppers deel 7! ** 7 kindjes op komst!! **

@Ylerion wrote:

ik ga morgenochted naar de kruidvat voor die goed testen. als ze nu wel binnen zijn.

Koopzondag??

Cin welterusten!

Nou, ik heb de strijd met Mats gewonnen… hij ging steeds heel hard huilen en wild bewegen in bed. Ik ben naast hem op de grond gaan zitten en heb zijn armpje vastgehouden zodat hij niet kon draaien. Uiteindelijk, na 20 minuten gaf hij het op en viel in slaap. Toen moest ik mijn duim nog uit zijn handje wurmen en wegsluipen. Gelukkig werd hij daar niet weer wakker van. Het is nog steeds stil :dance: Pffff, hoop dat dit niet de komende avonden blijft!

Ik ga zo ook maar eens richting bedje. Morgen is het weer vroeg dag!

Ylerion… op naar een nog positievere test morgen! :thumbup: :pray:

TRUSTE! :-*

welstrusten allemaal

t is idd koopzondag in arnhem. dus ik hop ff heen en weer.

@Ylerion wrote:

welstrusten allemaal

t is idd koopzondag in arnhem. dus ik hop ff heen en weer.

Spannnnnnnnnnnnnend!!!

zeker. ik baal dat ik met de bus en alles moet. maar ik wil het haha… (maar ik ben verder niet koppig horr)

@ bieslookje: Het blijft heel klote, maar het is wel fijn voor je dat het op de natuurlijke manier is gegaan.

@ Ylerion: Oooeehh… Ylerion, spannend! Ik zie wel heel vaag “iets”… spannende dag morgen! je laat het ons toch nog wel weten he? Op naar een positieve test!

@ Matsjo: Bij jou ook bijna weer zo ver…

:pray:

Even ego: Ik ben vandaag op kraamvisite geweest. Hartstikke leuk natuurlijk! Maar van drie personen af ben ik onder kruisverhoor gesteld: 1. Of wij niet ook een kinderwens hebben? 2. Dat we er nu toch ook wel zin in krijgen, zeker??? 3. Wanneer wij nu eindelijk eens met kinderen beginnen???

Ik ben er een beetje op van. Ik vind het echt een feest als bekenden een kindje krijgen.

Maar voor bijkomende kruisverhoren pas ik toch eigenlijk. En het is echt niet de eerste keer dat mensen dat vragen. Maar drie keer op een dag is echt te veel van het goede nu… En ik weet gewoon ook niet wat ik moet zeggen… :oops:

Ylerion wat zie ik nou :shock:

:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: Ik ben benieuwd naar je test van morgen hoor, volgens mij zie ik ook een vaag streepje op de foto :dance:

Ik ga nu ook naar bed, slaap lekker allemaal

ja ik ben eigenlijk wel overtuigd dat er wat te zien was. ook een vriendin van mij. zowel hub. ik test morgenochtend met clear blue… niet tuidelijk genoeg? hup naar arnhem voor kruidvat!

bij ons word die vraag ook steeds vaker gesteld en denk ook wel dat er sommige iets vermoeden…

Wij gaan slapen!

ylerion: ik zie hopelijk nog steeds een positieve test!!!

@lins wrote:

bij ons word die vraag ook steeds vaker gesteld en denk ook wel dat er sommige iets vermoeden…

Wij gaan slapen!

ylerion: ik zie hopelijk nog steeds een positieve test!!!

Truste alle slapers! :slight_smile:

Yleron: al wakker??? :wink:

Matsjo: o herkenbaar dat niet slapen…van mijn neefje die heeft dat echt een hele tijd gehad wat mats doet nu…enne die foto’s in het showforum :inlove: :inlove: :inlove: :clap: :clap: :clap:

Minnimin: o irritant he…die vragen hebben wij ook altijd gehad :wall: meeeennnnnnn waar bemoeit iedereen zich mee…gewoon zeggen als het zover is dan zijn jullie de eersten die het horen…is het zo over.

tweet ,bieslookje: hoe gaat het vandaag?

Sneeuw…ja ook al weer 12 weken :dance: voel je je goed?

Lins: misschien ? :pray: :wink:

kom straks nog wel weer…

O ja Yleron: veel plezier vandaag met de verjaardag van je kleine meid :inlove:

@Ylerion, veel plezier met de verjaardag van je dochtertje vandaag!

Spannend hoor die testen, ben benieuwd naar je test vandaag!

Alvast een klein beetje gefeliciteerd!

@We hebben vanochtend toch stiekem getest, maar helaas negatief.

