Maart/aprilstoppers deel 7! ** 7 kindjes op komst!! **

@Eros wrote:

@Hier weet ik niet wat ik ervan moet denken.

Echt ongesteld kan ik het niet noemen, het is een soort van bruine drap 9sorry voor het vieze praatje). Verders voel ik mijn goed, geen pijn of iets! Misschien moet het nog gaan doorzetten ofzo!

Misschien wel je :twisted: Hoop het niet voor je natuurlijk!! :pray:

Nog 1 dag te gaan voor je!! :pray: :pray: :pray:

@ Bieslookje: Je heb gelijk hoor!!

We babbelen ook zo lekker veel hier he… :roll:

Hallo, eerst even alweer ego…sorry

ik zal het in de spoiler zetten, voor degene die het niet willen lezen.

ik ben net dus in het ziekenhuis geweest, en was even niet zo positief. Niet alles is er zelf uitgekomen, nu heeft ze geprobeerd het er meteen met een inwendig onderzoek er meteen uit te halen. Voor een deel lukte dat, maar er bleef toch nog wat achter.

Nu moet ik alsnog die tabletjes in gaan nemen en hopelijk komt het daar mee los. Morgen moet ik om 10.40 uur naar het ziekenhuis en krijg dan weer een echo om te kijken of het weg is. Zo niet dan moet ik alsnog gecurreteerd worden. Als zoontje er straks in ligt dan ga ik ze innemen.

getver Bieslookje, wat naar nou :cry: :hug:

O Bieslookje, wat vervelend nou! Getsie… dit kun je er ook nog wel bijhebben! :frowning: Hopelijk komt het met de tabletjes helemaal los. Sterkte! :hug: :hug: :hug:

@bieslookje wrote:

Hallo, eerst even alweer ego…sorry

ik zal het in de spoiler zetten, voor degene die het niet willen lezen.

ik ben net dus in het ziekenhuis geweest, en was even niet zo positief. Niet alles is er zelf uitgekomen, nu heeft ze geprobeerd het er meteen met een inwendig onderzoek er meteen uit te halen. Voor een deel lukte dat, maar er bleef toch nog wat achter.

Nu moet ik alsnog die tabletjes in gaan nemen en hopelijk komt het daar mee los. Morgen moet ik om 10.40 uur naar het ziekenhuis en krijg dan weer een echo om te kijken of het weg is. Zo niet dan moet ik alsnog gecurreteerd worden. Als zoontje er straks in ligt dan ga ik ze innemen.

Sterkte meid!!! :hug: :hug: :hug:

@ Bieslookje: Wat vervelend zeg!! :frowning: Sterkte!! :hug:

Jeetje Bieslookje het wordt je ook allemaal niet makkelijker gemaakt he! Heel veel sterkte. Ik hoop echt dat je genoeg hebt aan die pillen en dat morgen op de echo dan alles verder schoon is :pray: :pray: :hug:

o en sase als ik een dakloze voor de supermarkt zie zitten, vraag ik vaak of ik iets voor m mee kan nemen en dat geef ik dan. Heb namelijk 1 keer meegemaakt dat ik met n stel vrienden in de stad liep en dat een dakloze ons aansprak of hij geld mocht hebben om wat te eten te kopen. Wij waren net op weg naar de Mc en toen we hem aanboden dat hij wel mee mocht lopen en dan op onze kosten daar wel wat te eten kon bestellen, was ie gelijk weg :roll:

ik ga jullie ook gelijk weer verlaten voor de rest van de avond. ga snel nog even de afwas wegwerken en alles wat ik vanmiddagt bij elkaar geshopt heb opruimen en dan naar dansles. zie jullie morgen

heb vanmiddag trouwens weer negatief getest :cry:

Jeetje ik zie alleen maar negatieve testen, dit gaat niet goed hoor!!!

Heel erg jammer Ylerion, Matsjo, Eros, Sanne. (hopelijk ben ik niemand vergeten) Ik hoop echt :thumbup: :thumbdown: dat er nog een paar positieve testen komen :pray: :pray:

Bieslookje: wat ontzettend erg voor je, ik hoop dat het door de pillen alsnog allemaal loslaat en je niet gecurreteerd worden.

Sorry meiden maar verder ga ik niet reageren, ik ga op bed liggen met een boek en vroeg slapen.

Ik ben heel erg moe (alweer) ik wordt er echt gek van. Komt nog bij dat ik 1 dag om de week extra ben gaan werken vanaf nu dus ik kan het niet goed gebruiken om nu weer zo moe te zijn.

Balen meid! Morgen dan hopelijk! :pray: :pray: Ik wens je een fijne avond!

patripiex, slaap ze.

ik wil ook positieve testen zien!

sanne :hug:

heb je veel geshopt?

eros, hoe is het nu?

zo tabletjes zijn met water ingebracht…nu ff afwachten maar

@ bieslookje. wat een nachtmerrie zeg! ik hoop dat je morgen na de echo lekker naar huis kan en geen curretage hoeft… :hug:

ben nu trouwens eem dreumes geworden

bieslookje: ik hoop dat tabletten aanslaan…vervelend zeg!!

patripiex: lees ze!!

sanne: dansse!

tweet: hoe was je lang weekendje??

voel je je al wat beter??

ik heb a.s. donderdag een gesprek bij de verloskundige om wat wijzer te worden over hoe alles zou gaan lopen. Ben benieuwd of ze me er rustiger krijgen…Ik moet zeggen dat ik nu we wat langer bezig zijn de bange periodes wel minder worden maar toch… Door dit orienterend gesprek en kennis te maken met hun hoop ik het wat makkelijker een plek te kunnen geven wat me in de toekomst te wachten staat…en wie weet bel ik ze al over 2weken omdat ik zwanger ben!

NOg ruim 1 week en we weten het!

Bieslookje hoe gaat het nu??

Lins, komt allemaal goed. Heb vertrouwen in jezelf meid!

patricia: dank je ! en hoe voel jij je??al kwaaltjes??

Bieslookje: :hug: :hug: :hug: Hoop dat morgen alles schoon blijkt te zijn en je je snel beter gaat voelen… :frowning:

Ook :hug: voor alle negatieve teststers…

Gaat niet echt lekker zo hier hè? :frowning:

Maakt dat ik het echt heel erg vervelend vind dat wij zo’n heerlijk weekend in London gehad hebben, en ik nauwelijks tot geen last heb van kwaaltjes of wat dan ook… :oops:

@lins wrote:

patricia: dank je ! en hoe voel jij je??al kwaaltjes??

Ik voel helemaal niets… Geen gespannen borsten, geen dikkere buik…

Maakt me ook wel wat onzeker hoor. Ik kan me niet meer zo goed herinneren of ik bij mijn dochter wel wat voelde in de eerste weken. Ik denk dat ik morgen even het zwangerschapsdagboek erbij pak, daar staat er vast wel wat over in.

ylerion:

balen meid,ik hoop dat je te vroeg bent geweest :hug:

Matsjo:

ook balen voor jouw al wist je zelf al dat de kans deze ronde super klein was. :hug:

Tweet;

Fijn dat je weekend leuk was :thumbup:

Bieslookje:

:hug: Ik hoop dt de tabletten hun werk doen.

Pfff ik ben doodop :zzz: :zzz:

heel de dag gewerkt,pas om half 8 thuis…

Net alvast testen besteld als het goed is liggen ze overmorgen op de mat. :mrgreen:

ga zo echt naar bed ben zo moe :zzz: