Maart/aprilstoppers '09 deel 5! ** 6 kindjes op komst! **

deel 1: KLIK!!

deel 2: KLIK!!

deel 3: KLIK!!

deel 4: KLIK!!

We hebben ook een showforum!!!

Voor wijzigingen graag een pb sturen!

Hopelijk in dit deel nog veeeeeeeeeeeeel meer positieve testen!!! Maar we gaan goooooeeeeeddd!!! :dance:

meld :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

:inlove:

ik ben er!

wij hebben net besloten vrijdagochtend een poging te wagen met testen…heb zo test die je 4 dagen ervoor al kunt gebruiken en zou zondag ongesteld moeten worden…dus kan net…hihi

@lins wrote:

ik ben er!

wij hebben net besloten vrijdagochtend een poging te wagen met testen…heb zo test die je 4 dagen ervoor al kunt gebruiken en zou zondag ongesteld moeten worden…dus kan net…hihi

Spannnnnnend!!! :pray: :pray:

Ik wil ook!!!

@lins wrote:

ik ben er!

Spannennnnnnnddddd!!! Ik ga KOK in de gaten houden vrijdag!!!

dus ik ga of sago naar mijn werk…of heeeeeel opgetogen!!

@Matsjo wrote:

Ik wil ook!!!

Jaaaaaaaaaaaa iedereen!!! :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Werkse Lins!

ik ga nu nog niet werken hoor hihi…morgen ook niet…maar vrijdag pas…

ik ben alleen bang dat als het positief is dat ik dan geen zin meer heb om naar het werk te gaan hahaha

oja,ik besef mij ineens dat dit mijn laatse kokavondje is al ongetrouwde :mrgreen: :mrgreen:

en dan ben ik er pas weer zaterdag :think:

Hoi meiden! Wat een dag he?!

Tweet bedankt voor alle :: :: :**:

Sanne, ik heb vorige keer de vk met 6 weken gebeld, nou ja gyn in mijn geval ivm medicijngebruik. De huisarts heb ik eigenlijk nooit ingelicht, maar kom daar ook nooit. Maar ik geloof wel dat hij via het zhs bericht krijgt. :think:

Vlinder jammer van de :evil: Maar… wel mooi op tijd, dat is ook heel positief! :thumbup:

Sase, hoe reageerden je mama en zus?

Matsjo bedankt weer voor het nieuwe deel en de update van het lijstje! Leuk zo met al die zwangeren erop! :inlove: :mrgreen: Jammer van de cursus joh…

Spannend vrijdag lins!!

Manlief is voetbal kijken bij vrienden en ik ben zo moe… Maar ik hoop dat ik toch nog wel wakker kan blijven voor een klus beurt vanavond :oops: :mrgreen:

:-*

morgen slaap ik natuurlijk bij mijn ouders :inlove: :inlove:

Spannend allemaal hoor Angela! :inlove:

:mrgreen: :inlove:

Was even met 1 van mijn nieuwe programma’tjes aan het rommelen :mrgreen: Ik dacht… ik leen even de foto van Tweet!

Awwwwwwwww MUTSSSSSSSSS!!!

:-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-*

Dank je wellllllllllll!!!

Ga hem meteen opslaan!!!

Leuk zeg! :thumbup:

En nog even… dan kan ik wat leuks van jullie bolle buikjes maken! :inlove: