hey sanne, ik zie dat je ook overtijd bent…
heb je al test gedaan?
ja al een paar, maar ze zijn allemaal negatief. Gisterochtend heb ik de laatste test gedaan
Pfffff ik ken dat hier :lol:
Laatste hoop is de Dopler…
he meiden
logees zijn nog niet weg…!!! krijg afkickverschijnselen…hahaha
maar goed ze hebben ons heel erg geholpen met klussen en het is beregezellig…morgenvroeg gaan ze al vroeg weg om weer te gaan werken s middags…
ik kom morgen dus weer bijlezen en bijbeppen
zag snel iets over negatieve testen weer en overtijd… :hug: :hug: :hug:
en bieslookje : het zit jou ook niet mee he de laatse tijd…dikke knuffel voor jou en voor je opa
enne even snel nog
matjso: ik vind die tweede het leukst :thumbup: :inlove: :inlove: :inlove:
morgen zal ik even goed bijlezen en bijbeppen
:-*
@sanne062 wrote:
ja al een paar, maar ze zijn allemaal negatief. Gisterochtend heb ik de laatste test gedaan
vreselijk hé die onzekerheid. :hug:
vorige keer werd ik pas na 2 weken overtijd ongi :?
Matsjo ik ga ook voor het kaartje super, zo die foto’s.
gezellig sase, lekker genieten maar hoor en tot morgen :mrgreen:
Spannend lisette, heb je het al geprobeerd?
@Angela_84 wrote:
@sanne062 wrote:ja al een paar, maar ze zijn allemaal negatief. Gisterochtend heb ik de laatste test gedaan
vreselijk hé die onzekerheid. :hug:
vorige keer werd ik pas na 2 weken overtijd ongi :?
Oei daar moet ik nu echt niet aan denken zeg :? Het is echt heel raar, ik heb ook helemaal niet het idee dat ik ongi moet worden ofzo. Maar ja zolang de testen negatief blijven weet ik ook niets… Het is idd gewoon maar afwachten en

We zien en horen je morgen wel weer sase…
Ja ffies, maar hij tikte heel erg als ik em aandeed… maar kon die koptelefoon niet vinden dus Of de batterij is leeg Of ik moet geen oordopjes maar echt een koptelefoon hebben… :lol:
Vriendlief is nu even kijken voor een koptelefoon… anders moet ik toch echt op zoek naar de originele of een nieuwe batterij kopen :roll:
spannend hoor lisette, ik hoop echt dat je ons komt verblijden met goed nieuws.
Ja Lisette… kom maar op met goed nieuws!
Ik moet je nog op het lijstje zetten :oops:
o ik zat net pas op t showforum te kijken, matsjo wat is jullie tuin mooi geworden al zeg. Een heerlijke tuin lijkt me
En lisette wat een heerlijke knul heb je zeg!! :inlove:
Thnx Sanne!
Ja je moet me er nog bij zetten hoor Wat wil je allemaal weten?
Ennuh… nog geen nieuws, draakie hier is nog aan het rondrennen :evil:
Dus als ik straks naar bed ga neem ik hem mee en ga het in alle rust nog een keertje proberen
Liefs, :-*
Jammer Lisette…
Mag ik je leefijd voor het lijstje? Nod is een beetje lastig natuurlijk. Is dit ronde 1??
Dames, ik ga lekker slapen…
Hopelijk morgen veel goed nieuws!!
:-*
Ik ben 24… dit is de eerste ronde ja
Slaap lekker!
ik ga lekker slapen, tot morgen
Tot morgen Sanne!
Slaap lekker
breek in
Matsjo, ik vind ze beiden leukkkkk, ik zou voor de tweede gaan, al die vrolijke gezichtjes! :inlove:
Dus als Casper 1 jaar wordt, dan weet ik bij wie ik moet zijn voor een megaleuke uitnodiging! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
*sluipt weer terug naar haar eigen topic :mrgreen: *
Pfffffffff wat kan een mens het toch gruwelijk druk hebben zeg!!! :roll: :? :think: :wall:
Hoe is het met iedereen?
Ik ga even terug lezen, hoop dat ik iets kan onthouden om op te reageren, het is nogal een chaos in mijn hoofd door alle drukte! :oops:
Bieslookje: Hoe gaat het met jou? Vloei je nog? En hoe is het met je rug? Hoe gaat het nu met je opa? :hug:
Matsjo: Hebben ze je camera gefixt? Nog verkouden? :hug: Ik vind de bovenste uitnodiging het leukst, persoonlijk. Die komt zo lekker vrolijk over… Tuin ziet er al super uit zeg!
Lins: Hoe voel je je nu, een paar dagen na je gesprek met de vk?
Angela: Ziet er goed uit zo, jullie nieuwe slaapkamer! :thumbup:
Patricia: Veel plezier op vakantie! Waar gaat de reis naartoe? Leuke manier om het aan je zus te vertellen ook!
Sanne: Wat enorm vervelend dat je nu NOG niet weet waar je aan toe bent!!! :hug:
Lisette: Welkom!!! En ik heb ook flink overgewicht, maar ben altijd normaal ongesteld en zo gezond als een visje!!! Dokters gooien het naar mijn mening echt steeds vaker en sneller op overgewicht…
Niek: Fijn dat de echo zo goed was! Beterschap met de waterpokken daar…
Sase: Waar blijven die buikfoto’s nou???