@sase0507 wrote:
He meiden
kwam even snel hallo zeggen.
O namen…wordt nog wat denk ik :mrgreen: …
matjso meisjesnamen staat wel een favo van ons tussen
Lins ik ga heel hard duimen voor morgen…
En Angela als je dit nog leest: HEEL VEEL GELUK MORGEN geniet ervan…
voor de rest iedereen de groetjes…kom morgen nog wel even langswippen…
ps: vanmorgen weer getest en weer lekkere dikke streep :inlove: maar voor de rest niet echt kwaaltjes ofzo… :think: OOO moest daarom nog een keer testen of het wel echt was :oops: ben wel heel moe
Wij willen bewijsssssssss!!! :inlove:
Ik heb ook nog absoluut geen kwaaltjes gelukkig! :inlove:
Namen… Mja, net nog even samen onze slaapkamer op zijn kop gezet, maar ook daar is hij niet. Dat betekent dat hij waarschijnlijk een paar maanden terug, tijdens eveneens een grote opruim, in een doos verdwenen is in onze schuur. Diezelfde schuur moeten we binnenkort toch uit gaan spitten, dus dan vinden we hem dan hopelijk terug!
En anders wordt het opnieuw lijstjes maken… :roll:
Hahaha… je hebt nog 8 maanden ongeveer! :mrgreen:
Minder! Begin juni wordt de flat officieel in verkoop genomen door onze makelaar, dus dan moet alles klaar zijn hier voor de kijkers! :lol:
Ow ok… moet ik even komen helpen zoeken?
Lollllllll dat wil ik je niet aan doen! :lol:
Hij staat zo vol dat we er niet eens bij kunnen als de fietsen er nog in staan! :mrgreen:
Nou zeg… SCHANDALIG!! :naughty: Hoe kun je er zo’n troep van maken! :shock:
Nee… neem dan onze schuur…
keurig netjes! Ik haal er ook elke dag een lapje overheen. Het blinkt er! En geen stofje te zien! :liar: :roll:
Met andere woorden… een schuur is er toch JUIST om troep in te maken! :mrgreen:
hahaha…denk dat elke berging cq kelder een zooitje is.toevallig hebben wij 2 maanden geleden een hoop bij grofvuil gezet…maar nog moet er een hoop van de berging bij ons in huis naar de kelder…om plaats te maken voor alle troep die in dozen moet als er een kleintje komt…
He Lins… jij hier? :mrgreen: :-*
ja manlief kijkt tv en ik verveel me…
Jij ook al?? Ik ook! Ben maar weer een beetje aan het fotoshoppen. Het is dat ik mijn avatar nog steeds leuk vind, anders had ik een andere gemaakt! :mrgreen:
wat kijkt jou mannetje dan??die van mij keuringsdienst van waren ofzoets…gaat over kattengrit en aangezien hij de pineut word om die bakken te verschonen als ik zwanger ben wil hij er alles van weten hahahah
:? hij kijkt nu weer sport…
De mijne kijkt James Bond 007 :roll:
haha daar heeft mijn man nog een paar delen videobanden van …uit de videorecorder tijdperk hahaha
normaal moet hij vrijdags werken dus lig tie al op bed… dus hij eist de tv op hahah aen mijn serie kon de boom in…helaas… maar weet zeker als ik zo ga kijken dat ie half voor pampes op de bank hangt half te pitten…haha
Hahaha… mannen! :mrgreen:
Ik begin zelf trouwens ook behoorlijk in te kakken
hallo,
heb vandaag mijn verjaardag nog gevierd voor de familie, was een gezellige dag, we hebben de hele dag buiten gezeten, ik ben zelfs verbrand :?
er was weer veel bij te lezen…
ga nu ook niet meer op iedereen reageren…op 1 ding na…
ik ga vroeg testen...rond 8uur denk ik!!
onze voorkeur gaat uit naar:
meisjesnaam: emily-may, lindsey- emily, jasmijn, lisa
jongensnaam: aaron, mathijs, thijs,thomas, dylan
wat een leuke naam die achterste jongensnaam...
zo heet mijn zoontje.....oeps verklap ik een beetje mijn onbekendheid...... :oops:
He Bieslookje!!! Leuke naam heeft je zoontje! :thumbup:
FIjn dat je een leuke dag hebt gehad! Volgende keer maar even insmeren!