Foto’s van de tuin in het sf!
Haaalllloo??
Nou zeg… moet ik dan maar tegen mezelf praten?
VOEL ME ZO ALLEEN!!!
Dan maar even rondkijken hier op kok…
Rondgekeken, niet veel nieuws…
Nou dames, het was gezellig :roll: , ik hoop dat jullie lekker aan de klus zijn ofzo! Fijne avond jullie!!!
:-*
Slaap lekker Matsjo, ik ga even tuintje kijken
Ziet er stukken beter uit Matsjo!! Leuk die zandbak!!
hey ga gelijk ff fotos kijken matsjo…hoop dat je je niet te alleen hebt gevoeld…
Bieslookje sterkte hopelijk knapt hij snel op!!!
.wij zijn net pas thuis van een bbq! weer veeeeel te veel gegeten.
Ik reageer morgen wel op iedereen nu niet meer zo veel puf…
weltrusten!!
kom vanaaf even weer…gistern onverwacht logees gehad…maar wel heel gezelllig…vanavand lees en reageer ik dus even bij…
:-*
Goedenmorgen lady’s
bieslookje en niek :hug:
ik vermoed dat dit ook niet het positiefste deel gaat worden
matsjo
ik ga zo je tuin bekijken :mrgreen:
Pffff ik heb me weer een nachtje achter de rug
Ik ben ass bedrijfsleider van een megastore in gereedschppen en tuinartikelen.
werd vanacht om 2 uur wakker gebeld (inbraak alarm)
pfff met moeite me aangekleed collega gebeld en die kant op gesjeest.
en ja hoor heel het raam eruit het rolluik hadden ze helemaal doorgeslepen. :shock:
Dus het was dit keer géén vals alarm :think:
Op de politie gewacht,zij waren snel terplekke maar die 5 minuten leken wel een uur.
en zonder politie mogen we toch niet naar binnen,je weet maar nooit wat je aanttreft.
Gelukkig hebben ze niet binnen kunnen komen omdat het inbraak alarm meteen afging en zijn ze gevlucht.
Maarja toen moest dat raam nog dicht het rolluik moet gemaakt.
dus een lekker nachtje gehad was om 4.30 weer thuis.
toch ben ik nu weer klaarwakker.
Nog geen tekenen van ongi,
gisteren een testje gedaan en wederom hartstikke negatief.
ik ben bang dat ik weer zo ga sukkelen met mijn cyclus :think:
:think: :think:
@Matsjo wrote:
Foto’s van de tuin in het sf!
uhmmmmm wat is dat? :oops:
Jeetje wat een verhaal! Zal wel schrikken geweest zijn… Hebben ze nog iets mee genomen? :shock:
Ik ben gewoon net wakker :roll: En heb weer eens in tijden heeeerlijk geslapen.
Hahaha, zoals jullie kunnen zien ben ik 36 dagen overtijd. En geen 2 maanden hihi… Mijn excuses! :roll: Maar goed, 36 dagen is natuurlijk ook best een hoop… Mijn moeder heeft nog steeds geen gelijk gehad!
Dus :

Liefs, :-*
Nou ik ben eindelijk bijgelezen. Ik kan op het moment slecht zitten. Ik heb het al sinds pasen in mijn onderrug en doordat mijn bekken scheef staat, zit er een zenuw bekneld, waardoor ik krampen in mijn zenuwen in mijn bovenbenen heb, gister was het heel heftig. Nu met vlagen. Ik ga van de week toch ff naar de HA, want ik word er echt gek van de pijn. We trouwen over iets minder als 3 maanden en het idee dat ik kreupel ben op mijn eigen bruiloft, dat zit me echt niet lekker. Ik loop wel bij een chiropractor en bij een masseur, maar dat baadt echt helemaal niet. Ik kan alleen niet eerder als vrijdag naar de HA, omdat ik de dagen daar voor moet werken, mijn manager is er dan niet dus ben ik als leidinggevende over.
Voor de rest zijn we in afwachting van de redday van 22 juni. Ik hoop op goed nieuws.
@Lisette24 wrote:
@Matsjo wrote:Foto’s van de tuin in het sf!
uhmmmmm wat is dat? :oops:
Jeetje wat een verhaal! Zal wel schrikken geweest zijn… Hebben ze nog iets mee genomen? :shock:
Ik ben gewoon net wakker :roll: En heb weer eens in tijden heeeerlijk geslapen.
Liefs, :-*
SF is het showforum zie link eerste pagina in het lijstje.
Nee ze hebben niks meegenomen.
ze zijn niet binnen geweest alleen een poging tot.
waarschijnlijk geschrokken dat het inbraakalarm zo snel af ging en ze zijn er vandoor gegaan.
zo angela lekker kort nachtje idd…
en al tekenen van ongesteld???
jee angela, das ook balen. Onze (bevriende) buurman heeft ook weleens gehad dat ie voor eigen zaak weg moest omdat het alarm afging om 00.00 uur, vriendlief ging dan mee, maar ik vond het maar niets.
Wow Matsjo, dat ziet er anders en mooi uit!!!
Onze tuin is nu ook zo goed als klaar, nou ja er moet nog wat plantjes e.d. in als aankleding.
Bianca :hug: hopelijk kunnen ze het in ieder geval verlichten voordat je gaat trouwen.
Gister was erg gezellig op de bbq, ik ging om 00.00 uur naar huis, vriendlief bleef nog even. Natuurlijk begon zoontje te spoken (ik was al toto), toen vriend thuis kwam om 01.45 sliep zoontje net :? , ik was toen over mijn slaap heen…Gelukkig was vriendlief vanmorgen zo aardig om zoontje uit bed te halen en kon ik nog even ietsje langer blijven liggen.
goeiemiddag dames.
gisteren niet echt veel zin gehad in internet haha. dus ik heb net even snel bijgelezen.
@bieslookje… oh meis t zit je echt niet mee. wat een hoop negativiteit. hoe gaat het nu?
uh voor de rest weet ik het niet mer :oops:
is het bij jullie ook zulk slecht weer? gisteren was het zo mooi en nu met bakken uit de hemel.
heeft een van jullie ervaring met ovulatietesten? ik ben toch eens benieuwd wat mijn eisprong nou doet met die korte cyclussen van mij.
Goeiemiddag allemaal!
@ bieslookje: Sterkte gewenst! Hopelijk komen er snel betere tijden! Dikke knuffel!
@ Matsjo: Wauw! Wat een verschil zeg! Jullie hebben er echt een gezellig plekje van gemaakt!
@ Angela: Lijkt me ook niets nee, midden in je weekend. Vind je dat niet eng om daarnaartoe te gaan in het midden van de nacht?
@ Bianca-K: spannende tijden volgende week dus! Vervelend dat je zoveel klachten hebt. Hopelijk kan je huisarts helpen!
@ Ylerion: Ovulatie tests zijn wel fijn voor een indicatie van je eisprong. Dus als je daar al wat wijzer van wordt, kan het een idee zijn. Op zich zegt een ovulatietest alleen niets over je eisprong zelf. Alleen iets over je LH-piek. En dat is geen garantie dat er een eisprong komt. Het is mij nog niet gelukt echt positief te testen. Maar ik ken ook weer genoeg meiden die altijd testten, nooit positief testten, maar toch zwanger raakten…
Ik ben er mee gestopt omdat ik er alleen maar nerveus van werd, eigenlijk
@Angela: dat was dus voldoende adrenaline vannacht? Pff…lijkt me niet echt fijn zo midden in de nacht!
@matsjo: jullie tuin ziet er goed uit! Kunnen jullie lekker van genieten deze zomer!
Hier is het bloedheet! net terug van een Sport en Grillplausch van onze gemeente. Was meer Grillen dan sporten…want het is hier zoooo heet! Ben ff de zon ontvlucht, maar ga nu nog ff lekker in de tuin bakken!
@Ylerion: op zich schuift de ovulatie bij een kortere cyclus gewoon naar voren.
ik merk mijn eisprong zelf niet…maar merk het slijm. vind ik op zich ook een ok methode: helder en elastisch? bijna eisprong! (maar ff als spoiler geplaatst…zijn van die leuke verhalen