Maart/aprilstoppers '09 deel 8! ** 7 kindjes op komst! **

Jeetje meiden wat kletsen jullie toch gezellig veel!!

Ik had gehoopt nog een positieve test te zien, maar helaas.

Sase wat een prachtige buik je heb al!!! :inlove:

Bieslookje, bloedarmoede is niet fijn :hug:

Ik heb vandaag 2 kids in huis. Ook mijn neefje van 3. Mijn zus ondergaat vandaag een kijkoperatie aan haar baarmoeder. Ze is al bijna 2 jaar bezig om weer zwanger te raken en het wil maar niet lukken. Hoop dat ze nu iets voor haar kunnen doen.

Verder druk met de voorbereidingen voor onze vakantie, morgennacht gaan we weg :dance: 8)

:-*

@patricia26 wrote:

Jeetje meiden wat kletsen jullie toch gezellig veel!!

Ik had gehoopt nog een positieve test te zien, maar helaas.

Sase wat een prachtige buik je heb al!!! :inlove:

Bieslookje, bloedarmoede is niet fijn :hug:

Ik heb vandaag 2 kids in huis. Ook mijn neefje van 3. Mijn zus ondergaat vandaag een kijkoperatie aan haar baarmoeder. Ze is al bijna 2 jaar bezig om weer zwanger te raken en het wil maar niet lukken. Hoop dat ze nu iets voor haar kunnen doen.

Verder druk met de voorbereidingen voor onze vakantie, morgennacht gaan we weg :dance: 8)

Spannend! Mijn zus is 6 jaar bezig geweest na de eerste zwanger te raken, ze heeft ook idd een kijkoperatie IVF en weet ik veel allemaal al gehad. Het wilde maar niet baten… Nog geen half jaar later nadat ze het had opgegeven, wordt ze spontaan zwanger… Er is dus nog hoop voor je zus! :pray:

Lekker Pat!! Heb ook al zo zin in me vakantie, moet alleen nog 3 weken wachten!! :lol:

Oh, nou sterkte met je zus!! :hug:

Vervelend voor dr…

Zal ook voor haar :pray:

@Sem wrote:

Ja want jij zou deze week weer ongie moeten worden he!!

Ik volgende week ( we vullen elkaar ook altijd zo lekker aan he :lol: )

Als je het volgende week nog niet bent moet je echt ff naar de HA gaan hoor moppie, anders ga ik wel met je mee als je dat wilt…

Ja tuurlijk kom je gewoon!! :mrgreen:

Ja idd… gister was de grote dag… :liar: nee, zou het moeten zijn…

Daarom kijk ik het nog even een weekje aan, is het nog niet zo dan maar ff die oude brombeer opzoeken :mrgreen:

Hahahaa ja gezellige huisarts heb jij he (ahum) :mrgreen: :roll:

@Sem wrote:

Hahahaa ja gezellige huisarts heb jij he :mrgreen: :roll:

Achja hij kan soms lekker nukkig zijn, maar gelukkig is hij wel altijd heel erg goed en doet alles wat ik wil :stuck_out_tongue:

sem, hielpen die tabletjes snel bij jou?

patricia, alvast een fijne vakantie!!!

Bieslookje. Fijn dat je weer aan de klus mag! GO GO :dance:

Sem. haha ja joh we testen gewoon “samen”.

Hmm moeten we wel een compromis sluiten he :mrgreen:

Nu bijvoorbeeld? Hahaha :lol:

stiekem het liefst wel natuurlijk

@Sem wrote:

Sanne nog steeds geen tekens van :evil: ???

:pray: :pray: :pray:

Nee nog helemaal niks :shifty:

Lekker patricia, bijna op vakantie!!

Lisette ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt

@sanne062 wrote:

@Sem wrote:

Om gek van te worden meid :hug:

Duim nog steeds voor je hoor!!! :pray: :pray: :pray:

@ Bieslookje: Je lichaam moet wel wennen aan die tabletten, maar je merkt snel genoeg dat je lichaam zich niet meer zo vermoeid voelt…

Was bij jou ook toch Li?? Dat je binnen een paar dagen alweer wat lekkerder in je vel zat?! Of gebruik je die dingen niet meer :stuck_out_tongue:

Ik momenteel niet meer, maar ben ook niet meer zo heel erg vermoeid de laatste tijd… :smiley:

Suc6 ermee Bieslookje, hoop dat het snel weer over gaat! :-*

Ik slik ze nog dagelijks… Ik had gewoon een potje van Kruidvat gekocht… En die werken prima…

@Cin. wrote:

@sanne062 wrote:
@Sem wrote:

Om gek van te worden meid :hug:

Duim nog steeds voor je hoor!!! :pray: :pray: :pray:

Me 2!! :pray: :pray: :pray:

@ Cin: Hahahaa, heb zondag al een test verknalt, dus ik wacht het nog even af hihi…

Maar dat is een DEAL!! :lol:

Op onze NOD of later?? :shifty:

ook hier wordt nog steeds geduimd…

Sem. hahaha ik wil ook zo graag, niet normaal!

Want zoals ik me voel, zegt me hele lijf: ja je bent zwanger. Maar ja me lijf heeft me al vaker voor de gek gehouden!

En het kan nu nog niet, de zo genoemde kwaaltjes!

manlief wilde net klussen, zat aan me ()() en ik vond het bij me tepels niet echt geheel jippie. En net gegeten maar dat zit mij nu ongelooflijk dwars, misselijk vol gevoel. Dus nee niet geklust hahaha :oops:

Ik duim ook nog steeds mee voor iedereen!!!

Bieslookje: Succes met je staaltabletten… Hoop dat je snel weer opknapt daarmee! Zal duimen voor genoeg energie voor jou voor vanavond… :wink:

Sase: Woei jij tekent al mooi zeg!!! :inlove:

Voor de rest ben ik helaas kwijt wat er allemaal precies geschreven is… Het is nog steeds zo chaotisch in mijn hoofd helaas, dus: sorryyyyyyyy!!! :oops: Normaal post ik veel meer, maar het is even echt te vol en te druk nu… :frowning:

Tweet. Doe je wel een beetje rustig aan meid?

Moet niet teveel in je koppie zitten he?!

:hug:

Geeft niet Tweet!! Rustig aan meis!!

@ Cin: Oooooh wie weet wie weet!!

Zou wel toppie zijn!! :pray:

Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook al een paar dagen last van me nippies heb :roll:

Verder ook weer vage steken in me buik, links onder, maar dat kunnen ook weer ( voor de zoveelste keer ) me darmen zijn…

:pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Tweet, maak je niet druk… komt helemaal goed… mijn hoofd is ook als een zeef… zullen jullie vast wel gemerkt hebben… vergeet een hoop van wat ik gelezen heb…

Dus sorry iig voor dat… Komt gewoon omdat ik op dit moment zo ontzettend veel ellende heb. :frowning:

Maar goed, als ik ergens niet op reageer wil het niet zeggen dat ik jullie vergeet hoor!

Liefs, :-*

@Sem wrote:

Geeft niet Tweet!! Rustig aan meis!!

@ Cin: Oooooh wie weet wie weet!!

Zou wel toppie zijn!! :pray:

Ik moet zeggen dat ik ook al een paar dagen last van me nippies heb :roll:

Verder ook weer steken in me buik, links onder, maar dat kunnen ook weer ( voor de zoveelste keer ) me darmen zijn…

:pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Doe even mee :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: