Maart/aprilstoppers '09 deel 8! ** 7 kindjes op komst! **

Dat is vervelend Mirag :hug:

Nou vandaag dan maar een extra keer :mrgreen:

Bieslookje: sterkte bij de dokter vanmiddag, hopelijk is het niets ernstigs

Patricia: kan me voorstellen dat je het moeilijk vind om het aan je zus te vertellen, het zal voor haar best moeilijk zijn maar ze zal ook echt wel blij voor je zijn als ze het even heeft laten bezinken.

@patricia26 wrote:

Patripiex, niet ziek worden hoor! :naughty: Dat komt een innesteling niet ten goede!

Ik heb het gevoel dat het niet doorzet want ik voel me nu weer kiplekker gelukkig. Wist trouwens niet dat dat niet goed was voor de innesteling.

Mirag: wat vervelend die ruzie, maak het vanavond maar flink goed :mrgreen:

Ben het bankzitten nu zat en ga toch echt even mijn naaimachine aanslingeren.

He Sem, zie nu pas dat je in Almere woont! Daar heb ik ook 19 jaar gewoond! :mrgreen:

Bieslookje… succes bij de dokter! :hug:

Lins, hoe is het gegaan?? Lijkt me goed wat je op papier had gezet :hug:

Patricia, ik kan me voorstellen dat je het moeilijk vind om het te vertellen als je zus zo lang bezig is. Maar ze zal vast heel blij zijn dat ze weer tante wordt! Zeg er anders bij hoe rot je je er aan een kant over voelt…

Mirag… GO GO GO!

@Mirag wrote:

@Matsjo wrote:
@lins wrote:
ps matsjo had je je sleutels nog gevonden???

Ja… (alleen niet meer te gebruiken :oops: ) en als ik niet beter zou weten zou ik denken dat het een zwangerenactie was! :doh: :doh: :doh: :doh: :doh: :oops: :oops: :oops:

Ik zet het maar even in de spoiler… het is te erg om zo openlijk op dit forum te zetten :oops: :oops: :oops:

Toen in Mats in de auto wilde zetten heb ik de sleutels even op het dak van de auto gelegd. De autosleutel had ik los. Jullie raden het al… ben er zo mee weggereden!! :oops: :oops: :oops: Ik bedacht het me weer thuis dus ben een stukje gaan lopen langs de weg waar ik heb gereden. Al vrij snel vond ik het eerste (halve) sleuteltje. Niet veel later een heel kromme sleutel van het huis van mijn so. Nog wat later een halve bonuskaart. Uiteindelijk ook de huissleutel en de sleutel van mijn ouders… uiteraard door midden. Ik mis alleen nog de sleutel van mijn werk :oops: :oops: :doh: :doh: :doh: :doh: :doh: :doh: :doh: :doh: :doh: :doh: :doh: :doh: :doh: :doh: ZO DOM!!

Niet verder vetellen hoor! :shifty: :shifty:

Ach Matsjo zo dom is dat niet hoor. Mijn ouders hadden vroeger een bakkerij; je moest eens weten hoeveel mensen daar vertrokken met de taart OP ipv in de auto. (ook taarten kunnen daar niet zo goed tegen) :smiley:

:doh: :doh: :lol:

lins hoe is het gegaan bij de VK? Heb je alles kunnen vragen wat je wilde weten?

hoe ging het bij de vk lins?

en hoe ging het bij de dokter bieslookje?

meiden wanneer zal ik weer testen?

Nee nu niet allemaal tegelijk NU gaan roepen :wink:

Ik heb gisterochtend voor het laatst getest en die was echt hartsikke negatief. Heeft het al zin om vandaag dan weer te testen, of mogen pas of zaterdag pas :think:

Men zegt dat het HCG dat je lichaam aanmaakt elke 48 uur verdubbeld. Als het gisteren dus negatief was dan zou je eigenlijk morgen of overmorgen moeten testen. Maar doe vooral wat je gevoel zegt. Als jij elke dag wil testen omdat je nu eenmaal hoop hebt dan moet je dat doen. Als je liever nog een paar dagen afwacht dan is daar natuurlijk ook niks mis mee (plus dat het een iets goedkoper alternatief is op het dagelijks testen).

Is niks he… die onzekerheid? :hug:

nee is idd helemaal niks, het liefs zou ik elk uur wel testen. Nou ja ik denk dat ik zo op weg naar huis een paar testen ga kopen en dan zie ik wel.

Zit er trouwens nog erg veel verschil in die testen? Ik gebruikte nu iedere keeer huismerk van de drogist, zijn die net zo geveolig als cl**rbl*e?

@Matsjo wrote:

Men zegt dat het HCG dat je lichaam aanmaakt elke 48 uur verdubbeld. Als het gisteren dus negatief was dan zou je eigenlijk morgen of overmorgen moeten testen. Maar doe vooral wat je gevoel zegt. Als jij elke dag wil testen omdat je nu eenmaal hoop hebt dan moet je dat doen. Als je liever nog een paar dagen afwacht dan is daar natuurlijk ook niks mis mee (plus dat het een iets goedkoper alternatief is op het dagelijks testen).

Is niks he… die onzekerheid? :hug:

Ben ik het helemaal mee eens! Je moet testen als JIJ dat wilt, en anders gewoon lekker niet!

Lins en Bieslookje: Hoe waren jullie afspraken?

ip is het verschil tussen merken testen niet groot. sommige zijn net iets gevoeliger (clear blu*, kruidvat pipet) dan andere (huismerk D, et*s etc)

hoi allemaal net terug van de verloskundige…is een super aardige meid geen oude tang hahah…ik ben wel gerustgestelder… is prettig dat ik altijd 24uur per dag kan bellen als ik me onzeker voel. en dat ik vaker kan afspreken als ik dat wil en dat ik zelfs met mijn onzekerheden nog best thuis zou kunnen bevallen zou het toch niet lekker gaan dan kunnen we altijd nog naar het ziekenhuis.Er is een mogelijkheid om een soort buddy te nemen die al de tijd dat je bezig bent bij je blijft naast de verloskundige die natuurlijk af en toe komt.

nu afwachten tot volgende week! als die posi is kunnen we gelijk haar bellen.

Oja ze zoekt ook nog uit of ik naast de zwangerschap nog mijn kalmeringstabetten mag/kan gebruiken

bieslookje hoe is jou afspraak vergaan??

fijn lins… di ebuddy dat is een doula of niet? daar heb ik ook wel over gehoord. schijnt fijn te zijn als je echt onzeker bent etc.

ja idd dat is een doula…zit net op internet te kijken…is nog best duur trouwens en word niet vergoed door ziekenfonds…mmmm

tja wil best begeleiding maar als het tussen de 400,00 en 800 ,00 euro kost dan vind ik dat best een hoop geld…

ja dat is het ook wel! wow. ik wist dat het wat centejs kostte maar zoveel? zoveel betaal je nog niet eens voor bevallen in t ziekenhuis

nee dat vind ik dus ook…zo rijk zijn we nou ook weer niet…

aan de ene kant wil ik me moeder erbij hebben maar… wat die verloskundige vertelde is dat het ook averegs kan werken doordat ze je gelijk gaat geven dat het pijn doet en dat het goed komt etc.

eigenlijk moet je dan van te voeren af srpeken hoe je dat samen gaat doen bijv wel erbij zijn mij steunen maar mond dicht houden hi…

dus ik weet het nog niet maar zo doula is me echt boven het budget!

@lin: gelukkig dat je zo’n positief gesprek had bij de VK…hopelijk kun je snel gaan bellen voor je eerste afspraak 8)

@bieslookje: hoe was het bij de HA? Poeh jij hebt het wel extra zwaar te verduren hoor…

@matsjo…wat een stunt met je sleutels! idd bijna een zwangerschapsactie! :wink:

@iedereen: wat schrijven jullie toch onwijs veel! Ik hou het helaas echt niet meer allemaal bij, maar blijf mijn best doen! Nu eerst maar ff koken!

hier beginnen we vandaag weer met klussen…met zo’n korte cyclus (waar ik overigens erg blij mee ben!) val je zo van de :evil: :evil: weer in de klusdagen :wink: )

@Matsjo wrote:

He Sem, zie nu pas dat je in Almere woont! Daar heb ik ook 19 jaar gewoond! :mrgreen:

Ja klopt, woonde 21 jaar in Amsterdam, woon sinds augustus 2007 in Almere Tussen de Vaarten, heb daar een huissie gekocht samen met me vriend en h et bevalt uitstekend!! :mrgreen:

@ lins: Fijn dat het gesprek je een stuk zekerder heeft gemaakt :thumbup:

Nu volgende week maar afwachten :pray:

@ sanne062: NU TESTEN!! Hahaha… Nee hoor, je moet testen wanneer jij dat wil natuurlijk, ik zal voor je :pray:

@ Bieslookje: Hoe is het gegaan bij de dokter?? :hug:

2day is THE day… Net geklust & straks misschien nog een keer :roll: hihi…

@lins wrote:

nee dat vind ik dus ook…zo rijk zijn we nou ook weer niet…

aan de ene kant wil ik me moeder erbij hebben maar… wat die verloskundige vertelde is dat het ook averegs kan werken doordat ze je gelijk gaat geven dat het pijn doet en dat het goed komt etc.

eigenlijk moet je dan van te voeren af srpeken hoe je dat samen gaat doen bijv wel erbij zijn mij steunen maar mond dicht houden hi…

dus ik weet het nog niet maar zo doula is me echt boven het budget!

Nou mijn moeder & schoonmoeder laat ik dus lekker op de gang staan he :mrgreen:

Denk dat ik helemaal gek word van die 2 :roll:

Alleen me vriend erbij, vind ik meer als zat…