Maart/aprilstoppers '09 deel 8! ** 7 kindjes op komst! **

Jaaaa we gaan er voor zorgen dat er zsm wat positieve testen komen!! :pray:

@Sem wrote:

Laten we het hopen :thumbup: :pray:

gaan we voor zorgen toch…

@bieslookje wrote:

haha we doen ons best he :angel: :mrgreen:

ik hoop dat ik ook weer snel mee kan proberen :wink:

@Cin. wrote:

@Sem wrote:

Laten we het hopen :thumbup: :pray:

ECHT WEL!! :pray: :pray: :pray: Ik hoop er elke dag op!!

@bieslookje wrote:

Ja hoop ik ook Bieslookje!! :hug: :pray:

@Cin. wrote:

@bieslookje wrote:

Jaaaa inderdaad… Doen heel goed ons best, hopelijk worden we beloond :pray:

@bieslookje wrote:

Dat hoop ik ook meid!!!

@Sem wrote:

@Cin. wrote:
@bieslookje wrote:

Zal wel een keer fijn zijn he, een beloning voor al dat zware werk :mrgreen:

moet trouwens vanmiddag even naar de dokter, had het zh gebeld omdat ik nog last heb van mijn rug, maar dat kon eigenlijk niet van de ruggeprik dacht ze, moest dan maar even langs de HA. Kan er om 16.10 uur heen

ben even eten

@Cin. wrote:

@Sem wrote:
@Cin. wrote:
@bieslookje wrote:

Zal wel een keer fijn zijn he, een beloning voor al dat zware werk :mrgreen:

Nou inderdaad ja!! :roll: :mrgreen:

@bieslookje wrote:

moet trouwens vanmiddag even naar de dokter, had het zh gebeld omdat ik nog last heb van mijn rug, maar dat kon eigenlijk niet van de ruggeprik dacht ze, moest dan maar even langs de HA. Kan er om 16.10 uur heen

ben even eten

Succes meid!

ik weet nog dat ik ook kei pijn had aan me rug, tijdens de miskraam eigenlijk. Heb ik een week lang gehad geloof ik.

Ben benieuwd wat de doc zegt! :hug:

@bieslookje wrote:

ben even eten

Eetse!! En suc6 vanmiddag bij de dok… :hug:

@Matsjo wrote:

Is het in Elst ook zo’n vies weer???

ja bah

Bieslookje, succes bij de dokter!

Patripiex, niet ziek worden hoor! :naughty: Dat komt een innesteling niet ten goede!

Lins, vertel de vk gewoon hoe je je voelt…

Misschien stelt een geplande keizersnede je gerust tegen die tijd? :think:

Oh ik hoop zo op positieve testen van jullie allemaal!! :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: ::

Vanavond komt mijn zus langs, ga ik haar vertellen van mijn zwangerschap. Zie er wel een beetje tegenop…

Ze zal wel blij voor me zijn, maar ze is zelf al meer dan een jaar bezig en zit in de mmm.

:-*

Ja dat is dan “minder” he Patricia. Heb je denk ik toch het gevoel dat je haar onbewust kwetst, met zo’n goed nieuws!

Maar ze kan ook weer helemaal mee genieten met jou, en super blij zijn voor jou :slight_smile:

:-*

@Ylerion wrote:

@Matsjo wrote:
Is het in Elst ook zo’n vies weer???

ja bah

Hier in Amsterdam is het lekker… Zonnetje komt steeds door…

Maar vannacht en vanmorgen in Almere, wat een hoos buien :shock:

Gelukkig is het nu droog!!

@Matsjo wrote:

@lins wrote:
ps matsjo had je je sleutels nog gevonden???

Ja… (alleen niet meer te gebruiken :oops: ) en als ik niet beter zou weten zou ik denken dat het een zwangerenactie was! :doh: :doh: :doh: :doh: :doh: :oops: :oops: :oops:

Ik zet het maar even in de spoiler… het is te erg om zo openlijk op dit forum te zetten :oops: :oops: :oops:

Toen in Mats in de auto wilde zetten heb ik de sleutels even op het dak van de auto gelegd. De autosleutel had ik los. Jullie raden het al… ben er zo mee weggereden!! :oops: :oops: :oops: Ik bedacht het me weer thuis dus ben een stukje gaan lopen langs de weg waar ik heb gereden. Al vrij snel vond ik het eerste (halve) sleuteltje. Niet veel later een heel kromme sleutel van het huis van mijn so. Nog wat later een halve bonuskaart. Uiteindelijk ook de huissleutel en de sleutel van mijn ouders… uiteraard door midden. Ik mis alleen nog de sleutel van mijn werk :oops: :oops: :doh: :doh: :doh: :doh: :doh: :doh: :doh: :doh: :doh: :doh: :doh: :doh: :doh: :doh: ZO DOM!!

Niet verder vetellen hoor! :shifty: :shifty:

Ach Matsjo zo dom is dat niet hoor. Mijn ouders hadden vroeger een bakkerij; je moest eens weten hoeveel mensen daar vertrokken met de taart OP ipv in de auto. (ook taarten kunnen daar niet zo goed tegen) :smiley:

Goeiemiddag allemaal,

Ik meld me even in dit nieuwe deeltje en hoop net als de rest dat dit een positiever deeltje wordt!

Hier de klusweek, maar gisteren een dag verpest door ruzie maken grrr. Vriendlief al een tijd een kort lontje door alle spanningen rondom zijn zieke zus en lange werkdagen en gisteren is het bommetje even ontploft. Daar heb ik een vreselijke hekel aan, maar ja hoort erbij zeggen ze…

Dan vanavond er maar extra tegenaan :smiley:

Bieslookje; sterkte bij de dokter.

Groetjes,

Mieke