Maart/aprilstoppers '09 deel 8! ** 7 kindjes op komst! **

Dames, ik duik ook mijn bedje in. Morgen lekker vrij dus kom ik wel even wat vaker spieken! Ik hoop zo dat dit deeltje zorgt voor een hoop positieve testen!!! :pray: :pray: Het wordt wel weer eens tijd!

Welterusten!

:-*

goeiemorgen

Goedemorgen meiden.

Straks kleine meid even naar school brengen, en dan heb ik tot twee uur ongeveer weer lekker voor mij zelf… Eindelijk weer een redelijk normale dag! Met recht redelijk, want we moeten om vijf uur vanmiddag naar een woning gaan kijken! Ben benieuwd… In ieder geval ben ik er zo rond negen uur weer straks!

Fijne dag allemaal!

spannend Tweet!

succes tweet!

ah matsjo jammer, t was een leuk duo geweest haha.

enne.

ik heb mijn portie duidelijkheid gekregen hoor

ik heb mn heeeeele bed, ondergoed en de weg naar de wc onder gebloed… eilwwwwwwg

:hug: Oei balen ylerion!!! :hug: :hug:

ja jammer, maar ik ben blij dat ik weet waar ik aan toe ben haha. die onzekerheid is al helemaal niks.

ben wel meteen echt ziek. getvet

oh ja… nod is nu 9 juli. we gaan nu voor de 3e x voor t echie

Ylerion: Jakkes zeg! Je hebt het wel meteen goed te pakken dan dus… Overuren voor de wasmachine zo! :hug: Hopelijk meer geluk in de 3e ronde voor jullie… :pray:

Tweet, wat leuk zeg! Spannend!! Fijn dat je weer even een normaal dagje hebt vandaag :dance:

Ylerion… jammer meid… maar idd wel duidelijkheid. Wij gaan gewoon samen voor de volgende ronde goed?? Krijgen we een maart-kindje.

:hug:

Sanne, nog steeds geen :evil: :evil: ??

deal matsjo!

ja sanne. al een teken?

Is het in Elst ook zo’n vies weer???

Hier in Tilbabwe wel… Blij dat ik vanochtend besloten had mijn dochter met de bus naar school te gaan brengen, want het ging steeds harder plensen!!! :roll:

Ja hier ook, getverdemme! Gelukkig wordt het dit weekend mooi.

@Matsjo wrote:

Sanne, nog steeds geen :evil: :evil: ??

Nee…

Hier is het idd ook zulk vreselijk weer. gelukkig dat het even iets minder hard regende toen ik op de fiets zat. Nou ja het is goed voor de tuin, nu de plantjes lekker water maar dan wil ik dit weekend lekker zon. :mrgreen:

sanne, dat schiet zo ook niet op he, wist je maar waar je aan toe was.

ylerion, he bah dat het dan ook meteen zo goed door moet zetten…wel fijn dat je nu duidelijkheid hebt.

jee wat een klt weer zeg, op zich voor ons wel makkelijk, we hebben vorige week grasmatten gelegd, nu hoeven we iets minder te sproeien

@bieslookje wrote:

sanne, dat schiet zo ook niet op he, wist je maar waar je aan toe was.

Nou inderdaad, ik begin nu lanzaam weer wat hoop te krijgen na al die negatieve testen, maar ik ben zo bang dat het dan nu nog erger tegen gaat vallen.

ja dat snap ik, hoe was je cyclus eigenlijk hiervoor, wel regelmatig?

na de pil beide maanden 33 dagen

He Sanne… ik kan me voorstellen dat dit heel irri moet zijn! Ongesteld zijn is ook niks maar je weet iig waar je aan toe bent! :hug:

Bieslookje, hoe is het nu met jou? :hug: Mogen jullie eigenlijk meteen weer voor een kindje gaan of moet je lichaam eerst herstellen ofzo?? :hug: