Meiden waar zijn jullie?? Allemaal al lekker aan het slapen (of aan de klus)?? Het is hier zo stilletjes!
Nou ja… misschien moet ik dan ook maar eens naar bed gaan…
Lins… ik ga HEEL HARD voor je duimen meis! Het zou super zijn!! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Nou, ik ga maar eens slapen!
truste! :-*
Als dat niet helpt!! :mrgreen:
En Angelaaaaaaaaaaaaa… ik wens je een SUPERTOFFE dag toe morgen!!! :inlove: :inlove: :inlove:
Nu ben ik echt weg! Truste!!! :-*
dank je wel!!!
En ik duim van angela! dat ze een toffe dag mag hebben morgen…
ik ga nu ook afsluiten…ben nog niet moe maar klaar wakker hahah
Tot morgen!!!
bieslookje: ja is een leuk naam… ik wilde iets met een Y in naam…
en iets wat makkelijk uit te spreken is.
en je moet het beide mooi vinden…is wel moeilijk want je bepaald wel een naam voor iemand die er zijn of haar hele leven mee moet doen.
nu vond ik meisjes namen eenvoudiger…jongens wat moeilijker vooral een 2e naam…
nu ik ga afsluiten!!!
Ik ben errrrrrrrrrrrrrrrrrrrr kom maar op lins!!! :mrgreen:
Ik op een positieve test!
Ik zal nog even wat hcgtjes rondstrooien:
:: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: ::
LINS: ik ben er ook en jij ? :mrgreen:
ik ga ook heeeeel hard duimen :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
ik zal vandaag foto’s evne op computer zetten…ik heb altijd ruzie met verkleinen enz vandaar dat het niet mijn hobby is :wall: :oops: hihihi
maar bewijs zal ik vanaaf even showen :inlove:
ik kom straks even weer spieken
Sase: goedemorgen! Is de werkelijkheid al tot je door gedrongen? Bij mij nog niet moet ik bekennen hihihi :inlove:
Heb lins overigens uberhaupt nog niet online gezien…
Ben er ook!
LINS!!!
We wachten allemaal met grote spanning tot lins ons verlost… :lol:
hahaha tweet…hier begint het besef te komen… :inlove: maar dan ineens vraag ik mij af of het wel echt is :roll:
ik ga MvM denk ik maandag even bellen om afspraak te maken…
zijn jullie allemaal vrij vandaag? volgens mij zitten gewoon heel veel bedrijven dicht vandaag…ik ga met mijn nichtje naar de bios vanmidag naar Kikkerdril…volgens mij valt ze zo in slaap na haar verjaardag gisteren met al die drukte maar goed dan slaapt ze maar lekker :inlove:
LIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIINNNNNNNNNNS waar ben je…wij zijn hier niet nieuwschierig ofzo hoor :liar: :liar: :liar:
@sase0507 wrote:
hahaha tweet…hier begint het besef te komen… :inlove: maar dan ineens vraag ik mij af of het wel echt is :roll:
ik ga MvM denk ik maandag even bellen om afspraak te maken…
zijn jullie allemaal vrij vandaag? volgens mij zitten gewoon heel veel bedrijven dicht vandaag…ik ga met mijn nichtje naar de bios vanmidag naar Kikkerdril…volgens mij valt ze zo in slaap na haar verjaardag gisteren met al die drukte maar goed dan slaapt ze maar lekker :inlove:
LIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIINNNNNNNNNNS waar ben je…wij zijn hier niet nieuwschierig ofzo hoor :liar: :liar: :liar:
Je kunt je ook via internet aanmelden op hun site! Dat heb ik gedaan, en had een paar uurtjes later al iemand aan de telefoon…
Ik ben elke dag vrij! 8) Maarrrrrr andersom ben ik eigenlijk nooit vrij, als thuisblijfmoeder… :lol: Maar vriendlief is inderdaad ook vrij vandaag, en de kids ook! :inlove:
Veel plezier in de bios vanmiddag!!! Wij gaan vanavond eten bij beste vriendinnetje van vriendlief en dan gaan we het grote nieuws brengen! Zij en mijn eigen beste vriendin mogen het weten, hebben we besloten, de rest van onze omgeving nog niet… :inlove:
Lins,
MAKE MY DAY!!
Hoe zou het inderdaad inmiddels zijn met Angela? Zal ze een beetje hebben kunnen slapen vannacht? :inlove:
ook hier een nieuwsgierige…
LINS waar ben je???
Leuk Sase, veel plezier in de bios!
Ik ben ook vrij vandaag :dance:
Kunnen we hier de boel weer flink vol spammen met al die vrije meiden vandaag! :mrgreen: