Maart/aprilstoppers '09 deel 8! ** 7 kindjes op komst! **

He dames!

Jee Angela, dat is nog eens een spannende manier om de nacht door te brengen! :thumbdown: :thumbdown: Gelukkig heeft het alarm zijn werk gedaan!

Lisette, jeetje wat een hoop dagen overtijd. Ben je eigenlijk al eens naar de ha geweest? Sorry als je dat misschien al geschreven hebt… wist het niet meer :oops:

Bianca-k wat vervelend die pijn! Dat moet idd weg zijn op je bruiloft! Ik hoop dat de ha iets kan doen! :hug: Ik duim voor de 22ste! :pray:

Bedankt voor de complimenten over de tuin! :inlove: Het is nog helemaal niet af maar we zijn al zeer tevreden! Ylerion, herken je het huis niet? Jij zal er weleens langskomen denk ik?

Dames, ik heb er nog eens over nagedacht en ben tot de conclusie gekomen dat het nu eens tijd is voor…

…EEN POSITIEVE TEST! Dus kom op… make me proud!

Ik heb er trouwens weer een buurmeisje bij… ze heet Mila en is vanmorgen geboren :inlove:

Ik wil ooohooook!!!

@ Matsjo: Nee, nog niet naar de ha geweest. Maar ik maak me niet al te veel zorgen. Omdat ik de pil al 5 jaar niet meer gebruik ben ik onregelmatig ongesteld. Ik ben na de bavalling van Djaidon anderhalf jaar niet meer ongesteld geweest en kreeg toen van de ha pillen die ervoor gingen zorgen dat ik ging vloeien. Ben toen ook door gestuurd naar de gyn en die zei dat het kwam omdat ik overgewicht heb.

Nu weet ik wel dat het daar wel van kan komen, maar tijdens de zwangerschap was ik 40 kilo aangekomen en dus ook met die dikte gewoon ongesteld geweest. het vreemde is alleen wel dat ik toch op verschillende plekjes “plopjes” voel. Mn borsten zijn gevoeliger en ben meer moe dan normaal. Maarja… we zien het allemaal wel. Wat me vannacht nog te binnen schoot was dat ik met mn laatste menstruatie zo goed als niet vloeide… Vreemd allemaal he :stuck_out_tongue:

Ach, ik kijk het nog even aan… Ben ik zwanger ben ik zwanger en niet, nouja zou jammer zijn maar dan niet.

Hoe is het verder met iedereen hier?

En Sem… al terug uit Hengelo???

Liefs allemaal! :-*

Ps: heb trouwens foto’s van djaidon geplaatst in het uhmmmm boekie ofzow… ( ben de naam vergeten haha) :roll:

zo ik ben er ook weer…gisteren gewerkt daarna bbq was echt heerlijk weer!!tot 11uur buiten gezeten.

vandaag geluierd. Eerst naar mijn ouders gelopen want daar haaden we de auto laten staan gisteren. NOg even een boodschap gedaan en toen weer naar huis. maar god was was ik moe!! dus lekker op bed gaan liggen. mijn man kwam ff kijken toen ernaast liggen en sliep als 1e!!! hahaha wat een gesnurk…dus net weer pas half uurtje uit bed…

nu staat eten op heerlijk bloemkool met kaaspapje…

dus ben zo weer weg!

heb aardig wat terug gelezen …

hoe is het met je opa bieslookje

ongesteld angela??

Lisette. Ja heb ze gezien. Echt een ratje ook geloof ik he (op een leuke manier). Net als Levi haha.

Trouwens, ik vind overgewicht wel heel makkelijk altijd. Wordt voor heel veel dingen gebruikt als excuus.

Heb je hier last van? Ja je hebt overgewicht.

Daar last van? Ja komt ook door je overgewicht.

Ik heb ook overgewicht (goh duh haha) maar mijn dingen komen daar echt niet vanaf!

Ik ben eerst 2 jaar achter elkaar naar de dokter geweest ivm rare klachten met me spieren. Ja afvallen, komt puur door het overgewicht. Totdat ik er genoeg van had en bij een andere dokter een afspraak maakte. Huppa neuroloog, testen en ja hoor de uitslag: spierziekte HMSN.

En nee datkomt niet door overgewicht :wink:

Ik ben trouwens altijd gewoon normaal ongesteld, ondanks me overgewicht.

vanmiddag een verjaardagsfeestje gehad,mijn achternichtje werd 1 :dance: :dance:

Heel gezellig en een hoop kleine kindjes.nou dan begint het weer te rammelen hoor :inlove:

Ik wil ook!!! :mrgreen:

nog niet ongi,maar wel last van mijn onderbuik en rug dus het komt er wel aan denk ik (hoop ik)

ja of anders een posi test :pray:

Vanavond lekker bankhangen.

Hub gaat weer naar zijn avondje poker :thumbup:

lekker een avondje voormezelf,heerlijk met een lekker bakkie koffie :smiley:

Zo even bijgelezen!!

@ Matsjo: Zo, was rustig gister avond zag ik… :roll:

@ Bieslookje: Hoop dat het snel beter gaat!! :hug:

@ Angela: Jeetje, hebben die mensen niks beter doen ofzo… Pffff… Wat zal je geschrokken zijn!! :?

Nog steeds geen :evil: ? en ook weer een nega test :frowning:

Vervelend meid!! :hug:

Toch hoop ik nog steeds voor je :pray:

@ Lins: Al uitgebuikt van de BBQ?? :lol:

@ sase0507: Gezellig hoor!! :smiley:

@ Lisette24: Jaja, je mams heeft nog steeds geen gelijk he!!

Hopen dat het zo blijft!! :pray:

Maarreeee… Ik zie je zo lievie :mrgreen:

@ Bianca-k: Oooh een zenuw die bekneld zit, dat heb ik in mijn nek gehad… Bijna 2jaar terug, maar heb er af en toe nog steeds last van…

Hoop ook op goed nieuws voor je!! :pray: :pray:

Nou we zijn weer terug uit Hengelo…

Was echt super gezellig!!

Was ook zo grappig… Ze hadden drank in huis gehaald, maja we waren flink bezig geweest met “klussen” vorige week en ik zou het gewoon zonde vinden, dat mocht het eitje bevrucht zijn, dat ik het dan zou verpesten met alcohol…

Dus heb ik het er maar op gegooid dat ik me niet zo lekker voelde en daarom geen alcohol nam hihi :roll:

Morgen ook nog lekker een daggie vrij!! HEELIJK!! :dance:

lekker cin morgen vrij.ik ben ook vrij :dance:

Hallo allemaal,

Weer lekker gekletst hier.

Jeetje Angela wat een gedoe zo midden in de nacht! Ik zou er met knikkende knietjes heengaan denk ik. Nog steeds ongiklachten? (hoop van niet!!)

Trouwens welkom Lisette; dat had ik nog niet gezegd volgens mij… :oops:

Lekkere luie middag dan Lins; heerlijk.

Wat fijn dat je genoten hebt van de bbq bieslookje! Jammer dat zoonlief ging spoken daarna.

Ik ben vandaag in Almere bij stichting aap geweest; die hadden open dag voor de donateurs. Was wel leuk, maar wat een k**weer zeg. Plensbuien!

Daarna nog naar Harderwijk en daar ging dan eindelijk rond 3uur de zon schijnen. Toch nog lekker een terrasje meegepakt.

Hier beginnen de wachtweken weer; klusperiode is voorbij. Deze maand voor het eerst echt op de 'juiste’dagen geklust dus ik ben benieuwd!

Fijne avond nog allemaal!

Ik ben ook vrij morgen! :dance: Altijd op maandag trouwens :wink:

Irritant zeg dat het “overgewicht” zo makkelijk als excuus wordt gebruikt! Dan voel je je ook niet altijd even serieus genomen lijkt mij!

Zo had ik vroeger een ha die altijd zei dat het “tussen de oren” zat. Dan had ik pijn in mijn heup en dan kwam het altijd door stress ofzo :roll: Uiteindelijk ben ik wel geopereerd aan mijn heup, niet aan de stress :wink: :mrgreen: En zo had dat mens wel meer rare opmerkingen. Ben blij dat ik haar niet meer heb!

Sem, fijn dat je een leuk weekend hebt gehad! :dance: Idd, moet je ineens een smoes bedenken waarom je niet drinkt… ik drink gelukkig nooit een druppel alcohol dus bij mij zal het niet zo snel opvallen.

Mirag, leuk he stichting aap? Mooi gebied ook daar. Alleen balen van het weer! :thumbdown:

ja het verhaal dat komt door overwicht…dat herken ik wel…

ach ik rook niet…en als ik dun was geweest en heel veel rookten dat had het weer door roken gekomen…

ik weet dat ik te zwaar ben en wil best wat kilos kwijt maar ik zal nooit 60 willen wegen omdat dat gewoon niet bij mij past ook qua bouw zou dat er erg raar uitzien( voor mijn doen hoor…) als ik rond de 70 a 75 weeg ben ik al heel blij!

@lins wrote:

ja het verhaal dat komt door overwicht…dat herken ik wel…

ach ik rook niet…en als ik dun was geweest en heel veel rookten dat had het weer door roken gekomen…

ik weet dat ik te zwaar ben en wil best wat kilos kwijt maar ik zal nooit 60 willen wegen omdat dat gewoon niet bij mij past ook qua bouw zou dat er erg raar uitzien( voor mijn doen hoor…) als ik rond de 70 a 75 weeg ben ik al heel blij!

Ik denk echt dat ze vaak zomaar iets zeggen hoor.

een collega van hub ging met wat klachten naar de ha

en de ha adviseerde hem om acuut te stoppen met roken!!!

die collega had nog nooit één sigaret aangeraakt :think:

Overgewicht; ja het wordt vaak als reden genoemd voor vanalles en nog wat. Daar kan ik me ook ontzettend over opwinden.

Ik heb eigenlijk altijd al overgewicht gehad. Ging als kind van zes al naar een dietiste; het overgewicht maakt me al mijn hele leven zo onzeker als de pest. En nu nog met periodes; maar heb er al meer vrede mee dan vroeger dat ik geen maatje 38 heb en ook nooit hebben zal.

Zo makkelijk zeggen veel mensen: als je er last van hebt dan moet je ‘gewoon’ afvallen. Ging dat maar zo gewoon, dan was er niemand met overgewicht volgens mij. ----> zo die frustratie moest er even uit :wink:

@Mirag wrote:

Overgewicht; ja het wordt vaak als reden genoemd voor vanalles en nog wat. Daar kan ik me ook ontzettend over opwinden.

Ik heb eigenlijk altijd al overgewicht gehad. Ging als kind van zes al naar een dietiste; het overgewicht maakt me al mijn hele leven zo onzeker als de pest. En nu nog met periodes; maar heb er al meer vrede mee dan vroeger dat ik geen maatje 38 heb en ook nooit hebben zal.

Zo makkelijk zeggen veel mensen: als je er last van hebt dan moet je ‘gewoon’ afvallen. Ging dat maar zo gewoon, dan was er niemand met overgewicht volgens mij. ----> zo die frustratie moest er even uit :wink:

Ja inderdaad dat klopt!

Bedoel als mensen mij zien, denken ze volgens mij alleen maar dat ik de hele dag door eet. Maar ik eet juist veels te weinig!

Och ja die vooroordelen zul je altijd wel hebben! :eh:

@Cin. wrote:

@Mirag wrote:

Ja inderdaad dat klopt!

Bedoel als mensen mij zien, denken ze volgens mij alleen maar dat ik de hele dag door eet. Maar ik eet juist veels te weinig!

Och ja die vooroordelen zul je altijd wel hebben! :eh:

Ja ik ben slank maar niet echt mager voor mijn lengte,

mensen denken juist dat ik veels te weinig eet,maar ik kan heel de dag door eten!!!

maar ook aan slank zijn zitten nadelen hoor.

is niet zo makkelijk om leuke kleding te vinden wart mooi past.

meestal ben ik dan al een fortuin kwijt aan 1 broek.

je hebt altijd mensen die graag vooroordelen.dat ze eerst maar eens naar zichelf kijken :x

Ja Cin; hier hetzelfde; ik loop ook niet hele dagen kroketten en frikandellen met zakken chips weg te werken. Ik snoep amper en afgezien van een enkele uitspatting zo nu en dan :slight_smile: eet ik gewoon normaal én gezonder dan menig mens zonder overgewicht.

Vooroordelen ja… bleh. Ik heb er meestal maling aan, maar laat me er soms ook nog helemaal door uit het veld slaan.

Trouwens Cin. nog 13 dagen; dan testen we samen positief en dan hebben we reden voor een dikker buikje :wink:

@Mirag wrote:

Trouwens Cin. nog 13 dagen; dan testen we samen positief en dan hebben we reden voor een dikker buikje :wink:

haha ja joh, ik hoop het zo!!! :pray:

@Mirag wrote:

en zo is het :thumbup: :thumbup: