Maart/aprilstoppers '09 deel 9! ** 7 kindjes op komst! **

We hebben ook een showforum!!!

Voor wijzigingen graag een pb sturen!

meld :mrgreen: :mrgreen:

toch nog even snel voor ik naar bed ga :wink:

Bieslookje welterusten!

Ik ga ook slapen nu. Morgen vrij dus dan kan ik overdag ook een keertje meekijken hier!

Truste!

:-*

truste mats

Ah, hier is het goede nieuws forum…

Mooi, heb ik dat alvast genoteerd.

Meiden, allemaal welterusten, en dat dit maar het positieve testen topic mag worden!

@MinnieMin wrote:

Ah, hier is het goede nieuws forum…

Mooi, heb ik dat alvast genoteerd.

Meiden, allemaal welterusten, en dat dit maar het positieve testen topic mag worden!

:thumbup: :thumbup: helemaal mee eens :inlove:

Meld me ook :mrgreen:

Meld!

Goedemorgen meiden, hoe is het vandaag met iedereen?

goeiemorgen deel 9 alweer :o :lol: :lol: :lol:

Zou het dan nu eindelijk zo mogen zijn? een deel met vooral positief nieuws? :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Laten we het hopen!

Iedereen lekker geslapen?

Een fijne dag in ieder geval allemaal dames.

:-*

@ allemaal:

Waaaah alweer een nieuw deeltje?

Heb ff snel de laatste 10 bladzijden doorgelezen! Meer tijd heb ik helaas vandaag niet. Vanmorgen mag ik belastingaangifte doen van het jaar dat ik naar het buitenland ben verhuisd …pffff dat wordt een pot koffie en veeel chocolade ;-).

Vanmiddag komt een duitse vriendin om me te helpen met mijn presentatie. Over ruim een week doe ik duits examen…wel heel handig dat deze vriendin ook nog eens duits gestudederd heeft en duitslerares is! :smiley:

Als het bij ons deze ronde raak is dan kan ik testen op de 2e dag van mijn examens…wordt wel een beetje heeeel veel stress op 1 dag :wink:

@sanne: heb het hele verhaal over meeten gemist geloof ik!

Maar idd…Zwitserland lijkt me lekker centraal voor een meeting :wink:

@matsjo: haha…hopelijk zijn er tegen die tijd veel bolle buiken…en dan is skieen niet meer zo’n goed idee lijkt me :wink:

@sase: las iets over dat je zo’n mooi buikje hebt! Maar waar staan die foto’s? Kan ze helemaal niet terugvinden!

Je hebt mazzel met zoveel echo’s! :wink: Geniet er lekker van!

@cin: spannend! Wanneer ga je testen (heb je vast wel geschreven, maar heb niet alles meer terug kunnen lezen)

@lisette: veel sterkte!

SASE!! Wil je AUB reageren op mijn PB?

ZOOO!! Alweer een nieuw deeltje! :mrgreen:

En inderdaad, in dit deel, POSITIEF NIEUWS :pray: :pray: :pray:

@Cin. wrote:

Laten we het hopen!

Iedereen lekker geslapen?

Een fijne dag in ieder geval allemaal dames.

:-

Yes yes, ik heb vannacht weer is lekker geslapen!!

Maar word wel steeds moe wakker :wall:

@ Tulpjes: Wat leuk zeg!! En spannend ook dan, suc6 met je presentatie!!

@ Angela_84: :pray: :dance: :pray: :dance:

@ Tweet: Hier gaat het goed hoor, ben op me werk… Hihi…

Hoest met jou?? :-

@ Bianca-k: Jeetje, dat zijn heftige pijnstillers!!

Kan je ook echt suf van worden, altans dat had ik dan toen ik me arm gebroken had…

We woonde nog maar net een week in ons huissie in Almere en ik dacht 's morgens om half 9 even de was te doen ( net een minuut wakker ), dus ik naar zolder om vervolgens met een volle wasmand naar beneden te gaan, verlies ik zo me evenwicht en rambadiebam daar lag ik onderaan de trap bedolven onder het wasgoed :mrgreen:

Kon me ook nergens aan vast grijpen want de leuningen zaten nog niet aan de muur :roll:

Dus: arm gebroken, stuitje gekneusd en ZO een ei op me kont…

Dat was mijn Diclofenac avontuur :mrgreen:

@ Cin: Wanneer ga je nou testen??? :mrgreen: :lol:

Over 3 dagen al?? :dance:

Dan moet ik onze deal afzeggen :oops:

Ik wil echt pas testen als ik weer over tijd ben…

Anders vind ik het zonde van de testen… ( die ik nog moet kopen )

Helemaal als ik negatief test, net als afgelopen zondag :roll:

Hoop dat het al wat beter gaat met Li :hug:

Kaarsie brand voor je oma & paps meis :kaars:

Gister thuis ook een echt kaarsje gebrand voor ze :kaars: :-*[/spoiler]

Hey lieverds…

Jullie zijn echte kanjers :inlove:

Met mij gaat het wel iets beter, ik heb redelijk goed geslapen alleen zit ik weer helemaal vast tussen mn schouderbladen. Het telefoon gesprek met mn oma gister heeft me wel even goed gedaan. En mn pa zegt dat ik me niet al te druk moet maken. Het gaat goed met hem.

Ik denk dat ik gewoon weer lekker mee klep… Afleiding is tenslotte ook goed zeggen ze he :wink: Deel 9 alweer… Gaat lekker hard!

Hoe is het verder met de meiden hier???

Liefs, :-*

Jaaaa afleiding is zeker goed!! :mrgreen:

En dat krijg je hier wel hoor…

Alleen is het nu heeeeeeeel rustig hiero :roll:

Wij kleppen ook al op msn, maja dan maar alles dubbel :mrgreen:

:dance: :dance: :dance:

Hier gaat ook alles op zich best goed hoor. :slight_smile:

Heb laatst acht seizoenen McLeod’s Daughters gedowned dus ik heb genoeg vertier, tussen de bedrijven door! :mrgreen:

Iemand nog leuke plannen voor het weekend?

Wij gaan zaterdag met mijn ouders naar de zwarte markt in Beverwijk! Kijken of we daar leuke bruiloftskleding voor onze kids kunnen vinden, en natuuuuuuuuuuuurlijk lekker snuffelen naar leuke andere dingetjes!!! :mrgreen:

@Tweet wrote:

Hier gaat ook alles op zich best goed hoor. :slight_smile:

Heb laatst acht seizoenen McLeod’s Daughters gedowned dus ik heb genoeg vertier, tussen de bedrijven door! :mrgreen:

Iemand nog leuke plannen voor het weekend?

Wij gaan zaterdag met mijn ouders naar de zwarte markt in Beverwijk! Kijken of we daar leuke bruiloftskleding voor onze kids kunnen vinden, en natuuuuuuuuuuuurlijk lekker snuffelen naar leuke andere dingetjes!!! :mrgreen:

@ Tweet: Veel plezier daar! heb er gewoond, is niet goedkoop meer daar… Je kan ff kijken in de chinese hallen… die zijn erg leuk :smiley: Ben er een paar weken geleden nog geweest… Heb VEEEEEEEEL leuke bruiloftjurkjes en pakjes gezien :smiley:

Wij hebben geen plannen voor het weekend… Misschien even op ziekenbezoek… Maar dat ligt er maar net aan of mn oma daar wel zin in heeft…

Misschien dat we naar Woudenberg gaan naar de Piramide van Austerlitz… Schijnt ontzettend leuk te zijn!

Iemand er wel eens geweest??

http://www.pyramidevanausterlitz.nl/speeltuin.htm

@Lisette24 wrote:

Misschien dat we naar Woudenberg gaan naar de Piramide van Austerlitz… Schijnt ontzettend leuk te zijn!

Vast wel, ik heb in mijn 1e levensjaartjes in woudenberg gewoond, maar ik kan me het echt niet herinneren :roll: Het ziet er wel leuk uit! :mrgreen:

@sanne062 wrote:

@Lisette24 wrote:

Vast wel, ik heb in mijn 1e levensjaartjes in woudenberg gewoond, maar ik kan me het echt niet herinneren :roll: Het ziet er wel leuk uit! :mrgreen:

Ja dat leek mij ook! Een kennis van me wees me erop, volgens haar is het leuk… Wil wel een kijkje gaan nemen, en is tenslotte gratis… Das al helemaal een uitje! :lol: Ja ben net een Jood hoor… :oops: :lol:

haha als je er dan extra van geniet zeg ik DOEN :thumbup: :mrgreen: