Maart/aprilstoppers '09 deel 8! ** 7 kindjes op komst! **

LoeLie!! :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

:mrgreen:.

Rustig hiero!! ( tot nu toe )

Niek. Succes met de kleine! Weet precies wat het is!

Vind het wel eng en akelig hoor, had ook verwacht dat Levi het weer zou krijgen maar niks. Ook zeehondenhoest, en hees laatst. Toen hebben we hem maar even uit bed gehaald omdat hij in paniek was van het mindere ademhalen. Daarna ging het wat rustiger…,

Vorige keer toen hij die aanval had gehad was de stucadoor de hele week hier boven bezig geweest dus hebben we een vermoeden dat het toen daar vandaan is gekomen (de geur/lucht die er dan hangt, ondanks het luchten).

:hug:

Net maar even bij de kruidvat die 2 zwangerschapstesten gekocht voor 5 euro. Is alleen met pipetje!

Ben benieuwd of ik ze nodig heb!

Sem. mijn banner staat indd op 30 dagen, maar als het goed is is me cyclus 28 dagen. Maar ja we houden het maar ruimer aan, he :wink:

Jaaaaaaa Cin… Niet meer dan 4 druppeltjes :lol:

Nou ik deed er toch echt iets meer in… :oops:

Ik Ga voor je :pray: dat je ze nodig hebt! :smiley:

Liefs, :-*

@Lisette24 wrote:

haha ja heb deze nog nooit gehad! Altijd zo’n uhm stick waar je over heen moet plassen.

Maar ja dit experimentele is ook wel leuk, doen we net alsof we in natuurkunde les zitten :lol: :lol:

En ze waren maar 5 euro he, beter dan continue die dure testen als je het niet zeker weet!

Kun je die ook voor je nod gebruiken? :oops:

@Cin. wrote:

@Lisette24 wrote:

haha ja heb deze nog nooit gehad! Altijd zo’n uhm stick waar je over heen moet plassen.

Maar ja dit experimentele is ook wel leuk, doen we net alsof we in natuurkunde les zitten :lol: :lol:

En ze waren maar 5 euro he, beter dan continue die dure testen als je het niet zeker weet!

Kun je die ook voor je nod gebruiken? :oops:

Nee als het goed is niet. Das wel balen he…

Nou deze testen zijn gewoon toppie hoor. Hoor er zulke goede dingen over…

Btw: vandaag nieuwe batterij kopen :dance: Nu maar hopen dat het daar aan heeft gelegen! Weet iemand btw, of de Action ook gewone koptelefoons verkoopt?

ja haha echt wel balen! Maar wil toch wel wachten tot de NOD, maar stiekem als je al thuis hebt liggen kunnen mijn handen heel erg gaan jeuken :mrgreen:

Ja, dat ken ik… kan ik ook niet dan… :lol:

Zondag ook dat ik bij Sem was… Nou zegt ze, je kan wel testen heb er nog 1 liggen… Nou dan kan ik moeilijk nee zeggen hoor!! :roll:

Haha, daarna ook nog 1 voor haar gekocht… Wilde nou wel eens weten hoe of wat bij dr :lol: Wat een stel waren we he Sem! :lol:

En die mannen werden gek van ons :roll:

heb net de uitslag van het bloed binnen, heb dus idd flinke bloedarmoede. Krijg er staaltabletten voor. Hopelijk werken ze snel.

ja inderdaad!!! Weet zelf ook wel dat het eigenlijk helemaal niet goed is, en dat ik dat nioet moet doen. Maar soms kan je lichaam je eigenlijk zo voor de gek houden, dat je het gevoel hebt zeker te weten dat je zwanger bent en dan -> teleurstelling!

Daarom moet ik gewoon echt wachten tot de volgende week ooit een keer, ipv einde deze week of zo :eh:

Das balen Bieslookje… Hoop voor je dat ze gaan aanslaan…! :pray:

@bieslookje wrote:

heb net de uitslag van het bloed binnen, heb dus idd flinke bloedarmoede. Krijg er staaltabletten voor. Hopelijk werken ze snel.

Beterschap en sterkte daar mee meid! Daar kun je behoorlijk moe en duizelig van zijn ja…,
Btw: vandaag nieuwe batterij kopen Nu maar hopen dat het daar aan heeft gelegen! Weet iemand btw, of de Action ook gewone koptelefoons verkoopt?

Volgens mij wel

cin. kun je wachten met testen???

ik hoop dat ik vanavond niet te moe ben, het vloeien is gestopt, dus we mogen weer...... :D

go bieslookje!! :dance:

:pray: :pray: :pray: :pray: voor jou en voor iedereen die aan het testen gaat.

zo nu maar weer aan het werk :shifty:

@Cin. wrote:

Net maar even bij de kruidvat die 2 zwangerschapstesten gekocht voor 5 euro. Is alleen met pipetje!

Ben benieuwd of ik ze nodig heb!

Sem. mijn banner staat indd op 30 dagen, maar als het goed is is me cyclus 28 dagen. Maar ja we houden het maar ruimer aan, he :wink:

Hahaha ja doe ik ook maar, we lopen nu gelijk Cin :mrgreen:

Heb die zelf nog nooit gebruikt met een pipetje, maar je heb gelijk, waarom zou je van die dure halen als deze ook goed werken!! :wall: Ga je echt wachten tot je NOD of zelfs tot je overtijd bent?? :roll:

Spannend hoor :pray:

@ Bieslookje: Balen zeg!! :hug:

Ik heb ook bloedarmoede gehad en heb toen ook die ( vieze, gore ) staaltabletten moeten slikken, maar je voelt je wel een stuk beter naarmate je ze een tijdje gebruikt…

Sterkte meis!! :hug:

Jeeej!! Mooi dat je weer lekker kan/mag klussen he!!

@Lisette24 wrote:

Zondag ook dat ik bij Sem was… Nou zegt ze, je kan wel testen heb er nog 1 liggen… Nou dan kan ik moeilijk nee zeggen hoor!! :roll:

Haha, daarna ook nog 1 voor haar gekocht… Wilde nou wel eens weten hoe of wat bij dr :lol: Wat een stel waren we he Sem! :lol:

Hahahahahaa!!! :dance:

Ja mooi was dat he zondag…

Nigel: GEEF DIE TEST VAN SAM HIER!!

Li: NUUJ Ik mag de test van Sam zien!! :mrgreen:

Wuhauhauhauha… Achja, was wel weer even spannend…

Alleen weer negatief helaas, maja ben ook VEEEEELS te vroeg met testen…

Volgende week weer, wacht ik maar weer tot ik overtijd ben :shifty:

@Sem wrote:

@Lisette24 wrote:

Hahahahahaa!!! :dance:

Ja mooi was dat he zondag…

Nigel: GEEF DIE TEST VAN SAM HIER!!

Li: NUUJ Ik mag de test van Sam zien!! :mrgreen:

Wuhauhauhauha… Achja, was wel weer even spannend…

Alleen weer negatief helaas, maja ben ook VEEEEELS te vroeg met testen…

Volgende week weer, wacht ik maar weer tot ik overtijd ben :shifty:

Hahahahahaha, die Nigel :lol:

Ja als je gaat testen ben ik erbij he! :smiley: Slaan we Nigel eerst ff neer, anders krijg ik weer dat gezeur aan mn hoofd :mrgreen:

Hahahahaa is goed hoor moppie!!

Volgende week hoop ik dat me NOD echt weer NOD is en dat het deze keer NIET doorzet!! :pray: :pray: :pray:

Maar goed, ik hoop er nu niet te veel op, anders word het weer zo een domper als vorige keer… :cry: :roll:

Maaaaar we blijven positief!!

Ik test gewoon tegenlijk met Cin :shifty: :lol:

@sanne062 wrote:

go bieslookje!! :dance:

:pray: :pray: :pray: :pray: voor jou en voor iedereen die aan het testen gaat.

zo nu maar weer aan het werk :shifty:

:mrgreen: Ik zit ook op me werk mee te lezen op k.o.k, moet soms oppassen dat niemand achter me komt staan, hier weten ze ook nog van niks :roll: en dat wil ik graag zo houden hihi…

Dus af en toe over me schouder kijken terwijl ik op k.o.k zit, maja dat heb ik er wel voor over… :mrgreen:

Sanne nog steeds geen tekens van :evil: ???

:pray: :pray: :pray:

Tis dat ze zo verweg woont… anders hadden jullie het echt samen moeten doen :-p

Ik wacht nog een weekje af… Ben ik volgende week nog niet ongie ga ik maandag maar even de HA bellen… :wink:

Het mag??? Ik KOM gewoon… :lol:

Ja want jij zou deze week weer ongie moeten worden he!!

Ik volgende week ( we vullen elkaar ook altijd zo lekker aan he :lol: )

Als je het volgende week nog niet bent moet je echt ff naar de HA gaan hoor moppie, anders ga ik wel met je mee als je dat wilt…

Ja tuurlijk kom je gewoon!! :mrgreen:

:-*