@Ylerion wrote:
hey meiden.
tja ik heb zowiso erg vroeg getest. mar omdat er op de vorige test duidelijk wat te zien was. (vals positief?) hadik nu eigenlijk op de bevestiging gehoopt. maar 12 juni is oorspronklijk mijn nod. dus ik wacht nog even met hoop af… maar ik bereid me vast voor zodat het niet zo een domper word.
Ik heb ook weleens vals positief gehad, ook met de apothekerstesten. Waarom? Door te vroeg testen, en als ik dan naar me NOD kwam zwaar negatief! En gewoon ongesteld op tijd e.d.
Daarom ben ik persoonlijk, niet zo kapot van dat hele vroege testen.
Maar oeh wat is het soms moeilijk om je te bedwingen!
:hug:
kan vanmiddag al naar het ZH, gaan ze kijken waar de buikpijn vandaan komt.
@Ylerion wrote:
hey meiden.
tja ik heb zowiso erg vroeg getest. mar omdat er op de vorige test duidelijk wat te zien was. (vals positief?) hadik nu eigenlijk op de bevestiging gehoopt. maar 12 juni is oorspronklijk mijn nod. dus ik wacht nog even met hoop af… maar ik bereid me vast voor zodat het niet zo een domper word.
@ Bieslookje: Suc6!! Hoop dat het niks ernstigs is!! :hug:
@bieslookje… succes :hug:
ja ik ben ook eigenlijk tegen het vroeg testen 80% van bevruchte eicellen word geen zwangerschap. ik moet mezelf gewoon echt naar die nod helpen zonder testen… maar dat vind ik zo meoilijk.
Kan het begrijpen, het is ook zo spannend!!
Nog 4 dagen tot je NOD… Misschien blijft het wel weg!! 
Kop op he!! Wij zijn dr voor je!! :hug:
Is ook erg moeilijk meid! Snap je helemaal :hug:
Bieslookje. Sterkte en succes vanmiddag!
natuurlijk wil je het liefst het snelst zwanger zijn. maar het wachten valt me erg tegen. ik snap volledig dat je niet 1.2.3 zwanger hoeft te raken maar het llijkt of mijn geduld sttteds verder opraakt terwijl ik officieel pas in ronde 2 zit nu.
ik moet ff een leuke hobby gaan zoeken denk ik. en niet zoveel nadenken (jen straks ben je nu echt te zwaar en kun ej geen kind krijgen nu, jen misschien is er de vorige keer iets fout gegaan waardoor je nu niet zwnager kan worden) dat soort dingen ga je nadenken…echt fout. maar om dat eerste maak ik em echt zorgen.
ik heb die zwangerschapskilo’s er niet afgekregen. 20 kg extra!! ik heb sportschool gedaan, ik snoep amper tot niet… ik ben nu doorgestuurd naar de dietiste zelfs die heeft bevestigd dat het nu moeilijker is om zwanger te raken…
ik zou gewoon zo graag dat 2e streepje zien.
zeikerd ben ik he? bah
Nee zeikerd ben je echt niet hoor!!
Je heb toch alle recht om je zo te voelen meis, lijkt me ook niet leuk als ik te horen zou krijgen dat het moeilijk word om zwanger te raken…
Dus zeik maar lekker door hoor :hug: :mrgreen:
Het liefst was ik in april ook al meteen zwanger, maar goed dat zat er niet in, mei ook niet, dus nu maar hopen op eind juni… en als het dan niet is, dan wachten we het weer een maand af…
Duurt mij nu ook al te lang hoor :roll:
ik moet gewoon niet zo zeiken haha.
sommige vrouwen hebben het hele ziekenhuisgeburen en zijn na 6 jaar nog niet zwanger en ik zeur over 2 maanden. wat zijn nou 2 maanden? 
Hey meiden,
Dat is lang geleden, 2 weken ofzo maar de vorige keer zaten we volgens mij net in deel 4 en nu alweer in deel 7!!! whohh…
Ik heb ook geen tijd om alles bij te lezen, sorry…
Voor iedereen die zwanger is: GEFELICITEERD!!!
Voor degene die bijna hun NOD hebben, nog even afwachten… spannend!
Voor de rest, veel klusplezier!!
Ik heb twee weken gelden een nieuwe baan gekregen!! Echt een droombaan!!!
We hebben wel besloten om nu nog even te wachten met zwanger worden, ik heb een jaarcontract gekregen en wil toch wel eerst de kans grijpen om mezelf daar te bewijzen!!
Aan de ene kant wel heel jammer en ik heb eigenlijk altijd gezegd dat ik deze twee dingen apart zie… maar ik heb er toch niet zo’n goed gevoel bij om als je net aan de slag bent al te moeten zeggen dat je zwanger bent…
En het biedt toch ook wel wat meer zekerheid wanneer ik weet dat mijn contract verlengd wordt…
Aan de andere kant weten ze dat ik bijna 28 ben en zullen ze ook wel snappen dat het er dan ee nkeer van kan komen. Maar goed… ik wil het zo plannen dat ik niet met zwangerschapsverlof ga voordat ik bijna een jaar werkzaam ben. Dus volgens mijn berekeningen… stop ik in november ofzo weer met de pil en dan maar afwachten… voor hetzelfde geld duurt het dan ook langer dan een jaar maar dat zal dan zo moeten zijn…
Ik kom tussendoor nog wel even meelzen om te horen hoe het met jullie allemaal gaat!! SUCCES!
Liefs Vlinder :vlinder:
Volgens mij heb ik nu ook mijn banner gewist!!
xxx
@Ylerion wrote:
ik moet gewoon niet zo zeiken haha.
sommige vrouwen hebben het hele ziekenhuisgeburen en zijn na 6 jaar nog niet zwanger en ik zeur over 2 maanden. wat zijn nou 2 maanden?
Zo lang (haha) ben ik nu ookal bezig… 2 maanden…
Ik wil ook ZO graag!!
Tuurlijk, je heb wel gelijk wat die mensen betreft, maar goed…
WIJ WILLEN OOK!!! SNEL!!! NU!!! :lol:
@ Vlinder27: Gefeliciteerd met je nieuwe baan!! :-*
@Vlinder27 wrote:
Volgens mij heb ik nu ook mijn banner gewist!!
xxx
Jep, ik zie m niet bij dit berciht iig.
he vlinder::::je hebt gelijk hoor als dit je droombaan is…leuk dat je nog komt meelezen hoor…wat voor een baan is het? igg veel succes :dance:
Yleron: o wat irri of niet? nou ja mss dat het vrijdag wel een andere kant opgaat…ik ga heel hard duimen 
oja hier ook even vragen:
ben ik nu weer zo raar??? er zitten toch vaak “daklozen” voor de deur van een supermarkt met de daklozenkrant…nu kan ik daar nooit langs lopen zonder dat ik mij ongemakkelijk voel omdat ik em niet koop wegens bijv geen kleingeld op zak…vorige week heb ik een man een bak kersen gegeven en nu een mevrouw een heel brood…ze danken mij daar hartelijk voor hoor daar niet van…maar mijn vriend zegt wel eens gekscherend heb je haar ook weer…die mensen hebben liever het geld hoor…( ik denk dan nee want daar gaan ze alleen maar sigaretten en drank voor kopen en dat vind ik dus weer niet de bedoeling) maar goed doen jullie die ook wel eens?
maar kom straks wel weer…ga nu mijn nichtje uit school halen :inlove:
nee hoor sase. als ik iets geef, dan is het ook eten of drinken. geen geld. daar word vaak drank of drugs an gekocht en dat wil ik niet steunen. gelijk heb je…
enne ik ben al over mn dip heen haha. ff goed boodschappen gedaan. met alaina gespeeld. lekkere bak frambozen en bramen aan het eten… ik probeer mezelf ff de ‘we zullen het zien’’ mentaliteit aan te praten. zo ff lekker aan de schoonmak. dat mag wel na gisteren haha
Nee hoor sasse, ik geef ook meestal eten en/of drinken, geen geld, dat geven ze dan uit aan drank, peuken of drugs en dat wil ik niet op me geweten hebben!!
Dus je bent niet de enige :mrgreen::thumbup:
Fijn dat je je al weer wat beter voelt Ylerion!!
@Ylerion, jammer zeg, maar je nod moet nog komen, misschien is ie dan wel positief!
@Hier weet ik niet wat ik ervan moet denken.
Echt ongesteld kan ik het niet noemen, het is een soort van bruine drap 9sorry voor het vieze praatje). Verders voel ik mijn goed, geen pijn of iets! Misschien moet het nog gaan doorzetten ofzo!
Ylerion, wat jammer meid! Maar idd, het is nog vroeg en de ene test is beter dan de andere. Ik heb vorige maand 2x licht positief getest maar was echt NIET zwanger! Hopelijk had bij jou de 1ste test gelijk en de 2de niet. We gaan het zien! 
Sase, ik vind het helemaal niet raar dat je geen geld geeft! Sterker nog… ik vind het SUPER dat je dit doet! :thumbup:
Vlinder, dan wens ik je veel succes met je nieuwe baan en in de toekomst met alsnog zwanger worden! Zal ik je dan maar van het lijstje halen?
@Eros wrote:
@Ylerion, jammer zeg, maar je nod moet nog komen, misschien is ie dan wel positief!
@Hier weet ik niet wat ik ervan moet denken.
Echt ongesteld kan ik het niet noemen, het is een soort van bruine drap 9sorry voor het vieze praatje). Verders voel ik mijn goed, geen pijn of iets! Misschien moet het nog gaan doorzetten ofzo!
Tsja, het is of je :twisted: of misschien innestelbloed? Mt dat laatste heb ik trouwens geen ervaring hoor maar je leest het regelmatig. Als je echt erg twijfelt en het bloeden wordt weer minder of gaat snel helemaal weg dan zou ik gewoon eens testen voor de zekerheid.
Net alles eindelijk terug gelezen…
Ga echt niet op iedereen reageren, want jullie hebben veeeeeeeeeeeeeel teveel gekletst om alles bij te kunnen houden!!!
In ieder geval:
Bieslookje: :hug: :kaars: :**: :kaars: :hug: