Maart/aprilstoppers '09 deel 5! ** 6 kindjes op komst! **

tweet, dat zou goed kunnen ja…jammer, had het graag al geweten hahahahaha

Ik ook ja, ben bloednieuwsgierig hihihihih :lol:

Kon nog even snel kijken maar nog geen nieuws jammer genoeg. Moest ze werken dan?

Patricia… ik ken het, van dat soort nachten :wall: Maar he, je heb geklust en dat is natuurlijk wel even HEEL belangrijk!! :mrgreen:

Voor zover ik begreep moest ze wel gewoon werken vandaag ja…

jammer…

IK WIL HET NU WETEN!

@Matsjo wrote:

Nou, we zullen het misschien wel nooit weten dan. Ben blij dat het weg is!

Ben ook benieuwd naar Minniemin en Sem! Hebben zij al (opnieuw) getest?

Hoi Matsjo, ik moet maandag me menstruatie krijgen ( hoop van niet natuurlijk!! ) Dus als ik overtijd ben ga ik zeker testen!! :mrgreen:

Dus nog even wachten tot maandag…

Verder gister een lekker rustig daggie gehad, lekker genoten van het weertje…

@ Angela, ik wens je een hele fijne dag toe!!

@ Lins, ben ook super benieuwd naar de uitslag!! :pray:

Sem: Dan blijven we voor jou nog heeeeeel hard verder duimen!!! :pray:

@Tweet wrote:

Lins, Minniemin, Sem: Hoe gaat het met jullie???

Hoi Tweet,

gaat goed hoor… Met jou?? :mrgreen:

Al een beetje gewent aan het id??

Word een spannend weekend, maandag moet ik me menstruatie krijgen MAAR WIL HET NIET!! :pray:

Weet disndag pas zeker als ik het niet geworden ben, dus ik hou jullie op de hoogte :thumbup:

:-*

Jeetje dinsdag pas :roll:

Nee hoor meid… heel verstandig om te wachten met testen (zegt deze ongeduldige doos). Ik ga voor je duimen!

@Sem wrote:

@Tweet wrote:
Lins, Minniemin, Sem: Hoe gaat het met jullie???

Hoi Tweet,

gaat goed hoor… Met jou?? :mrgreen:

Al een beetje gewent aan het id??

Word een spannend weekend, maandag moet ik me menstruatie krijgen MAAR WIL HET NIET!! :pray:

Weet disndag pas zeker als ik het niet geworden ben, dus ik hou jullie op de hoogte :thumbup:

:-*

Het is nog niet echt aangekomen nee… Het gonst wel de hele tijd door mijn hoofd, maar echt echt bezonken absoluut nog niet! :lol: :roll: :mrgreen: :inlove: Komt nog wel na de eerste afspraak! :wink:

Vind het zooooooooooooooooo raar…

Heb al eerder een zwangerschap mee gemaakt, maar kan me nog altijd maar moeilijk voorstellen dat er dan echt een kindje in MIJN buik groeit… :roll: :oops: :eh:

@Matsjo wrote:

Jeetje dinsdag pas :roll:

Nee hoor meid… heel verstandig om te wachten met testen (zegt deze ongeduldige doos). Ik ga voor je duimen!

Hahaha ja had ook liever vorige maand al goed nieuws gehad, maar helaas.

Nu hopen op deze maand :pray:

Me vriend zat van de week ook al aan me koppie te zeuren voor een test, maar ik kan beter overtijd zijn zegt me huisarts, maar goed hoop gewoon dat ik overtijd ben dan kan ik zsm een test halen :lol:

:pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Dank je voor je steun Matsjo!!

@Tweet wrote:

Kleine meid nachtmerries gehad Patries? :hug:

Geen idee :think: Misschien buikkrampjes, want ze zei steeds auw!

Sem, geduldig typje ben jij hoor! :thumbup:

Wel jammer voor ons :oops: :wink:

Lins moest indd werken, want ze zei van de week ‘misscdhien ga ik wel heel blij naar werk’.

Ben zo benieuwd!

Merken jullie ook dat je rond je ei meer opgewonden bent?

Oei krampjes zijn heeeeeeel vervelend! :hug: Hopen maar dat het vannacht weer lekker rustig blijft dan!

En ja, toen ik mijn ei had had ik ook veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel meer zin! :inlove:

Dan heb ik altijd mijn ei!

Haha, nee hoor geintje. Ik merk het ook wel!

Ik ga weer ff!

Doeg! :-*

@Tweet wrote:

Heb al eerder een zwangerschap mee gemaakt, maar kan me nog altijd maar moeilijk voorstellen dat er dan echt een kindje in MIJN buik groeit… :roll: :oops: :eh:

Ja dat zal ik ook hebben denk ik…

Blijft een raar id, een kindje in je buik hihi…

Maar lijkt me wel fijn!!

Word voor mij de 1e keer, maar heb er al helemaal zin in!

( hoor nu dames denken, wacht maar als je bijna moet bevallen hahaha )

Krijg de kriebels als ik eraan denk hahaha :oops:

@Sem wrote:

@Tweet wrote:

Lijkt me echt zo fijn!!

Word voor mij de 1e keer, maar heb er al helemaal zin in!

( hoor nu dames denken, wacht maar als je bijna moet bevallen hahaha )

Krijg de kriebels als ik eraan denk hahaha :oops:

Van mij zul je dat niet horen hoor! Ik vond het prachtig, inclusief bevalling! Maar ik heb het dan ook niet zo heel zwaar gehad.

Ging ik niet weg? :think:

Ook toen ik aan het bevallen was vond ik het behoorlijk onwerkelijk dat dat minimensje uit mijn buik kwam hoor! :inlove:

Bij mij is de bevalling ook 100% meegevallen hoor, maak je niet druk.

Mijn banner staat op 29 dagen, is een gemiddelde. Maar ik denk toch dat ik gister/vandaag mijn ei al heb. Dat komt dan wel weer overeen met een cyclus van ongeveer 26, net als vorige maand.

Aan mijn afscheiding kan ik overigens niets merken hoor. Was/ben gewoon erg vochtig :mrgreen: :oops:

de bevalling was wel zwaar, maar achteraf zoo zoo speciaal dat je het meegemaakt heb. ik kijk er stiekem alweer naar uit joh… beetje raar of niet? ik kan aan mijn foto’s zien dat ik echt wel pijn gehad heb, maar moeder natuur heeft daar het vergeettrucje op toegepast.

enne het is heeeel natuurlijk dat je meer opgewonden rond je ei bent… trucje van je lichaam om zwanger te worden :P. komt door de hormonen (en nu dubbel natuurlijk omdat je bewust graag zwanger wilt worden)

LINS!! hoe durf je ons zolang te laten wachten whahaha…ik hoop dat je supervrolijk naar je werk bent gegaan!!!

vandaag zijn ma en pa zoveel jaar getrouwd. lekker bbqen vanavond!

gisteren geslaagd voor kleertjes voro alaina’s verjaardag. een leuk driekwartsbroekje met geknoopte riem, leuk geruit shirtje en een leuk zomerjasje! helemaal top. zal er een foto van maken als ze het aan heeft. ook heeft ze gisteren haar kado van mn ouders gehad een zandbak!