Maart/aprilstoppers '09 deel 8! ** 7 kindjes op komst! **

ahh bieslookje nee :wall:

ylerion wat een lieverd!! :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

Bieslookje :hug: :hug:

sorry hoor voor al mijn geklaag…

ben je gek :shock: Schrijf het alsjeblieft van je af zeg, daar zijn we voor! We leven allemaal met je mee en als je het nodig hebt zijn we hier om een hele dikke :hug: te geven! :-*

Niks geen sorry Bieslookje! Ook daar zijn wij voor!!! :hug: :hug: :hug:

lief van jullie :hug: terug

@sanne062 wrote:

ben je gek :shock: Schrijf het alsjeblieft van je af zeg, daar zijn we voor! We leven allemaal met je mee en als je het nodig hebt zijn we hier om een hele dikke :hug: te geven! :-*

Inderdaad, tis beter om het van je af te schrijven dan dat je er mee blijft zitten Bieslookje!!

Wij zijn er voor je :hug:

Dus geen sorry, gewoon lekker schrijven wat je wilt… :thumbup:

@ Ylerion: Wat een Q-Tie :inlove:

@ sase0507: Fotooooo!!! :mrgreen: :lol:

Mag ff duren maar om 12 uur gaan we richting de beurs…
Mag ff duren maar om 12 uur gaan we richting de beurs..

veel plezier

sase foto! foto! foto! :mrgreen:

:lol: :lol: :lol:

heb er al tig gemaakt net…alleen telkens die stomme flits in de spiegel of weer te hoog of te laag…ik zal vanaaf vriend even foto laten maken of andres mijn zus als die strakst terug is…ik schrik er zelf al van als ik het zo zie :shock:

Hoi meiden!

ben op werk en heb wel alles vluchtig bijgelezen, maar reageren is even niet te doen.

Ik spring er vanaf hier weer in als jullie dat goed vinden :oops:

o enne bieslookje…iedereen is er hier voor goede en minder goede berichten…en daar hoeft niemand zich voor te verontschuldigen :hug:

Bieslookje. :hug: wat vervelend zeg!

Sem. Fijn he, dat soort bezigheidstherapie.

wij gaan der vanavond ook weer voor

Verder ben ik erg moe (slecht geslapen en gewerkt) en misselijk.

Dadelijk even lekker bankhangen :mrgreen:

Iedereen een fijne dag vandaag!

Goedenmiddag allemaal!

Ik hoop dat ik hier ook mee mag babbelen… Ik ben al moeder van een zoontje en ben bezig zwanger te raken.

Inmiddels is het 2 maanden geleden dat ik voor het laatst menstrueerde… Ik heb al 2 testen gedaan maar waren allebei negatief. Vandaag of morgen ga ik weer een test doen, want zit toch wel heel erg in onzekerheid. Ik gebruik al 5 jaar geen pil meer.

Overigens ben ik de vriendin van Sem…

Ik hoop hier mee te mogen babbelen…

Liefs Lisette

Hey lisette, welkom hier! Gezellig dat je mee komt kletsen! :smiley:

he lisette…

welkom…altijd leuk…hoe meer zielen hoe weer vreug…enne qua negatief testen terwijl je overtijd bent pas je hier precies helaas :wink: :cry:

Nou das mooi!

En lief van jullie dat ik mee mag babbelen…

Ja, ook al ben ik niet gestopt met de pil, ik probeer wel zwanger te raken en ben dus al 2 maanden overtijd. Heerlijk als je er met ander over kan babbelen…

Liefs

@sase0507 wrote:

he lisette…

welkom…altijd leuk…hoe meer zielen hoe weer vreug…enne qua negatief testen terwijl je overtijd bent pas je hier precies helaas :wink: :cry:

Nou inderdaad :roll:

Maar 2 maanden is wel heel errug lang toch :think: Wat loop ik me dan aan te stellen met 4 dagen :wink:

tja, 4 dagen kunnen ook HEEL lang zijn :lol:

Welkom Lisette! Gezellig nog iemand die komt kletsen!