Maart/aprilstoppers deel 7! ** 7 kindjes op komst!! **

Bieslookje, wat moet dit moeilijk voor jullie zijn! :cry: Ik hoop echt dat de tabletjes alsnog hun werk hebben gedaan! Wat een rot opmerking van die vrouw! Sterkte meis! :kaars: :hug:

Tweet, dan wens ik je een geweldige dag toe!! Ben heel benieuwd!

En dan natuurlijk… Alaina…

@sanne062 wrote:

goedemorgen allemaal

Bieslookje hoe is het gegaan vannacht?

Idd wel alleen maar negatief nieuws zeg! Ik hoop dat er door iemand snel verandering in wordt gebracht. Ik heb mijn hoop eigenlijk al wel opgegeven, hoewel ik nog niet ongi be hebben de eertse kwaaltjes zich al wel weer gemeld :roll:

He gets, ik hoop toch echt dat de kwaaltjes van iets anders komen!!! :pray: :hug:

ik ben ook ongesteld geworden zojuist… wat raar. op dag 25 al :think:

he wat vervelend nou Ylerion :hug: Is idd al wel vroeg, was je cyclus hiervoor al wel regelmatig?

ja ip is dit nog binnen de marge (5 dagen voor en 5 dagen na je gemiddelde is wel normaal) maar zo vroeg heb ik m nog niet gehad.

ik heb nog geen bloed gezien, maar de krampen zijn er al wel.

mijn cylcus heeft nu dit gedaan: 28, 26, 25. de twee wenrondes na de nuvaring waren 31,29. dus hij is nu aan het afnemen zeg maar… echt raar. ik denk dat ik eens met ovulatietesten aan de gang ga. niet omdat het te lang duurt (ja dat ook, maar voor zwangerworden is dit niet zo lang). om gewoon eens te kijken wat mijn eisprong doet.

hmm de tegenslag valt wel mee eigenlijk.

bieslookje: :hug: hoop ook dat de tabletjes het werk goed hebben gedaan… :hug:

matsjo: o als je iets kwijt bent…heeeeel irritant… :wall:

yleron: Huh? idd wel raar dan van je cyclus…kan het geen soort innesteling zijn ofzo ? …maar het belangrijkste: GEFELICITEERD MET JE MEISJE :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: lijkt mij ook wel emo hoor…een jaar geleden lag ze nog bij je ,net geboren, alles nieuw en nu wordt je babietje een dreumes… :cry: :inlove: …gaan jullie het vandaag ook nog een beetje vieren dan?

Sanne: het kan nog natuurlijk…ik hoop het voor je :pray:

tweet : een hele fijne dag vandaag :mrgreen:

lins en sem: lekker aan de klus :wink:

de rest ook allemaal goed…

ga zo want heb zo echo… :shifty: :shifty: :shifty:

ahhh sase! ja de echo! veel succes… plezier… enne laten zien he?

tja vieren. hebben we zondag eigenlijk wel gedaan. natuurlijk ff exra knuffelen eni k denk dat ik vanavond even de kaartjes wil bekijken die we van kennisen bij haar geboorte gekregen hebben. en de foto’s bekijkn etc… oftwel ff lekker janken

o spannend sase, SHOWEN!!!

Spannend Sase!

Bieslookje. hoe is het nu meid?

Ylerion. Proficiat met je kleine grote meid vandaag!!! :dance:

Sem. klus ze, wij zijn er ook flink mee bezig :angel: :oops:

zo tweet… meteen geregeld hihi…

10 juli schoonheidsbehandeling en proefmake up en kapsel. leuk leuk hihi…

donderdag schoenen shoppen…

ik besef nu pas dat het zo 7 augustus is… :oops:

matsjo:

mijn nieuwe nod is 7 juli, dit is ronde 3 ( de rondes daarvoor waren om de anticonceptie uit te bannen).

even kijken of het lukt :inlove:

kep er ook nog een van samen…heeft de vk io wel wat opgezet voor haar project maar maakt mij niet uit…is denk ik de laatste echo van zo samen :inlove: straks alleen nog met hoofdjes of voetjes naast elkaar maar niet meer helemaal…gaat precies volgens schema .hartjes gehoord…helemaal super…vk ook blij…moet wel volgendew eek voor intake naar ziekenhuis gyn omdat ik daar ten slotte ook moet bevallen…maar goed ik blijf bij haar in ieder geval voor haar afstuderen :mrgreen:

:inlove: :inlove: :inlove: :inlove: WOW! :shock: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

Mooi sase!! :inlove:

@ Matsjo: wat balen zeg zo een dag!! :hug:

Vandaag hopelijk een betere dag!!

@ Bieslookje: Hoe is het nu met je?? Hoop al wat beter!!

@ Ylerion: Gefeliciteerd met de kleine!! :inlove:

& jammer dat je :twisted: bent geworden!! :hug:

@ Cin: Klus ze!! :wink:

Wij zijn ook flink bezig met klussen!! :roll:

@ Tweet: Geniet lekker van deze dag!! :inlove:

Hier gaat het wel ok, sinds gisteravond :sick: en pijn in me buik, vanmorgen ook vet :sick: en die steken in me buik blijven steeds terug komen…

Geen id wat het is, maar het zal vast wel weer over gaan!! :wall:

Ik gaat maar is aan het werk…

Groetjes :-*

Ow wat lief!! Ben helemaal verliefd op jouw kindjes!! :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

o geweldig die 2e echo samen!! Ik kan dr niks aan doen, ik ben verliefd :inlove: :inlove: :wink:

Ook hier inmiddels :evil: :evil:

matsjo :hug: :hug:

Ik begin nu wel langzaam zenuwachtig te worden hoor… Wordt ik ook :evil: of niet? En mn banner maakt het er ook niet makkelijker op :mrgreen: Hoewel ik volgens mn eigen berekeningen vandaag mn NOD heb :think: Nouja og maar rustig :liar: afwachten dan

:inlove: :inlove: ben zelf ook heel verliefd…meiden bedankt voor jullie reacties :-*

vind het dan wel weer confronterend dat ik mooi echo’s kan plaatsten en de dat hier de laatste dagen veel negatief is geweest…

volgens mij kan iedereen hier wel ene hele dikke knuffel gebruiken:

dus voor iedereen die em nodig heeft:

:hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

Sase, gewoon lekker genieten jij! En wij genieten gewoon met je mee!

Mijn volgende nod is op de verjaardag van Mats :inlove: