Maart/aprilstoppers '09 deel 9! ** 7 kindjes op komst! **

@matsjo…ik zou t ook gewoon doen hoor! anders is er altijd wel een reden om te w88.

@Lisette: wat verschrikkelijk spannend! En wat balen van je arm!

Maandag of dinsdag de uitslag? Dat wordt vast een heeel lang weekend!

Ik heb iets raars: heb sinds gisteren lage rugpijn en buikpijn. Zit nu op de 4e dag na mjn verwachte ovulatie. Kan het dan een innesteling zijn??

Nu opeens ook veel slijm: Dan toch nu pas mijn ovulatie?? Maar heb daar normaal gesproken geen pijn bij :-s

Sinds de MK snap ik mijn lichaam niet meer :-s

:hug:

Vervelend meis.

Ik ken het gevoel niet van innesteling, maar zou best is kunnen toch??

Maar snap best dat je twijfeld…

Hoop echt dat je lichaam je is een keer een gevoel geeft wat klopt!! :pray:

@Tulpjes wrote:

@matsjo…ik zou t ook gewoon doen hoor! anders is er altijd wel een reden om te w88.

@Lisette: wat verschrikkelijk spannend! En wat balen van je arm!

Maandag of dinsdag de uitslag? Dat wordt vast een heeel lang weekend!

Ik heb iets raars: heb sinds gisteren lage rugpijn en buikpijn. Zit nu op de 4e dag na mjn verwachte ovulatie. Kan het dan een innesteling zijn??

Nu opeens ook veel slijm: Dan toch nu pas mijn ovulatie?? Maar heb daar normaal gesproken geen pijn bij :-s

Mijn lijf doet soms inderdaad ook nog erg vreemd sinds de miskraam!

Innesteling zit meestal tussen de 4 en 10 dagen geloof ik. Maar daar zegt iedereen iets anders op.

ik heb nu last van lage rugpijn, meestal een teken dat ik ongesteld wordt maar meestal niet 5 dagen van te voren :?

NEE CIN JE WORD NIET ONGIE!! :lol:

Nou Li en aanhang komen net binnen!! :mrgreen:

Toedeloe!! :-*

Nee nu nog niet hopelijk, maar het is ook weer weg :lol:

Echt me lijf speeld met mij, hmm staat er wel erg vreemd he :lol: :lol:

Spoiler:

Ik heb dat "slijm" altijd net 1 dag voor mijn eisprong, of op de dag van eisproong. Ik heb ook altijd steken dan in mijn buik.
Dus zou zomaar kunnen dat het een eisprong is. Een innesteling zou ik niet weten hoe dat voelt (heb niets van gemerkt), ik hoop dat het dat is hoor :thumbup:

sem :hug: voor jou.
ik heb ook weleens van die dromen
heb ook weleens gedroomd dat ik zelf vreemd ging :shock:

matsjo, hoe was het shoppen?

cin. je mag niet ongi worden hoor:D

lins......ah ik hoop dat je ons gewoon bent vergeten vanmorgen, dat je toch positief hebt getest

hier ook geklust, toen ik gisteravond tegen vriend zei dat ik dacht mijn eisprong te hebben.......wilde hij dat ik bij hem op de bank kwam liggen haha, maar was toen bezig met de vriezer haha

kwam even spieken voor positieve testers…maar nog niets gelezen :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

sem en cin waneer gaan jullie testen?

Lins :pray: :pray: :pray: "

lisette: ik ben apatisch (nou ja lichtelijk overdreven maar toch) voor naalden etc…krijg al slappe knien van je verhaal brr…ik ga heel hard duimen nog voor je

matjo: Shopze vandaag :mrgreen: en nog thanks voor de hulp met het lijstje

bieslookje: jij ook klusse…hoop snel op postitieve verhalen voor jou en ook voor tulpje…nou ja voor iedereen natuurlijuk…

tweet hoe ist meis?

rest ook :-*

zoeft weer weg naar nieuwe hius

Sase. Ik wacht zo wie zo af tot minimaal 3 dagen voor me NOD.

Anders beetje zonde van de test, haha.

Goedeavond allemaal!

Matsjo; hoe gaat het met Mats?? Lekker geshopt in Arnhem? Daar zijn wij vandaag ook nog geweest :slight_smile:

Lisette wat een geweldige prikzuster heb jij getroffen zeg!! Hoe ziet het er nu uit?

Lins; hoe is het met de :twisted: 's die hopelijk niet langskomen? En bij Angela??

Cin; ik heb ook allemaal rare ditjes en datjes in mijn lijf de afgelopen dagen. Nu al enkele uren een vage zeurend gevoel in mijn onderbuik als ik ongi geworden ben… maar dat ben ik toch echt niet. Vandaag had ik ook een paar momenten dat ik helemaal rood begon te gloeien terwijl ik het helemaal niet warm had; vooral mijn gezicht en borstkas. Raar!

Bieslookje; het zou wel fijn zijn als je je eisprong alweer voelt toch?? Klusserdeklus :smiley:

Wij hebben gisteren een leuke bruiloft gevierd. Lekker uit de bol en iedereen maar vragen waarom ik geen wijntjes dronk…

Vanochtend lekker gewerkt na moeizaam opstaan om zeven uur :slight_smile: en daarna een nespresso apparaat gaan ophalen dat we via marktplaats vonden en naar arnhem om nespresso te kopen want we willen hem natuurlijk gelijk proberen :smiley: Mooi apparaat; alleen jammer dat er geen george clooney in de doos zat. Heb echt goed gekeken :wink:

Net alle spullen voor familiedag bij mekaar gezocht en ingeladen en die is vriendlief nu even wegbrengen. Hij met de aanhanger een springkussen ophalen, blijkt ie ook gewoon in mijn corsaatje te passen hihi.

Fijne avond allemaal…

Mirag. Ken het :wink:

Had ik laatst ook, het zeurende gevoel dat ik ongesteld moest worden maar nee hoor (kan ook nog niet haha), en sinds een paar minuten nu weer zeurende “pijn”/steken rechts in me onderbuik.

Om gek van te worden, hihi.

Ik ben de laatste tijd bijna alleen maar warm moet ik zeggen. Dan weer heel koud en dan weer warm. Och misschien toch iets onder de leden gehad, wat dat veroorzaakte (zoonlief is er ook niet zo lekker aan geweest namelijk).

We zien het wel he, geduld geduld geduld :mrgreen: :angel:

Fijne avond!

Wij hebben gisteren een leuke bruiloft gevierd. Lekker uit de bol en iedereen maar vragen waarom ik geen wijntjes dronk...
Vanochtend lekker gewerkt na moeizaam opstaan om zeven uur en daarna een nespresso apparaat gaan ophalen dat we via marktplaats vonden en naar arnhem om nespresso te kopen want we willen hem natuurlijk gelijk proberen Mooi apparaat; alleen jammer dat er geen george clooney in de doos zat. Heb echt goed gekeken
Net alle spullen voor familiedag bij mekaar gezocht en ingeladen en die is vriendlief nu even wegbrengen. Hij met de aanhanger een springkussen ophalen, blijkt ie ook gewoon in mijn corsaatje te passen hihi.

Klinkt heel gezellig Mirag.......
Haha en hebben ze nu vermoedens denk je, of heb je een smoesje gebruikt dat je niet dronk? (ik had bij zoontje spontaan een ab-kuur voor een blaasontsteking van 10 dagen, zodat ik 2 weekenden een goed smoesje had haha)
Veel plezier met de familiedag!

cin.........ik hoop zo dat die steekjes iets positiefs zijn :mrgreen:

hier ook weer de nodig steekjes/zeurend gevoel in mijn buik vandaag.
ik hoop maar dat het mijn eisprong betekent, dat zou wel fijn zijn dat mijn cyclus weer snel op gang is.

Ja geduld; Cin. heb ik in overvloed!!! :liar:

Bieslookje; ik had zogezegd een ibuprofen ingenomen tegen de hoofdpijn :wink: Dacht toch dat ze er aardig intrapten :slight_smile: En vriendlief maar de hele tijd naar me knipogen :smiley:

Wat is het hier trouwens rustig vanavond!! Alleen Cin. die kom ik vanavond ‘overal’ tegen :wink: Gezellig hoor :slight_smile:

@Mirag wrote:

Wat is het hier trouwens rustig vanavond!! Alleen Cin. die kom ik vanavond ‘overal’ tegen :wink: Gezellig hoor :slight_smile:

haha. Ja me hubbie is weg (bbq van het werk) en zoonlief ligt in bed.

Nog effe en we kunnen bij hyves een eigen hyves gaan oprichten: de dames van kok :mrgreen:

En hier ook geduld genoeg :liar: :liar: :liar:

hihi

Bieslookje. Zou indd erg fijn zijn als je cyclus nu weer helemaal op gang komt!

Was trouwens bij mij wel zo, alleen iets onregelmatig maar het was er!

En ik hoop indd ook dat die steken iets positefs zijn, want heb ze normaal niet.

cin. nog 2 dagen wachten??? Of???

Mirag, das wel een goede ja van die ibuprofen.

Het is idd rustig, normaal wordt er heel wat afgekletst op een zaterdag avond

Ik meld me af voor het weekend, misschien langer, misschien korter…

Heb net vervelend prive nieuws gehoord :cry: , hopelijk komt het goed :pray: :kaars:

sem, heel veel :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: en :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: voor jou

O sem…een hele dikke knuffel :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

o meiden die wachten…ik wordt er zelf ongeduldig van van jullie :mrgreen: :oops: ik hoop zo een keer op positief nieuws weer hier…

:pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

had net al een heel verhaal getypt…loop even weg om wat te pakken komt nichtjelief eraan…tik tik tik lukraak en weg verhaal :wall: :inlove: ze wil steeds zwarte piet :roll: kijken op de computer hoe verzin je het :inlove: :inlove: :inlove:

tot vanaaf dan is het wat rustiger hier :wink:

:-*

:hug: :hug: voor iedereen die het nodig heeft!

hier niet veel nieuws… ik zit nu in de groene daagjes