Ik voel wel van alles in mijn buik, maar ja dat wil niks zeggen.

Morning Ladies,

Ben zo gaar als een doperwt, tis gister een beetje laat geworden, en A.nouk vond t om 6.15 gewoon weer dag :lol:

Bieslookje, hoe is t nu met je? Begrijp ik t goed uit je tekstjes dat het al afgekomen is? Fijn hoor, dat je lijf t zelf oplost.

Laat mijn hersenkronkel maar hoor :slight_smile: Ik dacht hardop :shifty:

Succes weer verder! En knap dat je al naar de toekomst kijkt! (Meimama klinkt goed :wink: )

Ylerion, ik heb mijn scherm heen en weer bewogen, maar zie geen streepje. Maar dat ligt misschien meer aan mijn krakkemikkige schermpje dan aan jouw test hoor :lol: Ik ben heeeel erg benieuwd of je positief test! (rennen naar die winkels :wink: )

Eros, wat jammer zeg! Hopelijk was t gewoon te vroeg

Vervelend he, die kruisverhoren. Hier ook de nodige opmerkingen gehad hoor. En nu mijn zwangerschap bekend is, krijg ik af en toe de vraag ‘was dat wel gepland?’ Gisteravond weer. Gekke aanname, bij een getrouwd stel met al een peutertje. Gek dat ze er dan vanuit gaat dat t ongepland was… Dit was hardstikke gepland hoor :inlove:

Manlief is boven de logeerkamer aan het strippen. A.nouk gaat over naar die kamer, en de babykamer blijft de babykamer. Zo hoeven we maar 1 kamertje te veranderen. Maar wat een takkenwerk, het splitsbare behang dat we er 10 jaar geleden tegenaan geplakt hebben, wil niet splitsen. Centimeter voor centimeter peuteren we t bovenste laagje eraf, terwijl de bedoeling was dat je zo per baan de bovenste laag eraf zou kunnen trekken… En de muren zijn zo oud en poreus dat we op sommige plekken het behang er met stukken muur en al af trekken. Hele gaten erin :roll:

Gelukkig zijn we er lekker op tijd mee begonnen, dan hebben we nog even :lol: T wordt erg leuk (vind ik zelf :shifty: ), ik ben benieuwd of de verfjes, meubels en behang ook zo leuk samenpassen als ik nu denk :wink: Da’s altijd maar afwachten :wink:

zo goede morgen iedereen!!!

heb geslapen als een blok en natuurlijk geklust! en wat een klus hahaha

zo nu eerst douchen aankleden en op pad! dus ben er dan vavanvond weer… Ik hoop op ylerion vandaag! breng me goed nieuws…

Goede morgen iedereen. Ben nog een beetje duf van de verjaardag gisteren en zit nog vol van het gourmetten, het was gelukkig wel heel erg gezellig!!!

Vandaag een beetje een rare dag, het is precies een jaar geleden dat we mijn ouders een aangetekende brief hebben gestuurd dat we ze niet meer willen zien (nadat ik het in december daarvoor al persoonlijk had gezegt maar ze ons toch bleven bestoken met emails). Had het niet gedacht maar toch doet het wat met me.

Ylerion: spannend :pray: :pray: :pray: , gefeliciteerd met je dochter, mooie taart heb je gemaakt.

Bieslookje: wat fijn dat het vanzelf los is gekomen, ik :thumbup: :thumbdown: voor je dat je je aan kan sluiten bij de meimama’s over een tijdje.

Eros: jammer, ik hoop echt dat je te vroeg heb getest en je over een paar dagen gewoon positief test :pray:

De rest ga ik straks bijlezen, nu eerst even de huiskamer en keuken weer oporde maken want als ik eenmaal begin hier dan kan ik niet meer wegkomen :mrgreen:

ylerion…

waar blijf je?

fijne verjaardag van je dochter!

patripiex: 1 jaar geleden tja dat zit er nog vers in… kan me voorstellen dat het je zeker nog wat doet…is niet niks…moet denk oo heel wat vooraf zijn gegaan wil je die stap zetten.

ylerion is vast al aan het vieren hihi…

patripiex, ik heb straks je berichtje niet gelezen :oops:

Ik snap heel goed dat het veel met je doet, maar lekker rustig aan doen vandaag, of misschien juist wat afleiding opzoeken. :hug:

:hug: voor jou patripiex, ik kan me heel goed voorstellen dat het je toch wel wat doet hoor! Klets hier maar lekker van je af als je daar behoefte aan hebt.

Bieslookje hoe is het nu met jou?

Ylerion, je laat ons te veel in spanning :naughty: :mrgreen: