hoe is het met de :twisted: s angela??
Ik eet ook niet de hele dag…en als ik tussendoortje neem dan is het een boterham. Ik ontbijt niet echt veel meestal 1 beschuitje hi…dan pas tussen de middag weer en dan pas weer avond eten…tussendoor eet ik op mijn werk dus niets! ik heb alleen savonds laat meestal trek als mijn man op bed ligt…nu hij thuis is eet ik dus een stuk minder in de avond!!
Dus de hoop is nog niet verloren
ik blijf duimen angela!!
Ook ik blijf giga duimen Angela!!!
Ik had pas na een week een goede positieve test toen ik zwanger was van Levi
Ik weet niet meer zo goed wat ik moet denken.
zit steeds te sukkelen met mijn cyclus.
aan de ene kant hoop ik echt dat het vannacht doorzet.
dan heb ik iig een normale cyclus gehad.
maar een posi test is natuurlijk meer dan welkom :mrgreen:
en als ik niet zwnager ben hoop ik een normale cyclus te krijgen want die onzekerheid is echt erg.
Achja, dat over het overgewicht… ik weet het niet hoor… ze zeggen indd altijd wel heel snel dat het aan je gewicht ligt…
Ik heb net trouwens een testje gedaan weer bij Sem… WEER was hij negatief… is al de 3e… begrijp er geen snars van :think:
Vanavond ga ik even mn dopler apparaat zoeken en kijken of ik evt een hartje kan horen kloppen…
En als ik wat weet zijn jullie 1 van de eerste!!
Liefs, :-*
haha dat ding heb ik ook inderdaad
Maarre die vind je toch pas na 6 weken een eventueel hartslagje?
@Lisette24 wrote:
Achja, dat over het overgewicht… ik weet het niet hoor… ze zeggen indd altijd wel heel snel dat het aan je gewicht ligt…
Ik heb net trouwens een testje gedaan weer bij Sem… WEER was hij negatief… is al de 3e… begrijp er geen snars van :think:
Vanavond ga ik even mn dopler apparaat zoeken en kijken of ik evt een hartje kan horen kloppen…
En als ik wat weet zijn jullie 1 van de eerste!!
spannend

ja klopt, maarja… als ik het zo ga berekenen… niet geschoten is altijd mis
bedoel, kan wel 36 dagen overtijd zijn maar ik kan april eigenlijk al niet mee rekenen aangezien ik zo goed als niet heb gevloeid en dat ook nog eens over 3 dagen… en normaal ben ik het mega erg…
Dus als ik zwanger ben kan het als vanaf maart zijn
Aha zo haha.
Succes meid!!!
@Cin. wrote:
Aha zo haha.
Succes meid!!!![]()
![]()
![]()

Weet je wat, ik ga hem NU zoeken

Goh, wat spannend! Ik dacht alleen dat je pas 'met 11 weken met zo’n apparaat het hartje kon horen :think: Maar ik hoop het voor je hoor!
En Angela… ik hoop dat je zwanger bent en anders snel ongesteld wordt!!
Ben bezig met een uitnodiging voor Mats’eerste verjaardag… welke vinden jullie het leukst?
vind ze allebei leuk hahaha.
De eerste is wat minder druk dan de tweede. Mijn voorkeur zou uitgaan naar de eerste.
Dat is precies de reden waarom ik twijfel :mrgreen: dat rustige vind ik leuk maar die foto’s op de 2de (val elke maand 1, dus 12 foto’s) vind ik wel een leuk aandenken… :think:
Ik vind de tweede het leukst.
:think:
lastig…
ach, het is maar een kaartje…
iene miene mutte…
:think:
Ik vindt de eerste wel erg mooi
:think: :think: moeilijk kiezen matsjo… Ik denk ook dat ik de 1e het mooiste vind