Maart/aprilstoppers '09 deel 9! ** 7 kindjes op komst! **

Dan lopen we aardig gelijk op want hier ook een eitje aan het leggen geloof ik! :mrgreen: Dus hier moeten we ook aan de klus…

Wil zo graag maar weet niet wat te doen… ik lees overal dat als de uitslag verschijnt, het niet meer besmettelijk is. Dus het gaat er nu alleen om of ik al besmet ben en dat zal ik dan over een paar dagen weten? :think: Maar ja… over een paar dagen zijn de groene dagen weer voorbij…

Ik zal eens in mijn babyboeken kijken…

Wat zouden jullie doen?

@lins wrote:

zo lekker veel geschreven vanavond…is altijd als ik er niet ben :?

wij gaan een weekend je naar breda… dus ben er alleen morgenochtend om uitslag test te melden! of ik word ongi vanacht dan zie je me niet want we moeten ons al haasten hihi maar positief nieuws ga ik natuurlijk wel gelijk melden!!!

Spannnnnnend!!! :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Alvast een fijn weekend!

lins, fijn weekend. Enne ik hoop morgen iets van je te lezen :smiley:

Matsjo ik weet niet wat je moet doen. Is en blijft lastig. :hug:

oei mats wat een gedoe allemaal :hug:

ff snel een berichtje

nog steeds geen ongi,maar ook vandaag weer last gehad van bruinverlies :? dus weet ook niet wat me nu te wachten staat.

angela, wanneer wil je weer testen?

@bieslookje wrote:

angela, wanneer wil je weer testen?

weet ik niet,

ik wacht nog maar af,vorige keer was ikook 2 weken te laat dus denk dat het nog wel komt

heb op mijn nod nog een nega test gehad.

ok, hoe waren je cyclussen daarvoor? Of was je aan de pil? (zul je vast verteld hebben hoor)

ik ben een jaar geleden gestopt met de nuvaring

cyclus was altijd 28 dagen.

laatste keer dus 42 en heb 1 keer gehad dat ik met 21 dagen ongi werd.

wat irritant zeg, als hij eerst juist regelmarig was

Lijkt mij ook niks! :thumbdown:

nog ff ego:

zelf heb ik zoiets van… we gaan ervoor! Ik voel mij prima en warschijnlijk heb ik het al eens gehad (heb mijn moeder nog steeds niet gesproken) bovendien kan ik zoiets ook elke dag op het werk oplopen en dat is ook nooit gebeurd. Misschien een beetje naief van mij maar ik denk echt dat het gewoon kan. Anders kun je overal wel voor uit gaan kijken! Of ben ik nu echt heel naief??

Matsjo ik zou dat zelf misschien ook wel doen. In al die jaren dat ik in de kinderopvang werk heb ik het nog nooit opgelopen. Zou raar zijn als ik nu niet zwanger zou willen worden, want misschien heeft een kindje het binnenkort wel…dan zou het dus nooit kunnen.

(in mijn geval dan)

Als je verder goed fit en gezond bent…klussen

Wie weet… aan de klus dus! :mrgreen:

Hoe dan ook… ik ga wel naar bedje nu!

Truste! :-*

ik ook, welterusten

Goedemorgen dames!

Lins. En en en? Hoop nog zo dat je hier wat neer zet he!!! :pray:

Matsjo. Ik zou ook gewoon aan de klus gaan hoor! Dusse klus ze :mrgreen:

Iedereen een heel fijn weekend! :dance:

Goedemorgen allemaal!

Ja Lins… Kom op met die posi test :pray: :pray: :pray:

Matsjo, weet je inmiddels al wat Mats heeft???

Ik heb me toch een pijn in mn arm… Pffffff :wall:

Net het verband eraf gehaald, maar er mooi weer opgedaan… wat een ellende :wall:

Hoe is het verder met de dames hier??? :-*

Ja echt een ukkel die dat gedaan heeft joh!

Kan me voorstellen dat je er behoorlijk last van hebt!

Hier gaat alles oke. Moe, maar dat is niks nieuws de laatste tijd lijkt wel!

