Maart/aprilstoppers deel 7! ** 7 kindjes op komst!! **

Nee gelijk heb je hoor!!

De mijne moet er ook elke ochtend om 4uur uit, dus same story over here!!

Nou ze maken maar tijd vrij vind je ook niet :roll:

Mijn vent kijkt ook steeds mee op de kalender wanneer de vruchtbaarste dagen zijn, hij kijkt bijna vaker als ik :lol:

Ja vind ik ook haha!

Moeten er toch iets voor over hebben he, wij doen de rest altijd al :mrgreen:

Op hoeveel dagen staat jou banner eigenlijk?

ik heb m gewoon weer op 28 dagen gezet…

1e was 28, 2e 30 dagen…

Weet het anders ook niet :roll:

en de jouwe?? Loopt jou cyclus wel “normaal”

mijne staat op 30 dagen! Is soms 28, maar meestal 30 dagen zodoende.

Ok :thumbup:

Ja ik zie wel hoe het deze maand verloopt…

Hopelijk na goed geklust te hebben blijft het WEGGGGG!! :pray: Deze maand…

Maar goed, is even afwachten :mrgreen:

ja indd. Kunnen niet meer doen dan klussen he! (en een beetje hopen op…).

Maar ja binnen een jaar ben je wel zwanger (meestal)! Maar hoop eigenlijk op eerder :wink:

Ja hoop het ook wel eigenlijk…

Maar goed, mocht het niet zo snel lukken vind ik dat ook niet erg hoor!!

Denk dat als het na een jaar nog niet is gelukt dat ik me dan wel een beetje zorgen ga maken…

Maar tot nu toe zit de goede hoop erin, dus laat maar komen… hihi…

Ja indd! :thumbup:

Ik probeer me iedere maand in te houden met testen (lukt soms ook heel goed) en ga nu echt wachten totdat ik overtijd ben, en echt het gevoel heb…,

Anders maak ik mezelf een beetje gek denk ik :roll: :lol:

Grappig dat jullie het op de weekplanner zetten! :smiley: En al helemaal lachen dat de mannen er vaker naar kijken! :lol:

Patricia, als jij 6 dagen voor nod al positief testte met de kruitvttest, dan kan ik er 2 dagen voor nod toch wel van uit gaan dat ik niet zwanger ben toch? Aangezien deze dik negatief was! Want het stomme vind ik dat op veel testen staat dat ze gevoelig zijn en je v.a. 4 dagen voor je nod al positief kunt testen en op deze van de kruitvt staat dat juist niet en daarmee kan het wel??

Anyway, laat de :twisted: :twisted: maar komen!

Tja soms met de drukkere roosters, moeten we wel iets he hihi :lol:

Volgende ronde weer Matsjo?! Enne dan meer klussen he, hihi.

Nee het is toch een gok he, is het wel of is het niet!

@Cin. wrote:

Ja indd! :thumbup:

Ik probeer me iedere maand in te houden met testen (lukt soms ook heel goed) en ga nu echt wachten totdat ik overtijd ben, en echt het gevoel heb…,

Anders maak ik mezelf een beetje gek denk ik :roll: :lol:

Ja dat had ik vorige maand dus, was 2 dagen overtijd en was helemaal zenuwachtig terwijl dat helemaal nergens voor nodig was…

Liep mezelf helemaal gek te maken en dan is het 100x erger balen als je dan negatief test!!

Was er ook echt kapot van…

Maar deze maand doe ik het rustiger aan, test pas als ik ruim overtijd ben en hou me gedachten voor dat ik het toch niet ben, dan is de klap ook niet zo hard mocht ik weer negatief testen… en ben ik dan DOLblij als ik positief test natuurlijk !! :mrgreen:

En precies, je kan klussen wat je wil, het moet maar net zo zijn dat het bij die ENE keer raak is!!

@ Matsjo: Wel balen hoor!! :hug:

Op naar de volgende ronde!! :pray:

Ja dat had ik de vorige maand ook! Was ook overtijd maar zwaar negatief getest. En dat terwijl ik me toch best goed voelde (er waren wat tekenen) maar helaas kan je lichaam je zo goed voor de gek houden soms dat je het allemaal gewoon denkt! :eh:

Tsja, wil wel op naar de volgende ronde maar zit nog steeds in deze ronde he :wink:

@Matsjo wrote:

Tsja, wil wel op naar de volgende ronde maar zit nog steeds in deze ronde he :wink:

Ja dat klopt!

Hoi dames,

Ik moest heel wat bijlezen;

Wij hebben een druk weekend gehad en moet zo werken, dus nu even geen tijd om op iedereen te reageren. Misschien vanavond even.

Tot later!!

Mieke

ylerion…

matsjo, jammer zeg, hopen dat :evil: snel komen dan kan je de volgende ronde weer in.

Hier gaat het wel. Heb alleen net nog even gebeld met het ziekenhuis, heb namelijk nog steeds buikpijn, niet zo hevig, maar meer zeurend. En eigenlijk mag dat niet meer als het is losgekomen. Ze ging even overleggen en belt dan vanmiddag terug.

niks helaas

ylerion…balen zeg, ik had nog zo gehoopt…

Dan maar hopen dat de :evil: snel doorzetten en dat je weer snel de nieuwe ronde in kan (eigenlijk eerst hopen dat je gewoon te vroeg was met testen)

@Cin. wrote:

@Matsjo wrote:

Ja dat klopt!

Jaaaa das waar :mrgreen:

Excuseeee me :lol:

@ Ylerion: Jammer meis!! :hug:

Misschien te vroeg getest?? :pray:

@ Bieslookje: sterkte ermee :hug:

hey meiden.

tja ik heb zowiso erg vroeg getest. mar omdat er op de vorige test duidelijk wat te zien was. (vals positief?) hadik nu eigenlijk op de bevestiging gehoopt. maar 12 juni is oorspronklijk mijn nod. dus ik wacht nog even met hoop af… maar ik bereid me vast voor zodat het niet zo een domper word.