Maart/aprilstoppers '09 deel 8! ** 7 kindjes op komst! **

Goedemorgen iedereen! :smiley:

Heb nog niks duidelijk kunnen horen, heb nog gezocht naar de goede koptelefoon maar helaas. Koop vandaag ook wel even een nieuwe batterij…

Hoe is het vandaag met iedereen?

@Bieslookje: Het was een beetje aan me voorbij gegaan, maar wil je toch alsnog even heel erg veel beterschap wensen met je opa! :-*

@tweet: Ja doen ze ook… ach ze kunnen me wat… ik kom er vanzelf wel achter :stuck_out_tongue: Dit is dus ook 1 van de redenen dat ik liever niet naar mn ha ga… weet toch al wat ie gaat zeggen :?

Liefs,

mogge dames.

hoe is het met iedereen?

hier is de :evil: weer vertrokken en kunnen we overnieuw beginnen.

overgewicht.

ja ik heb ook een paar maatjes teveel, leuk is het niet nee en ik heb er wel last van, maarja ‘gewoon’ afvallen zit er niet in. het zijn ook geen snoepkilo’s maar van de vorige zwangerschap door de diabetes. (20 kg in 3 maanden tijd echt bizar). ik maak me ook serieus zorgen dat ik nu niet goed zwanger kan worden. en ik zou graag willen afvallen maar nu kan het niet want dan pas ik mijn trouwjurk niet meer :wall: (die ik de 27e ga passen! :dance: ) maar goed. het is zo onzeker dat gelul op medisch gebied dat ik er ziek van word!

vrijdag waren hub en ik 3 jaar bij elkaar. normaal vergeet hij dat soort mijlpalen maar hij stond om half 4 voor de deur met een bos bloemen :smiley:

@Ylerion: GEFELICITEERD!! Wat leuk dat je gaat trouwen! En wat ontzettend lief dat hij het niet vergeten is. Zo een man zoek ik nog :stuck_out_tongue:

Ik heb gelukkig geen diabetes, maar ben tijdens de zwangerschap 40 kilo aangekomen :shifty: Mag ik vragen waarom je bijna zeker weet dat je niet zwanger zult worden?

Liefs,

@Kim3e wrote:

breek in

Matsjo, ik vind ze beiden leukkkkk, ik zou voor de tweede gaan, al die vrolijke gezichtjes! :inlove:

Dus als Casper 1 jaar wordt, dan weet ik bij wie ik moet zijn voor een megaleuke uitnodiging! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

*sluipt weer terug naar haar eigen topic :mrgreen: *

Haha das goed! Ik ga dan voor je aan de slag!!! :inlove:

Ylerion. Waarom denk je dat je nu niet goed zwanger kunt raken?

@Tweet wrote:

Pfffffffff wat kan een mens het toch gruwelijk druk hebben zeg!!! :roll: :? :think: :hand: :wall:

Hoe is het met iedereen?

Ik ga even terug lezen, hoop dat ik iets kan onthouden om op te reageren, het is nogal een chaos in mijn hoofd door alle drukte! :oops:

Tweet, vervelend dat je het zo druk hebt! Enne… je reageert wel prima op iedereen maar ehh… hoe is het nu met jou???

@Ylerion wrote:

mogge dames.

hoe is het met iedereen?

overgewicht.

ja ik heb ook een paar maatjes teveel, leuk is het niet nee en ik heb er wel last van, maarja ‘gewoon’ afvallen zit er niet in. het zijn ook geen snoepkilo’s maar van de vorige zwangerschap door de diabetes. (20 kg in 3 maanden tijd echt bizar). ik maak me ook serieus zorgen dat ik nu niet goed zwanger kan worden. en ik zou graag willen afvallen maar nu kan het niet want dan pas ik mijn trouwjurk niet meer :wall: (die ik de 27e ga passen! :dance: ) maar goed. het is zo onzeker dat gelul op medisch gebied dat ik er ziek van word!

vrijdag waren hub en ik 3 jaar bij elkaar. normaal vergeet hij dat soort mijlpalen maar hij stond om half 4 voor de deur met een bos bloemen :smiley:

Nog gefeliciteerd dan! Leuk dat hij je zo heeft verrast! :inlove:

Je hoeft je vast geen zorgen te maken over het zwanger worden… komt goed! Maar, van afvallen past je jurk niet meer… maar als je zwanger bent en je groeit snel, dan past ie toch ook niet? :think:

@Lisette24 wrote:

Goedemorgen iedereen! :smiley:

Heb nog niks duidelijk kunnen horen, heb nog gezocht naar de goede koptelefoon maar helaas. Koop vandaag ook wel even een nieuwe batterij…

Hoe is het vandaag met iedereen?

@Bieslookje: Het was een beetje aan me voorbij gegaan, maar wil je toch alsnog even heel erg veel beterschap wensen met je opa! :-*

@tweet: Ja doen ze ook… ach ze kunnen me wat… ik kom er vanzelf wel achter :stuck_out_tongue: Dit is dus ook 1 van de redenen dat ik liever niet naar mn ha ga… weet toch al wat ie gaat zeggen :?

Liefs,

Wat jammer, dus nog steeds onzekerheid :hug:

Camera moet worden opgestuurd en dan ben ik ‘m vast een maand kwijt! Dus geen mooie foto’s van Mats’ eerste verjaardag :cry:

@Matsjo wrote:

Camera moet worden opgestuurd en dan ben ik ‘m vast een maand kwijt! Dus geen mooie foto’s van Mats’ eerste verjaardag :cry:

Ahhhh, dat is balen! :frowning: :hug: :hug: :hug:

Ja das gewoon goed klte! :thumbdown:

Maar goed… heb nog wel een reserve met ook 10 mp dus het is nog geen ramp gelukkig :wink:

Thnx voor je knufs! :-

@Ylerion wrote:

mogge dames.

hoe is het met iedereen?

overgewicht.

Kunnen ze rekening mee houden hoor meis! Ik ben ongeveer 16 weken zwanger tegen die tijd, en heb geen flauw idee hoe groot mijn buik dan is! en dus ook niet of die jurk dan nog wel lekker zit!!! :wink: :lol:

@Matsjo wrote:

Tweet, vervelend dat je het zo druk hebt! Enne… je reageert wel prima op iedereen maar ehh… hoe is het nu met jou???

Druk, drukker, drukst…

En enorm onzeker :?

Nauwelijks kwaaltjes, en de kwaaltjes die ik wel heb, zijn ook makkelijk te liëren aan andere zaken dan zwangerschap… :oops: :roll:

I feel like a whimp and a whiner saying this when so many women go through so much trouble getting pregnant or giving birth… :oops: :oops: :oops:

@Tweet wrote:

@Matsjo wrote:

Druk, drukker, drukst…

En enorm onzeker :?

Nauwelijks kwaaltjes, en de kwaaltjes die ik wel heb, zijn ook makkelijk te liëren aan andere zaken dan zwangerschap… :oops: :roll:

I feel like a whimp and a whiner saying this when so many women go through so much trouble getting pregnant or giving birth… :oops: :oops: :oops:

Ja maar dat betekent niet dat jij je niet zo mag voelen! Iedereen zijn eigen onzekerheden, hoe jammer ook! En vooral uitspreken hoor!

Binnenkort heb je een echo en dan ga je met je eigen ogen zien hoe jullie kleine garnaaltje aan het spartelen is!! :inlove:

@ Matsjo: Wat balen van je camera zeg! Maar je zal vast wel een reserve hebben of iemand anders die foto’s zal nemen?

Ik ga vanavond weer even bij lezen, ik moet nu Djaidon naar school brengen.

Liefs, :-*

Hello Ladies,

Ehhhm… Wat stond er ook alweer allemaal in die 140miljoen pagina’s :lol: Oja…

Matsjo, goed kl*te van je camera… Mijn digitale spiegelreflex is ook kaduuk :frowning: Balen!

Ik vind het eerste kaartje gezelliger, tweede is wel lekker nostalgisch, dus ook leuk. Ehm… Combi maken? :wink:

Lisette, misschien stel ik een overbodige vraag, vergeef me dan maar :wink: Ben je hiervoor aan de pil geweest, of bijvoorbeeld een spiraal net laten verwijderen? Dan kan je lijf even nodig hebben om weer op gang te komen he, dat zou je maand overtijd kunnen verklaren. Als je al maanden/jaren regelmatig bent, en nu opeens zo ver overtijd, wordt het wat minder verklaarbaar :wink: Lastig he, die onduidelijkheid!

Tweet, de ene zwangerschap is de andere niet, dus andermans ervaringen geven geen garanties voor jou, maar… Ik had ook geen kwaaltjes de eerste weken. Niks, noppes, nada. Vanaf een week of 6-7 barstte het misselijk en uitgeput zijn in alle hevigheid los! Met een beetje mazzel ben jij dus gewoon ook aan de beurt binnenkort, don’t worry :wink: Trouwens, ook zonder kwaaltjes kun je prima zwanger zijn :slight_smile: Maar ik snap je wel hoor, een beetje zekerheid zou helemaal geen kwaad kunnen!

Ylerion, wat lief van je mannetje! Leuke verrassing. Gefeliciteerd nog trouwens!

Crap… Verder kan ik niet terugkijken :?

Bieslookje, goed om te lezen dat het herstel van je opa goed lijkt te gaan. Ben je er al langsgeweest? Hoe is het nu met hem? En met jou zelf?

Hier gaat alles weer een stuk beter. Manlief is een stuk opgeknapt al, hij is weer normaal aanspreekbaar enzo (niet meer zo gek afwezig), en is alweer uit bed af en toe. Hij heeft minder koorts en minder pijn. Wel wordt hij helemaal leip van de 400-500 pokken over zijn lijf, ze jeuken, en sommigen doen pijn. Op zijn hoofd heeft hij er al minstens 100, waardoor slapen niet echt lekker gaat, hij haalt dus al 5 nachten maar een uurtje of 4 per nacht. Maargoed, het gaat iets beter weer dus het gaat de goede kant op.

Ik ga ook prima. Als ik braaf luister naar mijn lijfje (lees: aktiviteiten halveer :wink: ), blijft mijn hart tot nu toe braaf kalm

(nouja, meestal :shifty: ), en verder gaat t ook nog wel. De misselijkheid wordt wat minder, dus dat is fijn!

Ik zal eens kijken of ik straks een fotootje kan maken van mijn buik :slight_smile:

Pannenkoekentijd! (trek in een lekkere lunch :lol: )

Niek! Fijn dat het beter gaat!

Smakelijk eten, met je pannekoeken :wink:

Matsjo. Oei erg vervelend als je favo camera zo lang weg moet joh! :hug:

matsjo wat @#$^%$#@@ van je camera.

Niek, gelukkig dat je hub weer iets opknapt. jammer dat je zo moe en niet zo fit bent. Maar ja, t is voor goed doel he :wink:

tweet, tuurlijk moet je ook gewoon uitspreken hoe je je voelt.

Ik snap je wel hoor, maar ieder heeft zijn eigen kwaaltjes (of juist niet, een buurvrouw van mij heeft echt helemaal nergens last van en ze is bijna uitgerekend)

ylerion, gelukkig zijn de :evil: weer weg…klussen maar.

wat lief dat je a.s. hub met een bos bloemen kwam (mijn vriendlief is niet zo van die dingen :frowning: )

hier nog steeds erg moe en snel duizelig, verder gaat het wel goed.

Gisteren bij opa geweest en idd gaat het naar omstandigheden best goed.

(gelukkig maar, afgelopen januari hebben we nl van mijn andere oma in 2 weken een hevig ziekenhuis-drama gehad, daarna is ze overleden, vind dit dus voorlopig wel even genoeg)

Zoontje is vanmorgen gevallen, nu heeft ie een stukje van zijn voortandje af, maar zolang het niet los zit en niet scherp is doen ze er niets aan. Mocht net niet zo voelen, vanavond nog maar eens proberen.

Even een weekendje niet geweest en is er weer aardig wat geschreven! :thumbup:

@Bieslookje, fijn dat je opa opknapt! Is nu wel weer even genoeg ellende voor je!

@Niek, jeetje dat je nog op die leeftijd waterpokken kan krijgen zeg! Hoop dat het gauw over is! Beterschap voor je man!

@Sanne, jammer van de negatieve testen, hoop dat je gauw duidelijkheid hebt!

@Angela, voor jou gauw duidelijkheid, want die onzekerheid lijkt mij niks.

@Sase, ja waar blijft je buikfoto nou? We zijn helemaal niet nieuwsgierig hoor.

@Matsjo, vervelend dat je je camera zolang kwijt bent, maar gelukkig heb je een reserve. Ik vind het eerste kaartje vrolijker en leuker!

De tuin is erg mooi geworden.

@Ylerion, nog gefeliciteerd!

@Lisette, jeetje, wat een onzekerheid bij jou zeg!

@Tweet, geeft niks dat je het druk hebt, kan iedereen gebeuren!

@Bianca, hoop dat je gauw van je rugpijn af bent voor je bruiloft! Hoe is het trouwens met de peitjes?

@Sorry als ik iemand vergeet!

@Het weekend is hier lekker druk geweest. Zaterdag alleen thuis geweest. Hub was laminaat leggen bij mijn moeder. Ik lekker thuis de was gedaan, gestreken en nog meer van die leuke dingetjes! :thumbdown:

S’avonds om 8 uur nog even naar mijn werk voor het balansen, gelukkig waren we om 9 uur al weer klaar en mocht ik weer naar huis.

Zondag met hub meegegaan naar mijn moeder, hij moest nog wat klusjes afmaken. Hebben daar gezellig gegeten en ik heb lekker gekeuveld met mijn nichtje van 4. Heerlijke meid!

Sinds gisteren zijn we hier weer aan de klus begonnen, misschien meer geluk deze rond! Laten we het hopen!

Hoi!! Ben aan het werk maar kom jullie even een dikke :-* geven!