Maart/aprilstoppers '09 deel 8! ** 7 kindjes op komst! **

hier is de link:

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=3759207#3759207

Nu gaat het ineens een stuk minder hard :think:

Willen jullie een lekker kontje zien??

@Matsjo wrote:

Willen jullie een lekker kontje zien??

:think: ja hoor :lol: :lol:

ah hier zitten jullie :oops:

:inlove: :inlove: :inlove:

Meld!

Wel meteen weer weg, want heb erg last van mn PDS vandaag helaas. Mijn lijf laat me voorlopig nog niet met rust blijkbaar! :wink:

Wel even :hug: :hug: :hug: en :: :: :: :: :: :: :: :: :**: strooien voor iedereen…

Plus:

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Matsjo mutske!!! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Je gooit onze naam te grabbel zo!!! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

@Tweet wrote:

Meld!

Wel meteen weer weg, want heb erg last van mn PDS vandaag helaas. Mijn lijf laat me voorlopig nog niet met rust blijkbaar! :wink:

Wel even :hug: :hug: :hug: en :: :: :: :: :: :: :: :: :**: strooien voor iedereen…

Plus:

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Matsjo mutske!!! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Je gooit onze naam te grabbel zo!!! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Sorry :oops: :oops: :oops: :oops:

:hug: voor jou!

:inlove: wat een lekker ding! :shock: :inlove: :inlove: :inlove:

@sanne062 wrote:

:inlove: wat een lekker ding! :shock: :inlove: :inlove: :inlove:

Ja idd :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

:mrgreen: Moest die lekkere billetjes even showen hoor! Hij was aan het kijken of het bad al vol genoeg was :inlove:

Tweet :hug: :hug:

Matsjo, wat een superfoto! :smiley:

Ik word er helemaal vrolijk van :slight_smile:

Dank je wel! :thumbup:

ik zal lekkere baby billen!!

matsjo… zullen we onse kids koppelen? :lol:

lol wordt er nu ook al uitgehuwelikt op dit forum? :lol: Het is wel een lekker stel bij elkaar :wink:

meiden ik ga lekker slapen. Morgen hopelijk meer duidelijkheid :pray: Alhoewel ik hoop het eigenlijk niet, was eigenlijk niet van plan om te testen morgen, dus dan betekent duidelijkheid ongi :think: Nou ja we zien het wel, ik heb het er eigenlijk wel een beetje mee gehad, het maakt nu niet zo veel meer uit wat de uitslag wordt als het maar duidelijk is :x

Slaap lekker allemaal :zzz: :-*

weltusten voor degene die gaan slapen!!

heb net romantisch op de bank gehangen met mannetje…midsumer murders gekeken…

matsjo: nu al een lekker ventje hoe moet dat als hij groot is!!!

@Ylerion wrote:

ik zal lekkere baby billen!!

matsjo… zullen we onse kids koppelen? :lol:

Ik geloof dat Mats inmiddels al 5x uitgehuwelijkt is :oops:

@MinnieMin wrote:

Matsjo, wat een superfoto! :smiley:

Ik word er helemaal vrolijk van :slight_smile:

Dank je wel! :thumbup:

Graag gedaan! :mrgreen:

@sanne062 wrote:

meiden ik ga lekker slapen. Morgen hopelijk meer duidelijkheid :pray: Alhoewel ik hoop het eigenlijk niet, was eigenlijk niet van plan om te testen morgen, dus dan betekent duidelijkheid ongi :think: Nou ja we zien het wel, ik heb het er eigenlijk wel een beetje mee gehad, het maakt nu niet zo veel meer uit wat de uitslag wordt als het maar duidelijk is :x

Slaap lekker allemaal :zzz: :-

:pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Slaap lekker! :-