Maart/aprilstoppers '09 deel 8! ** 7 kindjes op komst! **

Meiden, ik kan toch niet alles nalezen, ik hou jullie niet bij hoor :smiley:

Waar is de samenvatting? :wink:

Klusperiode is hier ook aangebroken (we waren stiekem al begonnen, maar nu is het serieus haha).

Miniemin… wat doe je hier dan? KLUSSEN JIJ!!

ja weg wezen!! aan de bak!!

net mijn ventje dat leuke lieve filmpje laten zien en heb weer zitten lachen!!

pff onderwerp verzinnen om over te kletsen is niet mijn beste kant

maar…zaterdag gaan we bbquen hopelijk is het dan mooi weer en droog…

hhahahahah…klussen met kokkers…nieuw programma…!!! :wink:

nou dat is hier ver te zoeken…ja echt klussen wel in het nieuwe huis maar thuis klussen op de slaapkamer… :zzz: :zzz: :zzz: :oops: :zzz: :oops: :wink:

o een intieme bevalling met alleen vriend en vk zit er hier jammergenoeg niet in…maar ja…als ze er maar gezond komen denk ik maar…ik heb ontzettende naaldenfobie en van e geur van ziekenhuizen val ik al bijna flauw (en dat leert voor thuis en kraamzorg :wall: :mrgreen: ) maar goed zal er toch aan moeten wennen…

maar goed ik ga snel…vrienden waren met vriend even naar nieuwe huis kijken…komen er weer aan…

doeiiiiii

ps ik zag een heel lekker kontje voorbijkomen nog :inlove:

Bieslookje hoe is het met jou eigenlijk nu? :hug:

En Tweet? :hug:

de rest ook natuurlijk :hug:

lins, fijn dat je vragen beantwoord zijn.

pfff sorry weet ff niet wat er nog meer allemaal is geschreven :oops: zal morgen ff bijlezen.

we zijn vanuit de HA meteen zoontje op gaan halen bij mijn ouders, en hebben daar ook mee gegeten. waren om half 9 thuis, maar wilde toen eerst ā€œeen dubbeltje op zijn kantā€ kijken.

Ik moet morgent erug komen bij de ha om bloed te prikken en laten controleren op blaasontsteking.

Kon zo ook geen duidelijke verklaring vinden waar het vandaan komt.

voor alle klussers…veel plezier

ik wil eigenlijk ook wel weer

Bieslookje… :hug:

Hahaha, @ lins en @ matsjo: mijn man is helemaal niet thuis, en alleen klussen schijnt niet echt te helpen :stuck_out_tongue:

Haha Minniemin, dan houdt het op he?! :mrgreen:

Bieslookje… balen die pijn! Het zou gewoon klaar moeten zijn nu. Dan kun je het een plekkie gaan proberen te geven en evt ook de volgende ronde in! :hug: :hug: :hug:

Sase, voor jou zal de bevalling idd iets anders gaan… Ben zo benieuwd naar die 2 van jou!! :inlove: :inlove: :inlove:

VOor iedereen een :-* en een :hug: voor wie het kan gebruiken.

Ik ga slapen :zzz:

:-*

goedemorgen meiden!

Ben nog steeds niet ongi, vanmorgen dus maar getest. Weer negatief helaas…

O sanne :hug: wat irritant zo…dan kun je maar beter duidelijkheid hebben dan deze onzekerheid toch? :hug:

bieslookje: heh…wanneer houdt het op? dikke knuf vanuit hier :hug:

hoest met de rest???

ons huis schiet ineens op :dance: van het weekend gaat iedereen weer druk bezig…en hopelijk kunnen begin juli over…dan moeten er wel kleine dingen nog gebeuren maar dan hebben we ons eigen plekkie weer :dance: kan mij er nu al op verheugen :dance:

zal straks eens foto van mijn buik maken… :shock: :oops:

@sase0507 wrote:

zal straks eens foto van mijn buik maken… :shock: :oops:

JAAAAAAAAAAAAA!!! :wink:

Lekker dat jullie huis al opschiet nu. Zo lekker om een plekje te hebben waar je al zo’n tijd naar uitkijkt en waar je dan ook ineens echt kan gaan wonen :smiley:

Goeiemorgen dames!

Niet veel tijd maar wil even zeggen dat ik ook erg benieuwd ben naar de buik van sase :wink:

Balen Sanne dat die :twisted: 's maar niet doorkomen dan (of dat de testen negatief blijven :() :hug:

Jemig Sanne, al die onzekerheid zal niet prettig zijn voor je!!!

Sase: succes met klussen! Hier wordt morgen ook geklust, maar dan voor de verkoop van deze flat! Vanaf volgende maand komt hij op de markt, hoop dat wij ook snel mogen verhuizen!!!

Hoe is het verder met iedereen? En dan specifiek Lins en Bieslookje na gister?

Hahahaa klussen met kokkers!! :mrgreen:

Vind ik wel een goeie :thumbup:

Hoe is het hier vandaag??

Met mij wel goed, gister lekker aan de bak geweest :roll:

:pray: :pray: :pray:

Heb ook geen last meer van :sick:

Zit weer lekker in me vel!!

Straks met me baas mee naar de 100% design beurs in Rotterdam, daar staan we met een stand van ons bedrijf…

Even geen werk, maar lekker babbelen met iedereen die maar geinterseerd is in onze spullen… ( tegels & sanitair )

Morgen naar vrienden in Hengelo, ze weten niet dat we bezig zijn…

Dus vanaaf maar weer een keer extra klussen :roll:

:hug: voor wie het nodig heeft !

Klusse!! Voor de klussers :lol:

Testse voor de testers!! :pray:

En als ik nog wat vergeet: sorry :roll:

Nou meiden, fijne dag!! :-*

morge dames

ik ben ook retebenieuwd naar de foto van sase’s buik…

ik ben gelukkig alweer wat minder hard aan het leeglopen, (hoewel het meer is dan ik gewend ben). t is weer weekend voor mij, lekker maar ik ben nog steeds futloos… blegh… moet nog zoveel gebeuren.

ff onze kleinste frummel showen:

ylerion…wat een schatje

sase…ben heel benieuwd naar je buik

sanne, wist je dan maar waar je aan toe bent of niet?

ik gister helemaal blij dat het vloeien minder werd…is het nu weer meer