Bah, we zien hier de laatste tijd veel te vaak deze smilies:
:hug: :evil:
en veel te weinig deze: :dance:
Het wordt tijd voor betere berichten! Al kan het natuurlijk nooit kwaad om iedereen een dikke :hug: te geven…
Ja we moeten echt weer wat positieve berichtjes hebben hiero he!
Bieslookje, hoe is het nu met jou? Mogen jullie eigenlijk meteen weer voor een kindje gaan of moet je lichaam eerst herstellen ofzo??
Als ik gestopt ben met vloeien mogen we er weer meteen voor gaan. De meningen zijn er eigenlijk over verdeeld, maar zowel de gyn als de vk, zeiden dat het dan weer kon.
gelukkig is het vloeien al minder. Alleen heb ik nu nog last van mijn buik en rug..........
@Matsjo wrote:
Tweet, wat leuk zeg! Spannend!! Fijn dat je weer even een normaal dagje hebt vandaag :dance:
Ylerion… jammer meid… maar idd wel duidelijkheid. Wij gaan gewoon samen voor de volgende ronde goed?? Krijgen we een maart-kindje.
:hug:
@Cin. wrote:
Ja we moeten echt weer wat positieve berichtjes hebben hiero he!
Inderdaad Cin!!
We klussen ons de rambam, dus dat moet wel goed komen HOOP IK!! :roll: :mrgreen:
@ Tweet :hug:
@ Ylerion: echt balen meid dat het meteen zo heftig is!! :hug:
Wel fijn dat je nu weet waar je aan toe bent…
Volgende ronde is het raak!!

@ Matsjo: Wat een schatiige baby billetjes zag ik voorbij komen :inlove:
@ Angela_84

@ Bianca-k:

@ Sanne062

@ Lins: Leuke stoelen hoor!!
@ Bieslookje: Suc6 meid :hug:
Voel me al de hele week beroerd… Naja beroerd, elke ochtend misselijk :sick: , raar gevoel in me buik, heb ik wel is vaker last van, maar deze week is het wel wat erger als normaal, maar zwanger ben ik vast niet… :lol:
Anyway, ik hoop dat we in dit deel positieve testen krijgen

Ik ga weer aan het werk!!
Tot 2uur vandaag, moet vanmiddag naar de tandarts…
Gelukkig alleen controle :roll:
Groetjes :-*
ik hoop het ook in dit deel! Op voor de Maart 2010 kindjes!!!
sanne, mmm had je daar ook je banner op ingesteld op die 33 dagen?
ik hoop het ook in dit deel! Op voor de Maart 2010 kindjes!!!Ja idd............zou fijn zijn
sem, hopelijk zijn het wel de hormoontjes die je beroerd maken, maar ow wat kan je lichaam je soms ook voor de gek houden he.
matsjo.....late reactie, maar wat een lekker kontje heeft jou Mats...... het is dat hij te jong is voor mij..........maar anders..........kreeg vriendlief concurentie hahahahaha
Meld in dit nieuwe deel!! Sorry, verder ff geen tijd :-*
goedemorgen allemaal…
ik ben er ook weer…
vanmiddag gesprek met iemand van de verloskundige praktijk om wat meer info te krijgen ben erg benieuwd!! jullie horen het vanavond wel!
pfff nog 7 dagen dan kan ik pas testen bah!!ben zo benieuwd!gister wel hele middag last van mijn buik gehadecht steken linksonderin maar ja kan ook mijn darmen zijn hi
hopelijk kan ze vanmiddag je vragen beantwoorden en je gerust stellen.
@bieslookje wrote:
sem, hopelijk zijn het wel de hormoontjes die je beroerd maken, maar ow wat kan je lichaam je soms ook voor de gek houden he.
Ja wie weet

@ Lins: Suc6 bij de praktijk, hopelijk kunnen ze je gerust stellen :hug:
Over een paar dagen kan je testen

Lins. Succes straks enne ik duim mee voor je
Sem. Zou wel een beetje vroeg zijn he?! Misschien een griepje?
zit nu vragenlijstje te maken voor vanmiddag…ik dacht dat ik mega veel vragen zou weten…maar puntje bij paaltje kom ik er niet echt op…
Lins. Ik denk ook wel dat als je eenmaal daar zit, jullie vanzelf in gesprek komen en dan weer allerlei vragen bij jou opkomen.
@Cin. wrote:
Lins. Succes straks enne ik duim mee voor je![]()
Ja inderdaad, ga er ook niet vanuit dat ik zwanger ben hoor…
Heb er wel is vaker last van, heb ook vaak last van me darmpies, word er zo gek van af en toe, maja, komt ook wel weer goed

Vandaag is DE klus dag :mrgreen:
sem…klussen maar
mmm lins, wat heb je al opgeschreven? Misschien dat ik even mee kan denken aan de hand daarvan.
@Sem wrote:
@Cin. wrote:
Ja inderdaad, ga er ook niet vanuit dat ik zwanger ben hoor…
Heb er wel is vaker last van, heb ook vaak last van me darmpies, word er zo gek van af en toe, maja, komt ook wel weer goed
Vandaag is DE klus dag :mrgreen:
Ja ik heb er ook vaker last van, vooral als ik heel erg moe ben (veel werk, weinig slaap).
hier ook nu een klusdag weer, en morgen ook maar efkes haha :mrgreen:
Dit heb ik tot nu toe:
Inleiding.
Ik heb sinds paar jaar last van paniekaanvallen(dit gaat gepaard met transpireren,duiziligheid en angst) daarnaast heb ik last van spastische darm, heb een verleden met veel flauwvallen en kan niet tegen pijn en bloed.
Ik ben bang dat ik er zo tegen op ga zien tegen de hele zwangerschap en dat ik niet tegen de pijn kan van het bevallen,en volledig in paniek ga raken.
Ook dat alle bijwerkingen zoals bijv duizeligheid en gevoel in mijn buik me een verkeerd gevoel geeft door dat ik dan de link leg met darmen en paniekaanval.
Vragen:
Hoe zit het met de begeleiding die je gedurende de zwangerschap krijgt? Kan dit extra zijn.
Thuis bevallen of ziekenhuis? En welk ziekenhuis
Wat kan ik verwachten van een zwangerschap welke kwaaltjes komen er het meeste voor?
Wat word er allemaal gedaan bij eerste bezoek en resterende bezoeken.
Wanneer bel je presies als je denkt te gaan bevallen en is daar iemand de hele tijd bij of soms?
Bij het bevallen wat houd presies ruggenprik in? En is er ook alternatief voor een prik??
Wanneer merk je eerste verschijnselen? Is dat al voor je getest hebt?
voor de gene die gaan klussen vandaag! zet m up hihi
Zo ik ben er ook weer, moest eigenlijk vandaag werken maar mijn ontbijt was er zo snel uit gekomen dat ik maar heb besloten om thuis te blijven. Kom dus net uit bed :oops:
We kunnen natuurlijk ook een naaiclubje oprichten :mrgreen:
Sase er zijn ook genoeg jongens kleertjes om te maken hoor, heb al een aantal stoere blousjes en tuinbroeken enzo gezien.
Ik ben weer een stuk verder gekomen met mijn jurk, heb nog maar 1,5 week voor we op vakantie gaan dus ik moet me gaan haasten. Ga straks dus maar even achter de naaimachine zitten.
Ylerion: balen dat je ongi bent geworden en ook zo erg
Sanne: heel vervelend dat je nog steeds geen duidelijkheid hebt, hopelijk betekend dit dat je straks positief test en je nu gewoon nog niet genoeg aanmaakte.
Lins: mooie stoelen, denk dat grijs ook minder besmettelijk is als wit.
Matsjo: sorry hoor maar ik moest er echt even om lachen :lol: , maar beter dit dan dat je ze kwijt blijft en wellicht iemand anders ze in handen had gekregen.
Ylerion: wat een leuke ass. en die jurk die blijft mooi om naar te kijken, ben ook heel benieuwd hoe hij jou staat op de dag zelf met je ass. erbij.
Matsjo: wat een lekker kontje
Lins: spannend dat gesprek, hopelijk kan ze je gerust stellen
Sem: vandaag DE dag, goed je best doen hoor!!!
Matsjo: ben weer tevreden, er is niet veel gebeurd hoor alleen wat meer laagjes en de puntjes eraf
Zo ik heb weer bijgelezen. Wij gaan vanavond ook weer aan de klus, we doen het echt om de dag nu dus hopelijk heeft het effect.
Wel spannend hoor want mijn cyclus loopt af in mijn vakantie, alleen vervelend dat ik dus geen idee hebt hoelang mijn cyclus zou zijn, neem dus maar een flinke doos inlegkruisjes mee zodat ik in elk geval een beetje beschermt ben iedere dag.
patripiex, niet ziek worden he!!!
pfff lins…ik ga hard denken hoor