Bieslookje: fijn dat je opa alweer wat op lijkt te knappen! :hug:
Thnx voor de steun meiden… :-*
@ bieslookje, fijn dat je opa al wat opknapt! hoop dat hij gauw hersteld is.
@ matsjo… neee niet je camera!! klote!
en ik ben niet bang dat ik neit zwanger word, maar wel bang dat het ontiegelijk lang gaat duren. ik weet niet hoelang het de vorige keer geduurd heeft (wie weet hoelang mijn pil niet gewerkt heeft?) en ik ben sinds die tijd dus 20 kg zwaarder.
oh ja. over de trouwjurk. als ik zwanger word verwacht ik niet dat ik in 1 maand zodanig gegroeid ben dat ik niet meer in de jurk pas. afvallen wil in het begin vrij snel gaan bij mij. vorige keer was ik binnen een maand 7 kg kwijt. (die er vervolgens weer opvlogen leek wel). dus ik blijf liever safe even op gewicht.
he meiden tot vanaaf of morgen…dan minder druk…
we kunnen bijna over dus lekke doorgweerkt :dance:
Matsjo. Weet je al welk kaartje je gaat gebruiken meid?
En hoe is het met de rest allemaal?
Sem & Mirag, hoe voelen jullie je?
Goede avond allemaal,
Bieslookje, wat fijn dat je opa al een beetje aan het opknappen is! Heb je al aan de tand van zoontje kunnen voelen??
Niek; goed te horen dat bij jouw thuis de ziekenboeg ook al wat beter is. En jij houdt je rustig he (kijk kijk, ik kan nu al het moedertje uithangen :P)
Matsjo; balen van je camera joh!! En zeker qua timing!!! Maar iets zegt me dat je met die andere camera ook heel mooie foto’s gaat maken. Ik vond je uitnodigingen trouwens allebei super!!!
Cin. Ik voel me prima; ben alleen supermoe vandaag. Vanavond maar eens vroeg onder de wol! En nu maar wachten tot de NOD he; maar dat gevoel ken je Met jou ook alles goed??
Ja hier alles goed haha. Volgens mij heb ik een blaasontsteking of zo.
Heb zo’n pijnlijke steken soms in me buik, en echt onderin beetje pijn soms. Dus even afwachten (want hoef niet veel te plassen, doet ook geen pijn) en anders naar de doc.
Verder ook moe haha. Levi heeft de hele nacht liggen hoesten als een zeehondje, dus tja. Hij heeft al 1x een kroepaanval gehad, dus dan ben je meer alert!
Want leuk is het niet dan…,
Zelf vind ik de 2de uitnodiging leuker dan de 1ste maar hub vindt juist de eerste het leukst :wall:
@Cin. wrote:
Ja hier alles goed haha. Volgens mij heb ik een blaasontsteking of zo.
Heb zo’n pijnlijke steken soms in me buik, en echt onderin beetje pijn soms. Dus even afwachten (want hoef niet veel te plassen, doet ook geen pijn) en anders naar de doc.
Verder ook moe haha. Levi heeft de hele nacht liggen hoesten als een zeehondje, dus tja. Hij heeft al 1x een kroepaanval gehad, dus dan ben je meer alert!
Of komen die steekjes ergens anders van?

@Matsjo wrote:
@Cin. wrote:Ja hier alles goed haha. Volgens mij heb ik een blaasontsteking of zo.
Of komen die steekjes ergens anders van?:hug:
Zal wel al vroeg zijn niet?
Maar duimen daarvoor kan absoluut geen kwaad he :mrgreen:
die steekjes komen mij ook bekend voor…ik had ze ook afgelopen donderdag en vrijdag…zelfs nog naar dok geweest… maar is of virus,of darmen maar…innestelen kon ook… dat was ook volgens mij 8 en 7 dagen voor testdatum…
Net heerlijk lasagna gegeten…
verders druk op het werk…moet morgen en vrijdag alles klaar hebben voor mijn vakantie!
Bij de zw.schap van Mats wist ik al zo snel zeker dat ik zwanger was! Ik heb geen moment meer getwijfeld. En dat was al heel vroeg! Natuurlijk allemaal tussen de oren maar ik vind gewoon dat je zoiets kan voelen
heb net even op een site “uitgerekend” wanneer een innesteling zou zijn, en dat zou vandaag of morgen indd zijn haha.
Is meestal 5 tot 7 dagen na de bevruchting zeggen ze.
Maar geloof er niks van, maar daarom wachten we af (heeeeel rustig )
ik hb vanmorgen al stiekum getest…natuurlijk hardstikke negatief!! veel te vroeg natuurlijk hahah…
vandaag ook wel 2 testen gehaald van de krdvt …
ga nu woensdag testen denk ik… hopelijk is die waarde dan al zo hoog dat het te testen valt… is ie dan weer nega dan test ik zaterdag pas…
Oh jammer Lins!
Nou ik duim voor je mee dat hij dadelijk hartstikke positief is meid :hug:
Dan duim ik ook ff mee!
Djaidon heeft vandaag een vaderdag cadeautje gemaakt Zo sweet!! Een foto waar die op zn kop staat en dan in een leuk lijst met daaronder geschreven: Ik ben helemaal ondersteboven van jou!! :inlove:
@ Matsjo: Superleuk dat je me erbij hebt gezet, maaruh… het is dan mn 2e kindje
Hoe is het verder hier met iedereen?
Ps: Net weer een testje gedaan… WEER negatief!! Begin er nu toch wel een beetje de balen in te krijgen
Ik me de ***** gezocht naar dat dopler ding, werkte gister dus niet helemaal optimaal, ik denk ik koop een nieuwe batterij… VERGEET ik het gewoon !!
Liefs, :-*
O wat dom! :doh: Ik zal het ff aanpassen :oops:
Lins, jammer meid :hug: … maar het is nog vroeg!
Ik duik mijn nestje in…
Truste! :-*
Lisette, ook nog even een extra :hug: voor jou. Lijkt me echt vreselijk die onzekerheid!
weltrusten iedereen!!!
woensdag ben ik vrij en ga ik testen dus dan zit ik hier weer wat langer… morgenav misschien wel misschien niet…
nu mijn man laat naar bed gaat zit ik hier iets minder omdat ik het sneu vind om hele avond achter comp te zitten …
iedereen een knuf en tot laters!!!
Een goedemorgen iedereen!
Iedereen een rustige nachtrust gehad?
Hier nog steeds niet, dus val bijna om eigenlijk. Levi hoest best wel erg 's nachts, maar het wordt al minder.
Zolang het maar niet weer een kroepaanval wordt, en ik Levi gewoon kan troosten als hij wat paniekerig is, vind ik het oke!
Hoestdrankje begint in ieder geval wel al te werken
En me “buikpijn”/steken is/zijn nu nog weg! Dus toch geen blaasontsteking denk ik!
Lins.
hoop zo op iets positiefs