Maart/aprilstoppers deel 7! ** 7 kindjes op komst!! **

@lins wrote:

bieslookje: ik hoop dat tabletten aanslaan…vervelend zeg!!

patripiex: lees ze!!

sanne: dansse!

tweet: hoe was je lang weekendje??

voel je je al wat beter??

ik heb a.s. donderdag een gesprek bij de verloskundige om wat wijzer te worden over hoe alles zou gaan lopen. Ben benieuwd of ze me er rustiger krijgen…Ik moet zeggen dat ik nu we wat langer bezig zijn de bange periodes wel minder worden maar toch… Door dit orienterend gesprek en kennis te maken met hun hoop ik het wat makkelijker een plek te kunnen geven wat me in de toekomst te wachten staat…en wie weet bel ik ze al over 2weken omdat ik zwanger ben!

NOg ruim 1 week en we weten het!

Ik hoop het zo lins :pray: :pray: :pray: we kunnen wel wat positief nieuws gebruiken hier.

tweet, leuk dat je zo’n fijn weekend hebt gehad.

Gaat het nu ook weer iets beter met je?

merk nog niets van de tabletten :?

@ sanne062: Balen zeg!! :hug:

Hopelijk van de week wel positief!!? :pray:

@ Bieslookje: Nogmaals :hug: Sterkte!! :hug:

@ Tweet: Mooi dat je een lekker weekend achter de rug heb!! :thumbup:

Hopelijk gaat het nu ook weer wat beter met je :hug:

@ lins: Das fijn lins dat het nu al ietjes beter gaat en wie weet kan je ze over ruim een week inderdaad bellen met het goede nieuws!! :pray:

@ Angela_84: Oooh kan niet wachten!! :lol:

Kom maar op met die positieve test!! :pray:

Nee gaat niet echt lekker hier op het moment…

Hopelijk komen er z.s.m. wat positieve testen!! :pray:

Klusser de klus :oops: :roll:

Bieslookje, wat balen dat de tabletten (nog) niks lijken te doen :hug: Ik hoop echt dat je niet alsnog een curretage nodig hebt! :pray: :pray: :pray: Sterkte vannacht :-

Tweet, fijn te lezen dat je een goed weekend hebt gehad! :dance:

Lins, het komt goed hoor! Binnenkort heb je vast een posi test!! :inlove: :pray:

Ik ga lekker naar mijn bed zo. Hub is nog niet thuis dus ik ga in bed nog even lezen.

:-

Sem succes met klussen!! :thumbup:

bieslookje: :hug: :hug: :hug:

tweet: o heerlijk zo’n weekend toch? :inlove:

kom morgen weer uitgebreid…net lekker hormoontjes uitgetest tijdens mclouds daugthers… :cry:

Ik heb trouwens echt een k*tdag gehad :silenced: :roll:

Eerst die test (ik was er dan niet verbaast over, het is toch leuker om positief te testen natuurlijk) vervolgens ben ik mijn sleutels kwijt geraakt. ZEKER weten ergens buiten en niet hier binnen :wall: Ik kon vanmiddag dus niet het huis in. Helemaal naar schoonouders gereden voor een andere sleutel, gelukkig waren ze thuis. Vanavond wilde Mats weer niet slapen en ben ik van 19.30 tot nu net met hem bezig geweest. ( hub is uit eten met collega’s) En maar krijsen dat hij deed zodra ik weg ging! En of het allemaal nog niet erg genoeg is, onze kat heeft op mijn bed gekotst! :x :evil: :evil:

Van die sleutels baal ik het meest! Zit ook de sleutel van mijn werk aan vast! Hopelijk is er een eerlijke vinder die ze naar het politiebureau brengt :pray: maar ik ga er maar vanuit dat ik ze niet meer terug zie.

ik ga ook afsluiten voor vandaag…ben moe en al hele avond beetje emotioneel en hangerig…

weltrusten allemaal!!

Truste Lins :-

Ik ben nu ook weg!