Vannacht vaak naar de wc moeten rennen om te plassen (zo irritant!), en gaat weer van me nachtrust af. Sliep pas om 3 uur zoiets, continue draaien en zo.

Slaap zo slecht de laatste tijd!

Maar verder alles goed hahaha.

Moet toch altijd weer lachen om zoonlief, die allerlei fratsen uithaald hier :lol:

En hoe is het verder met jou?

:-*

@Cin. wrote:

Ja echt een ukkel die dat gedaan heeft joh!

Kan me voorstellen dat je er behoorlijk last van hebt!

Hier gaat alles oke. Moe, maar dat is niks nieuws de laatste tijd lijkt wel!

Vannacht vaak naar de wc moeten rennen om te plassen (zo irritant!), en gaat weer van me nachtrust af. Sliep pas om 3 uur zoiets, continue draaien en zo.

Slaap zo slecht de laatste tijd!

Maar verder alles goed hahaha.

Moet toch altijd weer lachen om zoonlief, die allerlei fratsen uithaald hier :lol:

En hoe is het verder met jou?

Ja hahahaha, ik heb dat ook soms met die kleine… Flikt ie wat, moet ik boos worden en dan schiet ik in de lach… Kan er soms echt niks aan doen… :lol:

Vervelend dat je slecht slaapt, ik slaap ook ietsje slechter maar nog wel voldoende gelukkig… Alleen wordt ik wel moe wakker :?

Maar goed… Ja echt een trut die prikker… En ik zeg dat nog in het ziekenhuis, zegt ze ja ik wil mn collega’s niet afvallen… Ja daaaaaag, had ze maar goed moeten prikken… Achja, als ik de volgende keer weer moet en zij roept me dat zeg ik gewoon keihard in die volle wachruimte, nee bij jou ga ik niet want jij kan niet prikken…! Kijken, of ze er dan wat aan gaan doen… Of zal het helpen als ik een klacht ga indienen???
bieslookje wrote:
ik heb toen ook op internet gekeken en je vind zoveel verschillende dingen :shock:

zit net te tellen en is nu dag 11 na de curretage........

klussen dan maar haha

Zou heel goed kunnen hoor! Ik had zelfs ca 9 a 10 dagen na de MK alweer een eisprong en was 23 dagen na de MK ook weer ongesteld!

Hè dames!

Kwam ff kijken of lins al iets gepost had maar helaas… Hoop niet dat dat betekent dat… :pray: :pray:

Lisette… :-* op je arm. Wat een gedoe zeg! :wall:

Ben onderweg naar Arnhem. Even lekker shoppen :dance:

vannacht toch maar geklust… Met mats gaat het alweer beter en mijn ma dacht dat ik de vijfde ziekte al gehad had! :dance:

Hoi dames!!

Pfff wat kan een mens toch raar dromen!!

Werd om 08:00 jankend wakker omdat ik had gedroomt dat me ventje vreemd was gegaan :shock:

Echt weer iets voor mij hoor… D8 dat ik nou wel van die onzekerheid af was na bijna 5 jaar… Maar goed, het is maar een droom!! :lol:

Heb lekker me huissie gedaan, ben alleen nog wat wasjes aan het wegwerken…

Zometeen komt Lisette ( en aanhang ) gezellig naar me toe :mrgreen:

Heb wel even zin in wat gezelligheid!!

Ventje is werken…

@ Lins: Hebbie al getest??? :pray: :pray: :pray:

Fijn weekend in ieder geval!! Geniet er van!!

@ Angela_84: Wil je nu ook wachten tot je 2 weken over tijd bent??

Spannend hoor!! :pray: :pray: :pray:

@ Bielslookje & Matsjo: Suc6 met klussen!! :wink:

En inderdaad Matsjo zou gewoon aan de klus gaan, gelijk heb je!!

Enne shopse Mats!! :mrgreen:

@ Cin: Gelukkig dat je ventje je lekker aan het lachen kan maken!!

Ja die slapeloze nachten word ik soms ook gek van, maar goed, zal vast wel weer overgaan!! :thumbup:

Hoe is het verder hier met de dames?? :-*