Maart/aprilstoppers '09 deel 9! ** 7 kindjes op komst! **

Ik :wall: heb :wall: koppijn :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall:

:roll: en dan hangt er hier ook nog zo’n TL bak te knipperen :wall: :wall:

@sanne062 wrote:

Owwwww, dat schiet ook niet op dan! :hug:

:-* voor je hoofdje

Ik meld me even, maar ga even terug lezen want heb zo te zien veel gemist!

@Mirag wrote:

Ik meld me even, maar ga even terug lezen want heb zo te zien veel gemist!

Gezien

Hihi, ja dat heb je zeker denk ik :lol:

Ik ga proberen mn huisje op te ruimen, kan nog niet goed bewegen, maarja kan moeilijk een troep blijven hier :snooty:

@sanne062 wrote:

:hug: voor je hooffie!!

@ Mirag: Leesse!! :mrgreen:

@ Li: Ja leuke speeltuin, gaan we zeker een keertje heen!!

Leuk voor die kleine doerak van je!! :mrgreen:

@ Tweet: McLeod’s Daughters :dance: :dance:

Veel kijk plezier!!

Pfffffffffffffffff mannen!!! :?

( meer zeg ik er niet over )

@Sem wrote:

@sanne062 wrote:

:hug: voor je hooffie!!

@ Mirag: Leesse!! :mrgreen:

@ Li: Ja leuke speeltuin, gaan we zeker een keertje heen!!

Leuk voor die kleine doerak van je!! :mrgreen:

@ Tweet: McLeod’s Daughters :dance: :dance:

Veel kijk plezier!!

Pfffffffffffffffff mannen!!! :?

( meer zeg ik er niet over )

Bij mn pa hebben we een Eikeboom tot Eikelboom omgetoverd… Hij mag er wel even in hangen??? :lol:

Gaan jullie mee naar de speeltuin dan Sem??? :mrgreen:

Daar was ik weer!

Moet eerlijk bekennen, heb er pijlsnel doorheen gelezen en daardoor vast ook niet alles onthouden; maar meer dan 25 pagina’s, daar ben je wel even zoet mee!

Lisette voor jou een dikke :hug: ! En sterkte!!

Cin. Wat lees ik nou; ben je stout geweest :wink: Je houdt het wel spannend!!

Bieslookje; ik hoop dat de tabletten snel helpen!!!

Blijkbaar een slecht korte termijn geheugen, want weet al niet meer wat ik nog wilde schrijven…

Een :hug: voor iedereen die hem kan gebruiken!!!

Tot snel!

ik voel me sago, jank de hele ochtend al…dus geen goede voorbode aangezien ik dat nu al 2x heb gehad vlak voor mijn ongi…vanmorgen was test weer negatief…snik…

ik snap het gewoon weg niet…maar ja mijn lichaam zal er nog niet klaar voor zijn ofzo…

maar ja nog geen bloed dus geeft me moed!

We hebben ook ZOveel geschreven Mirag, dus het geeft niet hoor!!

Oja graag Liset!! :mrgreen: ZO HOOG MOGELIJK!!

Ja tuurlijk gaan we dan mee, ik klim wel mee hoor :lol:

@ Lins :hug:

Vervelend meis…

Geen bloed geeft moed inderdaad, hoop echt dat je te vroeg bent met testen!! :pray: :pray:

:hug: :hug: lins

He dames!

Lins :hug: :hug: vervelend dat je je zo voelt. Ik hoop dat het raak is meid! :pray:

Tweet, Leuk Beverwijk!!! :thumbup: Ben er ook eens geweest. Je vindt er vast iets leuks hoor! Wij hebben geen plannen behalve zaterdagavond, dan heb ik een bruiloft.

Lisette, fijn je hier weer te zien. Afleiding zal je idd goed doen. Fijn dat het met je vader goed gaat! Ik blijf even :pray: voor je paps en je oma!

Sanne, ook van mij een aai over je zere bolletje! :hug:

Wij hebben vrijdagavond een bruiloft, zaterdag werken en familiedag voorbereiden en zondag familiedag en tussendoor zou ik ook nog naar een verjaardag moeten.

Druk weekendje dus!

Ooh gezellig Matsjo een bruiloft!! :mrgreen:

@ Mirag: Jij ook al een bruiloft!! Gezellig hoor!! Druk weekendje…

Maar wel leuk denk ik toch he… :dance:

Ik heb niet echt plannen het weekend…

Ja zaterdag naar Li :inlove:

Verder weer is een lekker weekendje relaxen :zzz:

Dank je wel Matsjo! Lief van je!

:inlove:

Ik heb net nog even contact gehad met de huisarts omdat ik nog steeds neit ongi ben en ook nog steeds negatief test. Ze dacht dat het waarschijnlijk aan het ontpillen ligt en dat kan wel een half jaar duren :o Nou aankijken dan maar en wachten (en ondertussen stiekem ook wel genieten dat ik niet ongi ben want ik mis t niet hoor)

O lekker is dat… je zal er toch nog 6 maanden op moeten wachten! :shock: Idd, niet ongesteld zijn is lekker maar als je zwanger wilt worden moet je toch weten wanneer je vruchtbaar bent?

@sanne062 wrote:

Ik heb net nog even contact gehad met de huisarts omdat ik nog steeds neit ongi ben en ook nog steeds negatief test. Ze dacht dat het waarschijnlijk aan het ontpillen ligt en dat kan wel een half jaar duren :o Nou aankijken dan maar en wachten (en ondertussen stiekem ook wel genieten dat ik niet ongi ben want ik mis t niet hoor)

Ik mis het ook he-le-maal niet :smiley: Maarja, die onzekerheid is ook niks… :snooty: En ik kan het weten :stuck_out_tongue:

Nee idd is die onzekerheid niks, en als ik jouw banner zo zie dan voel ik me al haast schuldig dat ik zo loop te zeuren. Ik hoop zo dat ze je morgen meer duidelijkheid kunnen geven lisette :pray:

@sanne062 wrote:

Nee idd is die onzekerheid niks, en als ik jouw banner zo zie dan voel ik me al haast schuldig dat ik zo loop te zeuren. Ik hoop zo dat ze je morgen meer duidelijkheid kunnen geven lisette :pray:

Ach wijffie, dat hoeft helemaal niet! Of het nou 10 of 40 dagen is… Het voelt hetzelfde toch??? :wink:

Ik hoop ook dat ik meer duidelijkheid heb… Want begin het stiekem wel een btje irri te vinden :silenced:

Maar goed, we gaan het wel zien… Gelukkig moet ik al heel vroeg des de eerder weet ik het dan… (Hoop ik)…

Aan de ene kant vindt ik het wel lekker dat ik me gevoelens kan delen met iemand, en dat er iemand is die weet hoe je je voelt

Toch??

Ja dat is ook waar :inlove:

Maar het lijkt bij te komen dor het ontpillen (3 mnd geleden gestopt). ben wel benieuwd waar het bij jou vandaan komt dan