@Cin. wrote:
En me “buikpijn”/steken is/zijn nu nog weg! Dus toch geen blaasontsteking denk ik!
:think: :think:

@Cin. wrote:
En me “buikpijn”/steken is/zijn nu nog weg! Dus toch geen blaasontsteking denk ik!
hahaha ja gek he?!
Sanne. meid heb je nog nergens last van? Eventuele zwangerschapskenmerken of ongesteldheidskenmerken?
Want dit is wel erg vervelend voor jou, die onzekerheid! :hug: :hug:
Eigenlijk heb ik helemaal geen ongesteldheidskenmerken, maar ben wel heel moe, ren hier wel ieder uur ongeveer naar de wc, ben sinds gisteren met vlagen misselijk en ik heb al een week lang zin in patat :roll: :mrgreen:
@sanne062 wrote:
Eigenlijk heb ik helemaal geen ongesteldheidskenmerken, maar ben wel heel moe, ren hier wel ieder uur ongeveer naar de wc, ben sinds gisteren met vlagen misselijk en ik heb al een week lang zin in patat :roll: :mrgreen:
eerst even dit dan ga ik even reageren op iedereen…
is niet heel duidelijk maar had nog geen andere gemaakt…nou ja wel een andere maar dit is voor een collage voor de beebs maar zet ik hier nog niet neer pas als ik 9 maanden vol heb :mrgreen:
let niet op huispak/pyama maar die zit op dit moment het lekkerst als ik slaap…lekker sexy :liar: maar goed… :mrgreen:
ik heb gisteren voor het laatst getest, maar nog steeds negatief. Het voelt allemaal zo goed, maar ik durf gewoon niet te hopen dat het waar is. Ik wil het eigenlijk nog een paar dagen aankijken en anders ga ik idd naar de dokter
zo die is al lekker zichtbaar sase!! :inlove:
mooie buik Sase!!! :inlove: :inlove: :inlove:
Je kon niet echt wachten met vertellen tot de 12 weken he :lol:
Enne lekker toch zo’n huispak?! Heerlijk die comfortabele dingen als je zwanger bent, of gewoon als je der zin in hebt :mrgreen:
hahah nee…want hiervoor had ik dus echt geen buik…nu kan ik em heel iets inhouden nog natuurlijk maar scheelt haast niets…
matjso: zijn jullie er al uit met het kaartje…? wat shit van je fototoestel zeg… :wall: maar je tuin is echt :thumbup: …
Yleron: jurk kunnen ze toch wel verstellen heb ik mij laten vertellen? maar goed dat zal dan ook weer eens niet gratis zijn en dan zou ik ook dat niet steeds laten doen…spannend hoor die voorbereidingen op de trouwerij :inlove:
Tweet: jij ook al…lijkt mij zo leuk…hint hint voor vriend als die dit leest (maar dat zal we niet :mrgreen: )…enne iedere zwangerschap is anders en iedereen ervaart het ook anders dus je mag zeggen wat je wilt…niemand zeurt :hug:
NIek: ja als je even hier bent dan moet je ineens zoveel bijlezen :lol: wel lgezellig vind ik…gelukkig dat het beter gaat met je…enne die 12 weken al weer voorbij he :inlove:
eros: ook alles goed? lekker aan de klus? :inlove:
bieslookje: hoop dat ellende snel bij jullie achter de rug is en dat ook je opa snel weer opknapt …hoest met het tandje van je zoontje?
mirag: ook alles goed?
cin>; o dat hoesten zielig voor je ventje…hoop dat het snel over gaat…en ja mss wel innesteling…ik ga er heel hard voor duimen…
lissete: meeeen ik zou helemaal kriegel worden…Vriendin heeft het ook een keer gehad en die belde gewoon de hap…daar kreeg ze nog een test volgsn mij bloed…was niets toen tabletjes gekregen om menstruatie op te wekken…maand erna was het raak :inlove: …mss ha is bellen? :hug:
Sanne: jee jij bent ook in onzekerheid zeg…zin aan patat :drool: …enz…lkun je geen bloedtest aanvragen? gewoon beetje aandringen? :hug:
lins: o bijna vakantie…ga je nog weg? enne al getest las ik :mrgreen: maar helaas nog negatief maar dan gaan we er gewoon vanuit dat het te vroeg is…we kunnen hier wel weer een postieve test gebruiken
met beide patrica’s ook alles goed? en met de rest ook?
:-
ooh sase je heb morgen alweer een echo!! LEUK! :mrgreen:
Goedemorgen allemaal,
Spannend hoor Cin.! Ik duim mee voor de innesteling!!
Wat een mooie buik Sase!!!
Sanne en Lisette wat naar die onzekerheid. Maar Sanne, bij jou begint het toch verdacht veel te lijken op…
Ik ben de laatste paar dagen zo vreselijk moe; pffff Kon vanmorgen helemaal mijn bed niet uit. :oops: Zelfs nu ik lekker gedouched heb lukt het me niet om wakker te worden. bleh
Net ging ik de hond uitlaten en ik werd me ineens toch een partij misselijk. Kan nog niet van een eventuele zwangerschap zijn natuurlijk; daarom des te vervelender. Nu net iets gegeten en het trekt wel langzaam weg. Hoop niet dat het een aankomend griepje is want daar heb ik geen trek in!
Groetjes!!
sase, wow wat een mooi buikje heb je al :mrgreen:
lisette :hug: voor je onzekerheid, dit schiet niet op zo…dan kan het maar beter doorzetten toch?
sanne…spannend, ergens zegt mijn gevoel dat het wel raak is bij jullie. Vooral die zin in patat…(herkenbaar)
cin. ik hoop dat levi snel opknapt, zodat je wat beter kunt slapen. enne ow ow die steekjes, misschien toch banden die al oprekken? Ik hoop het voor je.
lins, jammer joh, morgen weer proberen?
hier gaat t nog hetzelfde, heb vanmorgen stofgezogen, de wasmachine en droger aangezet en was toen al weer erg duizelig. Vanmiddag tussen 13 en 14 uur belt de HA terug met de bloeduitslag.
Tandje van zoontje zit gelukkig niet los. Wel jammer dat er een stukje af is, maar ja ik geloof dat hij op mij lijkt wat dat betreft, ik viel iedere dag wel een paar keer en viel ook altijd wel iets kapot.
Als 4 jarige ben gevallen van de fiets…heeft daarna 7 jaar een beugel gekost :? Dus we zijn voorbereid.
mirag, zou best kunnen hoor, zeker ook die moeheid, ik voelde die ook al vroeg.
Goedemorgen dames :dance:
@ Lins: Spannend meis!
@ Cin: Gelukkig dat het hoesten wat minder wordt.
@ Sanne: Spannend!! Klinkt indd wel als …
@ Sase: Mooi buikie! :inlove:
@ Mirag: Das niet echt lekker nee. Hopen dat het geen griepje is
@ Bieslookje: Hmmmm, jullie hebben ook al zo een ongeluks kindje? :lol:
Hier gaat alles wel redelijk… Gisteravond werd ik ineens erg misselijk en trok naderhand wel weer weg. Wel vreemd, de plopjes in mn buik zijn echt plopjes… Soms flinke :shock: maar geen gerommel… Ook erg moe steeds… en trek in dingen waar ik niet zo vaak trek in heb… borsten zijn iets gevoeliger maar niet heel erg… zou het dan toch zo zijn??
Liefs, :-*
Lisette, ben je net gestopt met pil of spiraal, of was je al een poosje regelmatig? Ben je al bij de dokter geweest?
Bieslookje, gelukkig zit het tandje niet los. Succes met de bloeduitslagen vandaag
Cin, ik duim mee
Sase, mooi buikje al! We schelen eigenlijk amper, qua duur Ik heb ook al een aardig bolletje, maar bij mij echt maar eentje daarbinnen hoor
Ja, heerlijk, de 12 weken voorbij. Ik wacht nog even op een mooie echo na de termijn waarop de eerste zwangerschap eindigde (hartje stopte), en dan is mijn magische grens ook voorbij
Jij ook al bijna 12 weken he!
Mirag, goed gemoederd hoor, je kunt het al goed :lol:
Geen griep krijgen hoor!
Sanne, wat een vervelende onzekerheid voor je…
Hier sukkelen we verder. Anouk heeft pseudokroep. Vorig jaar heeft ze het al eens gehad, dus ik herkende het gisteren al toen het ‘eraan kwam’. Ze was de hele dag hees en had een zeehondenhoest. En jahoor, na het naar bed brengen werd ze elke 20 minuten wakker, happend naar lucht, met dat typisch gierende geluid… De vorige keer duurde het een paar nachten, dus we zetten ons schrap. Ze is er overdag gewoon vrolijk bij trouwens, maar de nachten zijn zo wat kort. En we waren nog niet moe door alle gein hier
Gelukkig knapt manlief verder op en drogen de honderden blaasjes nu in, dus het is nu echt nog een beetje uitzieken en dan is ie weer helemaal t mannetje (t gestippelde mannetje :lol: )
Nee Niek, nog niet bij de huisarts geweest. Krijg toch alleen maar te horen dat het mn overgewicht is…
Niet gestopt met de pil of spiraaltje… Gewoon puur natuur, zeg maar :lol:
Ben na de bevalling van Djaidon ook anderhalf jaar niet ongie geweest, HA gegaan, stuurde me door naar de gyn en die zei ohhh is overgewicht… kreeg pillen mee om het op te wekken en dat was het. Daarna gewoon netjes elke maand geweest en flink ook, en nu vanaf april een heel inieminie beetje gevloeid tot nu niks meer…
Zal toch wel weer overgewicht zijn volgens de artsen…
Hmmm, da’s raar, als je al een poos regelmatig was. Nou kan overgewicht inderdaad je cyclus beïnvloeden, maar dan wel als t opeens veranderd. Als je jaren een normale cyclus had tijdens overgewicht, en nu opeens niet meer, terwijl je gewicht gelijk blijft, is overgewicht een beetje een vreemde redenering vind ik, erg kort door de bocht.
Misschien op je strepen gaan staan bij de HA en je door laten verwijzen? Zo’n pllotselinge cyclusverandering kan toch even nagekeken worden, of inderdaad na een negatieve test opgewekt worden…
Succes!
Ik stap hier weer even in!!
Zo wat hebben jullie weer veel geschreven dames!!
Nog steeds geen positieve testen
Nou hier gaat alles ze gangetje…
Hoop dat we goed geklust hebben vorige week, maar we zullen het volgende week wel merken…
Me banner staat volgens mij op 29 dagen, maar misschien is het weer 28 of 30 of helemaal niet, we wachten af…
Dus heb het maar in het midden gehouden ( 29 dagen )
NOD op pagina 1 staat op de 25e deze maand… Daar hou ik me ook wel aan dan :lol:
Zal de banner met een dagje verlengen hihi :lol:
Verder :hug: voor wie um nodig heeft!!
&
voor wat positieve testen!!
Zo dan, loopt me banner gelijk met het lijstje van pagina 1 :lol:
Semmy :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: