Maart/aprilstoppers '09 deel 8! ** 7 kindjes op komst! **

We hebben ook een showforum!!!

Voor wijzigingen graag een pb sturen!

Deeltje 8 wordt een topdeel!!! :thumbup:

He dames! Ben weer thuis na een dag hard werken. Jullie hebben weer goed je best gedaan!

gaat even lezen…

Lins, gefeliciteerd met je verjaardag!!! Dat je op deze leeftijd maar moeder mag worden! :inlove: :pray: Wat leuk dat jullie goed geslaagd zijn bij de Ikea!

Sanne, weer negatief :frowning: Balen zeg! Ik hoop dat je snel zekerheid hebt! :hug:

Tweet, bedankt voor de hormoontjes… hopelijk heb ik er deze maand wat aan!! Jeetje, jullie hebben snel geshopt! Wat fijn dat je moeder zo goed geslaagd is :dance: Ben benieuwd naar de foto’s!

Ylerion, nog 5 dagen wachten met testen… ik vind het knap hoor! Anders kom je maar een test halen! Is 5 minuten rijden voor je! :mrgreen: O, ik lees net dat je al getest hebt… BALEN! :hug:

Bieslookje, :hug: voor jou… ik hoop echt dat jullie binnenkort alsnog het mooie geluk mogen ervaren en dat de kleine dan lekker bij je blijft!

Haha sase, die filet american!! Hier hetzelfde hoor… na de bevalling aten we biefstuk! :drool: Ik moet steeds even naar je avatar kijken… vind 'm helemaal super! :inlove: Enne, je hebt gelijk… ik vind het ook super dat we elkaar hier door dik en dun steunen!

Patripiex, lekker even naar de kapper geweest… vind het altijd heerlijk! Ben je tevreden? Succes met klussen! :thumbup:

Angela, jammer dat je negatief hebt getest maar het is ook erg vroeg natuurlijk. Ik heb ook altijd moeite om testen te laten liggen hoor! Die twijfels had ik bij de eerste niet maar nu vraag ik mij heel soms weleens af of ik het wel aan kan, 2 kindjes.

Bianca-k, leuk je weer te zien! Ik ga voor je duimen hoor!!

zo nieuwe deel nieuwe ronde nieuwe kansen!

over de stoelen…wij hebben 4x de grijze

wit vond ik ook mooi maar staat hier in huis minder mooi omdat we niks wits hebben,

moet alleen nog volgende keer een reserve hoes kopen voor het geval dat…

ja meld…o grijs is ook mooi lins…en reserve hoezen is wel handig hoor dat het kan…lekker in de wasmachine… :dance:

matsjo: o biefstuk ook lekker…maar kan niet tegen filet op :drool:

ik ga even lekker bankliggen en de baas van de afstandbediening zijn…zo vaak kan dat niet hahaha

doeiiiiiiiiii

ps matsjo had je je sleutels nog gevonden???

o ja daar ben ik ok wel beniewd naar? :mrgreen:

ik ben nooit de baas van de aftsandsbediening :?

enkel als ik alleen thuis ben. :think:

ik ook…daarom…vriend is bij iemand anders voetbal kijken want met mij vind ie dat niet leuk…

ik ben dan ook denk ik wel irritant want ben altijd voor de partij waar hij niet voor is… :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: lekker jennen is soms leuk… :mrgreen: :wink: :mrgreen:

@lins wrote:

ps matsjo had je je sleutels nog gevonden???

Ja… (alleen niet meer te gebruiken :oops: ) en als ik niet beter zou weten zou ik denken dat het een zwangerenactie was! :doh: :doh: :doh: :doh: :doh: :oops: :oops: :oops:

Ik zet het maar even in de spoiler… het is te erg om zo openlijk op dit forum te zetten :oops: :oops: :oops:

Toen in Mats in de auto wilde zetten heb ik de sleutels even op het dak van de auto gelegd. De autosleutel had ik los. Jullie raden het al… ben er zo mee weggereden!! :oops: :oops: :oops: Ik bedacht het me weer thuis dus ben een stukje gaan lopen langs de weg waar ik heb gereden. Al vrij snel vond ik het eerste (halve) sleuteltje. Niet veel later een heel kromme sleutel van het huis van mijn so. Nog wat later een halve bonuskaart. Uiteindelijk ook de huissleutel en de sleutel van mijn ouders… uiteraard door midden. Ik mis alleen nog de sleutel van mijn werk :oops: :oops: :doh: :doh: :doh: :doh: :doh: :doh: :doh: :doh: :doh: :doh: :doh: :doh: :doh: :doh: ZO DOM!!

Niet verder vetellen hoor! :shifty: :shifty:

Allemaal in shock?

hahaha prachitge actie matsjo!!! prachtig!!!

geniaal wilde ik nog even zeggen.

nee echt ik kan er alleen maar om lachen. ik snap dat het wel vervelend is. want ja… daar gingen je sleutels…

ik zit net ff mn nieuwe trouwassecoires op de foto te zetten. ik ben er blij mee:D

Ja het is balen maar goed… kan er nu ook wel om lachen hoor!

Krijgen wij die foto’s ook nog te zien??

Foto’s van de vorderingen in de slaapkamer in het SF :dance: :dance: :dance: :dance:

@Angela_84 wrote:

Foto’s van de vorderingen in de slaapkamer in het SF :dance: :dance: :dance: :dance:

De verbouwing bedoel ik hé :oops:

@Angela_84 wrote:

@Angela_84 wrote:

HAHAHHAHAHAHHA :lol: :lol: :lol:

angela hahahahahah

matsjo: ik vind m ook wel heel grappig!! blij dat je er wel achter bent gekomen…

@Matsjo wrote:

@Angela_84 wrote:
@Angela_84 wrote:

HAHAHHAHAHAHHA :lol: :lol: :lol:

ik moest ook al denken whahahah

@ matsjo. ik zal ze in het trouwtopic showforum zutten. ik link m zo wel even.

ylerion:

ik ben benieuwd!!!