:-

he matsjo balen van zo dag!! is dan echt een dag dat alles verkeerd gaat!!

hopelijk heb je morgen een betere dag!!

en slaapt mats lekker door vanacht :hug:

matsjo, jeetje is idd een k*t dag.

aarrgghhhhh ik ga net naar toilet (voor t eerst sinds ik de tabletten inbracht), komen de 4 tabletjes er in zijn geheel weer uit! :twisted:

@bieslookje wrote:

matsjo, jeetje is idd een k*t dag.

aarrgghhhhh ik ga net naar toilet (voor t eerst sinds ik de tabletten inbracht), komen de 4 tabletjes er in zijn geheel weer uit! :twisted:

:hug: en nu?

bieslookje he balen !!! hoe kan dat nou…

heb zh gebeld ,vriendlief is nu nieuwe tabletten halen.

volgens de verpleger kon ik ook afwachten tot morgen en anders maar gewoon gecurreteerd worden :evil: dat is juist wat ik niet wil. :evil:

hopelijk helpt het straks wel

goedemorgen allemaal

Bieslookje hoe is het gegaan vannacht?

Idd wel alleen maar negatief nieuws zeg! Ik hoop dat er door iemand snel verandering in wordt gebracht. Ik heb mijn hoop eigenlijk al wel opgegeven, hoewel ik nog niet ongi be hebben de eertse kwaaltjes zich al wel weer gemeld :roll:

:hug: bieslookje. hoe is de nacht gegaan?

‘gewoon’ curreteren… zei ze dat? belachelijk, dat wil iedereen vermijden toch? ik vind het allemaal zo erg voor je. wat een nachtmerrie… ik hoop dat je zonnetje snel gaat schijnen :-*

nu even wat leuker nieuws:

Alaina is 1 jaar vandaag!! mijn kleine baby al zo groot… beetje dubbel haha.

Ach nee was ik dat gewoon vergeten. :oops:

Alaina voor jou:

Matsjo: Dat is wel echt driedubbel balen zeg, zo’n dag!!! Hoop dat je sleutels alsnog bij je terug komen… :hug:

Bieslookje: Je lijf wil blijkbaar nog geen afscheid nemen van jullie kleine sterretje… Wat ontzettend moeilijk lijkt me dit voor jou… :hug: :**: :kaars:

Ylerion: Gefeliciteerd met de allereerste verjaardag van Alaina!!! Voelt speciaal hè? :wink: :inlove:

Mijn moeder is nog altijd hier. We gaan namelijk vandaag voor haar shoppen voor kleding voor onze bruiloft met zijn tweetjes, en vanavond krijgen we beiden een proefkapsel voor de bruiloft, en ik daarbij ook mijn proefmakeup. Ben heeeeeeeeeel benieuwd of er iets uit komt waar ik tevreden mee zal zijn, want vooralsnog vraag ik me af of er met mijn haar wel iets aan te vangen is… :roll: Zal de camera mee nemen, en foto’s laten nemen, als ik het dan goed genoeg vind, plaats ik ze misschien wel! :roll:

Nu eerst even een relaxed bakje thee drinken, en een klein half uurtje voor mezelf, want mijn moeder is de kleine naar school aan het brengen en mijn vent is al naar zijn werk…

dankjullie wel :smiley:

oh tweet! jij nu al proefkapsel en haar… ik moet daar nog een afspraak voor maken :oops:

nou ja eigenlijk niet mijn schuld. ik had een afspraak maar die mv zou mij bellen voor gegevens. maar dat heeft ze nooit gedaan. (ik bel je in maart)… dus jammer,m aar opzoek naar een ander helaas.

ik moet ook nog schoenen vinden haha. de rest is geregeld.

Ohh het is nog maar twee maandjes meis! Zou toch wel gaan opschieten daarmee nu, als ik jou was… :shock: Ben blij dat bij ons zo goed als alles al geregeld is! :wink: Weet niet of ik anders wel echt had kunnen genieten van ons weekendje weg… :roll: