hahaha is er veel bij te lezen weer voor degene die er niet zijn…(zoals ik gisteren)
Vind het wel leuk zo’n actief topic…
Overigens is Lins dus echt nog altijd niet op het forum… :think:
@bieslookje wrote:
hahaha is er veel bij te lezen weer voor degene die er niet zijn…(zoals ik gisteren)
Vind het wel leuk zo’n actief topic…
Houdt je van de straat! :lol:
hahahaha ja idd
ben beetje zooi aan het ruimen van gisteren
Ik denk niet dat hub dat zo leuk vindt. We moeten vandaag nog een hoop andere dingen doen nl.
Gisterenavond was er zoiets geks! Ik had een beetje jeuk steeds op mijn buik maar verder niet heel erg ofzo. Ik kleed me uit om naar bed te gaan… allemaal rode bulten op mijn buik! :shock: Ik zat echt onder! Van die harde bulten, alsof ik 100 keer door een beest gestoken was ofzo!!
Vannacht werd ik wakker, nog meer jeuk! Dus ik uit bed… zat het ook op mijn rug en mijn bovenbenen! “Morgen maar naar de ha” dacht ik toen.
Nu werd ik om 7.00 vanochtend wakker… alles weer weg! Geen bultje te zien! Wat dat nu geweest is? :think:
:shock: Heel vreemd… Misschien iets vreemds gegeten of zo? :think:
Ja of een allergische reactie ergens op? Alhoewel ik volgens mij geen allergie heb :think:
Maar kan dat ook ineens weer zo snel weg zijn dan?
Het heeft ook geen zin alsnog naar de ha te gaan… ik heb niks om te laten zien! :wall:
Ik dacht eerst gordelroos ofzo… maar dat heb ik al eens gehad.
Dat kan af en toe al heel snel weer weg zijn ja. Heb dat mee gemaakt in het eerste jaar na de geboorte van mijn dochter. Ze had toen een koemelkallergie, maar dat wist ik op dat moment nog niet. Dus toen ze een likje mayo van me kreeg (heerlijk fout van mij :mrgreen: ) kreeg ze reteveel uitslag in haar gezicht, rode vlekken, jeuk, noem het maar op, en de dag erna was alles weer weg!
Goeiemorgen!!!
Ben ik er een paar dagen niet; zijn er weer twee zwanger GEFELICITEERD Tweet en Sase !!!
Is de eerste shock van de baan?? Genieten maar! Hier volgende week NOD; ik ben zow benieuwd! Ik wil ook een keer testen; of een test kopen al haha, lijkt me al hartstikke spannend
Welkom nog Sem!!!
En nu snel gaan werken; dit weekend komt mijn moeder logeren. Zal dus niet veel online zijn. Doet me er aan denken; moet mijn foliumzuurtjes nog verstoppelen
Hoe zou het met Angela zijn?? Ik had woensdag een bruiloft; zo mooi!!!
Oh ja, werken moest ik!! Doei
Nou, we zullen het misschien wel nooit weten dan. Ben blij dat het weg is!
Ben ook benieuwd naar Minniemin en Sem! Hebben zij al (opnieuw) getest?
He Mirag! Fijn weekend dan met je moeder!
Hey lieverds!
Ik ben ook vol spanning op Lins aan het wachten!
Angela, ik denk aan je vandaag, hele fijne dag! :inlove:
LLLLIIIIINNNNNNNSSSSSSSSSSSS MELDPLICHT!!!
Ik moet namelijk over een paar minuten weg! EN ik wil het natuurlijk wel nog even weten!!
Goedemorgen Patricia! Lekker geslapen?
Ik moet gaan nu… ik hoop het dan straks te lezen!!!
Mirag: Dank je wellllll!!! Bij mij is het nog lang niet bezonken… :shock: Verwacht eigenlijk dat dat pas komt bij de eerste echte afspraak die we hebben voor onze zwangerschap… Werkze vandaag!
Matsjo: Fijne dag!!!
Lins, Minniemin, Sem: Hoe gaat het met jullie???
@Matsjo wrote:
Goedemorgen Patricia! Lekker geslapen?
Nee, niet echt. Lag er om half 1 in, dat is al laat voo rmijn doen. Toen was kleine meid om 1 uur, 3 uur en half 5 wakker… en uiteindelijk weer om half 8
Maargoed, wel geklust :inlove:
Kleine meid nachtmerries gehad Patries? :hug:
Ik denk dat we lins pas ergens later vandaag hoeven verwachten, dat ze al naar haar werk is, gezien het huidige tijdstip… Nog even doorduimen voor haar dus!!