Maart/aprilstoppers '09 deel 5! ** 6 kindjes op komst! **

ik merk dat dan idd ook…hahaha

misschien wel iets van moeder natuur dat je dan meer in hebt ook ivm het te bevruchten ei…snappen jullie t nog?

Ja dat heeft moeder natuur idd maar mooi geregeld!

Gefeliciteerd met de trouwdag van je ouders Ylerion!

Ja gefeliciteerd Ylerion en veel plezier.

Leuk joh een zandbak! :thumbup:

Ook leuk voor de doorloop in je huis hihi… :wink:

Ik las er zo overheen :oops:

Ylerion, gefeliciteerd met de trouwdag van je ouders!! Grappig, zelfde dag als Angela :mrgreen:

Lekker barbequen vanavond :drool:

Wij gaan in juni barbequen, dan is de tuin aangelegd en is de meeting met de juli-mama’s '08 bij ons!

Dat is ook leuk Matsjo! :thumbup:

Leuk Hanneke!!! Veel plezier!

Dankje, gaat wel lukken hoor! We hebben al een keer een meeting gehad en dat klikte wel!

Morgen gaan ze beginnen hier in de tuin. Ben zo benieuwd hoe het wordt!! Ik zal zo eens even een foto maken hoe het nu is. Dan kunnen julie het verschil over een week zien!

@Tweet wrote:

Ook toen ik aan het bevallen was vond ik het behoorlijk onwerkelijk dat dat minimensje uit mijn buik kwam hoor! :inlove:

Kan ik me he-le-maal voorstellen!!

ylerion gefeliciteerd met je ouders.

oooooo hoe zou het met angela gaan???

matsjo, dat kan echt veel verschil maken, wij zijn ook met de tuin bezig, terras ligt er in, nu moet eigenlijk alleen het gras nog

mijn bevalling was niet heel erg prettig, maar ik laat het er niet voor :smiley:

ik heb lang moeten persen en na 1,5 uur moest ik met persweeen de auto in naar het ziekenhuis, dat vond ik echt heel vervelend, ik geloof ook wel het ergste stuk van de bevalling

Ja ik ben ook heel benieuwd hoor!

Over bevallingen… hier kun je de mijne lezen voor wie het leuk vindt:

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=59546

Ik heet daar trouwens nog hanneke25 :mrgreen:

@ Ylerion GEFELICITEERD met je ouders!! :-*

Matsjo ik zal het even lezen, vind die verhalen wel intressant, zo zie je dat het bij iedereen anders kan zijn :lol:

@Matsjo wrote:

Ja ik ben ook heel benieuwd hoor!

Over bevallingen… hier kun je de mijne lezen voor wie het leuk vindt:

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=59546

Ik heet daar trouwens nog hanneke25 :mrgreen:

Wauw!! Wat een verhaal!! :thumbup:

Wat een pracht ventje heb je!!

En die datum ook, echt leuk: 06-07-'08.

:-*

HAd je mijn ventje nog niet gezien? Moet je eens in ons sf kijken :inlove: :mrgreen:

Link staat op pagina 1. Kun jij ook je foto’s kwijt!

Mooi geschreven Matsjo! :thumbup:

Ik heb mijn bevallingsverhaal ook ergens op kok staan, maar kan het even niet meer vinden. Daarom dus even gekopieerd vanaf mijn pc, voor wie het leuk vinden;

Mijn bevalling van Nesrin:

Zondagochtend 26 augustus 2007, ca. 09.00 uur.

Ik word wakker met buikpijn. Niet heel heftig en ik vermoed ook nog niets. Heb wel meer rare dingen in mijn buik gevoeld de afgelopen dagen en ik dommel weer in slaap. Ik word zo’n beetje elk half uur weer wakker en merk dat de buikpijn niet zakt. Rond 11.00 uur ben ik opgestaan en ging gewoon de dagelijkse dingetjes doen. Terwijl ik bezig was zag ik ineens een lieveheersbeetsje op het raam. Ik zei dat tegen mijn man en hij zei meteen: ‘dan gaat het gebeuren vandaag!’ Ik lachte erom en durfde het niet te hopen…

Mijn man ging de deur uit en zei nog even dat hij zijn telefoon in de gaten zou houden…

Rond 1 uur werd de buikpijn wat heftiger. Douchen dacht ik, dan zakt het wel wat af. Maar nee, ook onder de douche bleef de pijn aanhouden. Ik ging er zelfs regelmaat in ontdekken!! Ik besloot de tijden van de ‘buikkrampen’ op te gaan schrijven en merkte meteen dat er circa 8 minuten tussen zat. Hmmz… zou het dan toch zo ver zijn? Ik was heel onzeker…Moest ik nou wel of niet het ziekenhuis gaan bellen? Waren dit nou weeen of niet? Zo langzamerhand werd de pijn heftiger en moest ik bij elke ‘kramp’ echt even stil gaan staan, en het liefst voorover bukken. Ik bleef de tijden opschrijven en rond 3 uur was het om de 5 minuten. Ik besloot om half 4 het ziekenhuis te bellen voor advies. De mevrouw aan de telefoon zei dat ik toch maar rustig die kant op moest komen!!

Dus ik mijn man gebeld. Die was om 15.45 uur thuis. Wij samen nog wat spulletjes gepakt n in de auto gestapt. Om half 5 waren we er, we mochten ons melden bij de EHBO ingang. Daar stond iemand van de beveiliging ons al op te wachten met een rolstoel. Hij bracht ons naar de verloskamers waar ik om 16.45 uur al op een bed lag aan het ctg. Het was echt zo ver!! De weeen werden heftiger maar waren nog wel op te vangen. Om 17.15 uur kwam de vk kijken of er al ontsluiting was en ja hoor, 3 cm al!! Het ging de goede kant op. Mijn man en ik werden in de kamer achtergelaten en ik maar puffen. Wist eigenlijk niet eens hoe en heb denk ik wel rare gezichten getrokken haha, maar het ging nog goed.

Om 18.00 uur kwam de vk weer, 4 cm ontsluiting. Weer afwachten dus. Ondertussen kreeg ik wel erg veel pijn. Op een gegeven moment dacht ik dat ik in bed plaste!! Mijn man drukte op de bel en de vk kwam weer…maar nee ik plaste niet, het was mijn slijmprop. Het was inmiddels 20.00 uur en ze voelde al 8 cm ontsluiting, maar mijn vliezen waren nog niet gebroken. Die brak zij dus, maar heb ik verder niets van gemerkt.

Vervolgens kwam ik in een echte weeenstorm terecht! Jee wat deed dat pijn. De vk bood me een ruggeprik aan waarmee ik instemde, maar in overleg met mijn gyn mocht het toch niet, omdat ik bloedverdunners gebruik en de ruggeprik een bloeding in mijn zenuwstelsel kon veroorzaken. Balen dus!! Ik gilde het uit van de pijn en kreeg een morfineprik in mijn been. Daarvan werd ik tussen de weeen door wel iets rustiger, maar ik kon niet echt zeggen dat het de pijn wegnam.

Ineens voelde ik de drang om te persen. Ik mocht nog niet zei de vk, maar het ging al helemaal vanzelf! Ze trok snel haar pak aan (een bevallingspak ofzo?) en bracht een draadje bij mij in die op het hoofdje van Nesrin bevestogd werd om haar hartslag te registreren. Ik mcoht gaan persen en wat was ik opgelucht! Ik moet zeggen dat ik die persweeen helemaal niet erg gevonden heb. Na 33 minuten persen was haar hoofdje half buiten. Mijn man heeft haar haartjes nog gezien. Weer 6 minuten later werd Nesrin geboren en op mijn borst gelegd. Wat waren mijn man en ik gelukkig!! het was toen 22.13 uur. Was dus wel een heftige maar snelle bevalling en zou het zo weer doen!

mooi die bevallingverhalen he? die van mij staat eeneen link paar pagina’s terug.

heyy. het zonnetje gaat weg :S

ik ga straks een taart bakken voor vanavond na de bbq… er is hier in elst een winkeltje geopend voor bakartikelen. kleurstof, fondant etc… erg duur voor mij dus whahaha

O die foto… zo mooi!! :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

bedankt trouwens voor de felicitaties :slight_smile:

wat hebben jullie het leuk opgeschreven…

en die foto’s die erbij horen…om te smelten :mrgreen:

ik ben moe :? denk dat ik zo maar even ga liggen, zoontje slaapt nu ook

wow wat heerlijk om die verhalen te lezen

Ik wil ook!!! :oops: