Maart/aprilstoppers '09 deel 8! ** 7 kindjes op komst! **

Bij ons was ook echt alleen Rob er bij hoor!

Wilde er niemand anders bij, vond ik erg vervelend.

Sem. Go Go :dance:

Ik denk dat ik ook alleen Tim erbij zou willen.

Sanne: je moet testen als jij dat wilt en laat je vooral niet overhalen door ons.

Lins: goed te horen dat het gesprek positief was voor je. Jeetje wat kost dat een hoop zo’n Doula, kan je beter een goede vriendin meenemen.

Tulpjes: lekker zo’n korte cyclus veel plezier met klussen, als die van mij hetzelfde is als vorige keer duurt hij gewoon 31 dagen en dat is echt heeeeel erg lang wachten op de klusdagen.

Sem: ook jij veel plezier met klussen

Ik meld mij ook weer in het nieuwe deel!

@Lins, gelukkig dat de vk je hebt kunnen geruststellen!

@Bieslookje, hoop dat er duidelijkheid is gekomen bij de dokter over je rugpijn.

@Alle klussers, succes met klussen en op naar een hoop positieve testen deze maand!

@Hier is de ongi al weer bijna over gelukkig, dus van het weekend gaan ook wij weer langzamerhand aan de klus! Gelukkig nog maar één dag werken en dan weer weekend, alleen balen dat ik zaterdagavond voor één uurtje terug moet naar mijn werk om te balansen. Jakkes, heb daar eigenlijk helemaal geen zin in!

Vervelend Eros, dan heb je toch niet echt een weekendgevoel als je nog even teru moet :hug:

Lins, fijn dat je een goed gevoel hebt over het gesprek. Maar jemig wat een geld kost dat :shock: Ik wil je voor de helft van het geld ook wel begeleiden hoor! :mrgreen: :wink:

Hier waren hub, de vk en de kraamverzorgster bij de (thuis)bevalling. Vond ik meer dan genoeg! Niemand wist verder dat ik lag te bevallen. Heb zelfs tussen de weeën door nog met mijn moeder aan de tel gekletst! :mrgreen:

Tulpjes, lekker zo’n korte cyclus! Maar idd wel hard werken zo :wink:

groetjes aan iedereen…kom morgen weer kletsen…krijg zo visite

:-*

Fijne avond dan sase! :-*

zo…net gegeten… zat niet mee! mijn gebakken aardappeltjes was net pap… dus gelukkig dat we nog schijfjes hadden liggen die maar opnieuw gebakken…de ovenschotel duurde een eeuwigheid…pffff

maar ja het heeft gesmaakt…

die doula gaat me echt niet worden hier…ik verzin wel wat anders…

lief matsjo dat jij je aanbied hihi…maar misschien ben jezelf dan ook wel harstikke zwanger en sta je ook op klappen hhi…

dus ben bang dat ik en mijn mannetje het samen moeten doen…behalve als we naar ziekenhuis moeten dan vraag ik of pa lief ons brengt…

Och lieve Lins, het gaat jullie echt lukken samen! Je wordt tijdens zo’n bevalling echt goed begeleid en als je bang bent voor de pijn kun je altijd van tevoren afspreken dat je een ruggeprik wilt. Zo’n prik is natuurlijk ook wel even eng en vervelend maar daarna zul je wel heel rustig zijn en is het goed te doen. Het is amar goed dat je 9 maanden hebt om je voor te bereiden. Lees er ook veel over… dat heeft mij geholpen!

Lins het komt zeker wel goed, net als Matjso al zegt zou ik je goed voorbereiden door veel te lezen enzo.

Ik ga afsluiten voor vanavond, we gaan zo even klussen :mrgreen: en ik wil vroeg slapen zodat ik morgen wel kan gaan werken.

Morgenavond heb ik een etentje van mijn collega die ik heb vervangen dus ben er zaterdag weer.

Succes met klussen voor degene die dat gaan doen en ik :thumbup: :thumbdown: voor Sanne en Angela dat de testen maar snel dik positief mogen zijn.

Jij ook een fijne avond dan en werkse morgen! :thumbup:

Dat wordt een rustig avondje hier denk ik :think: :wink:

Ik zat net even naar dit filmpje te kijken, wel leuk onderwerp!!!

nou ik ben er het komende half uur helemaal hihi mijn man is tv aan het kijken…

voor de rest…gaat het me zeker lukken…

ik wil proberen thuis te bevallen en lukt dat niet lekker dan naar het ziekenhuis…die verloskundige zijn ook al meestal voel je dat pas op moment dat het allemaal gaat beginnen wat je uiteindelijk kiest…

patripiex: tot zaterdag!!

sase tot morgen!

@Patripiex wrote:

Ik zat net even naar dit filmpje te kijken, wel leuk onderwerp!!!

http://podgypanda.blogspot.com/2009/06/pixar-short-animation-partly-cloudy.html

Hahhahaa!! Echt een super leuk filmpje!! Echt zo CUTE!! :inlove:

Ga nu weer weg… Fijne avond allemaal :-*

patripiex: o wat een lief filmpje!!! echt schattig hihi…

sem fijne avond!!!

Ja geweldig is die! :thumbup: :inlove:

ben der ook van tussen. :-*

ook hier gaan we genieten van onze avond. a.k.a. Flink aan de klus!

cin klusse!!!

pfff ik verveel me! heb alle sites die ik vaak bekijk al bekeken… geen zin om iets in huis te doen…maar ook nog niet moe om te gaan slapen…

Waar zullen we het dan eens over hebben?