Maart/aprilstoppers '09 deel 5! ** 6 kindjes op komst! **

@Ylerion wrote:

heyy. het zonnetje gaat weg :S

We hebben hier net al een stortbui gehad :eh: :?

@Ylerion wrote:

mooi die bevallingverhalen he? die van mij staat eeneen link paar pagina’s terug.

heyy. het zonnetje gaat weg :S

ik ga straks een taart bakken voor vanavond na de bbq… er is hier in elst een winkeltje geopend voor bakartikelen. kleurstof, fondant etc… erg duur voor mij dus whahaha

Ik was net nog in Elst :mrgreen:

Hier alleen nog wat schapewolkjes…

Mooi die bevallingsverhalen meiden!!! Heb mijn verhaal helaas nooit opgeschreven, dus kan ik niet met jullie delen! :frowning:

Opschrijven kan alsnog!

Hier schijnt de zon nog 8) :eh:

Ik ben er vandoor, tot later allemaal met hopelijk goed nieuws van lins! :thumbup:

Ja echt mooie verhalen allemaal :thumbup:

Hier ( Amsterdam ) gaat het zonnetje ook langzaam weg…

Hoorde van me buuf net dat het in Almere flink aan het onweren was!! :roll:

Hopelijk blijft het nog even droog in Amsterdam, want moet zo nog even lunchen met me collega hahaha…

Ja ik ben op me werk, maar er is he-le-maal niks te doen, dus kan lekker mee lezen + babbelen op het forum :lol:

@Matsjo wrote:

Opschrijven kan alsnog!

Mnee, ik weet lang alles niet meer… Heb een gat van een uurtje of zeven ertussen. :frowning:

@Sem wrote:

Hopelijk blijft het nog even droog in Amsterdam, want moet zo nog even lunchen met me collega hahaha…

Ja ik ben op me werk, maar er is he-le-maal niks te doen, dus kan lekker mee lezen + babbelen op het forum :lol:

Dan zal ik ons toch maar omkleden in lange kleren, aangezien we dalijk weg gaan en dan pas vanavond laat weer thuis komen! :?

@Sem wrote:

Dan zitten mijn ouders in de onweer! :mrgreen:

Heb even de tuinfoto’s en foto’s van Mats’ kamertje in het sf gezet!

leuke foto’s matsjo

allereerst sorry sorry sorry!!!

heb een vreselijke nacht gehad…wat was ik bloed nerveus…angstaanval gehad…10x wezen piesen… en toen vanochtend durfde ik niet… :? :cry:

ik was zo bang en ik moest erna nog naar me werk…(half dagje)wist me geen houding te geven… op alle 2 de uitslagen. Dus nu zit ik te twijfelen …zondag ben ik vrij, morgen moet ik werken…nu zijn we ook alletwee thuis…maar volgens mij kan je die test niet overdag doen…

pfff wat een dilemma…kan wel janken!vind het gewoon zo spannend…

ga nu eerst even alle reacties lezen…zag al wat voorbij komen waar ik bleef…dus dacht ga eerst reageren!!!

hebben net even gewandeld, eendjes gevoerd, lopen we terug zie ik dat 2 straten verder op ook een stel getrouwd is…wel grappig…normaal let ik er niet zo op, maar nu ivm angela denk ik wel

net potje staan janken…gelukkig hoefde ik maar halve dag te werken…manlief heeft me getroost…wil dolgraag maar is supermoeiljk voor me om over mijn angsten heen te zetten.

nu moet ik zeggen dat ik altijd erg emotioneel ben voor ik ongesteld moet worden en alles altijd veel somberder inzie…

net ook gezien dat mijn buren een dochter hebben gekregen!

heb inmiddels wel ook plaspotjes in huis die hebben we net gehaald…anders moet ik in maatbeker plassen…

staat in bijsluiter test dat als je voor je ongesteldheid wilt testen je je ochtendurine moet gebruiken. na je verwachte ongesteldheid kan elk moment van de dag…mmm

lins…tja je zit nog 3 dagen voor je nod. Je zou het kunnen proberen, maar als het dan niet zo is (misschien door de urine van overdag) je schiet er dan niet zoveel mee op denk ik (wel knap als je het nog niet doet)

:hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

Ahh Lins, wat vervelend dat je je zo voelt :hug: Misschien inderdaad nog even afwachten. Het is ook spannend hoor :-*

MvM is net geweest, JAAAAAAAAAAA weer een positieve test

heb als kado het serviesje uitgekozen.

Ben toen ze weg was maar meteen naar de wc gegaan en er mee begonnen.

zien zien zien!!!

Lins: :hug: :hug: :hug: Het IS ook eng meis… Het is een enorme impact op je leven…

Bieslookje: Gaafffffff Ik hoorde pas gister dat je bij MvM ook cadeautjes uit mag zoeken, wist ik niet eens voordat ik me aan ging melden! Geen idee nog wat ik ga kiezen, ik zie wel! :inlove: Veel plezier met plassen! :wink: :lol:

@lins wrote:

net potje staan janken…gelukkig hoefde ik maar halve dag te werken…manlief heeft me getroost…wil dolgraag maar is supermoeiljk voor me om over mijn angsten heen te zetten.

nu moet ik zeggen dat ik altijd erg emotioneel ben voor ik ongesteld moet worden en alles altijd veel somberder inzie…

net ook gezien dat mijn buren een dochter hebben gekregen!

heb inmiddels wel ook plaspotjes in huis die hebben we net gehaald…anders moet ik in maatbeker plassen…

staat in bijsluiter test dat als je voor je ongesteldheid wilt testen je je ochtendurine moet gebruiken. na je verwachte ongesteldheid kan elk moment van de dag…mmm

Lieve Lins,

Kop op he!! Het komt goed!! :hug:

Ik zit ook nu 3 dagen voor me nod en vind het ook echt super spannend allemaal.

Maar ik wacht tot ik overtijd ben, dan haal ik zsm een test!! :smiley:

Zou het nu ook wel al willen weten of ik zwanger ben of niet, maar vind het zonde van de test als blijkt dat het niet zo is en ik over 3 dagen gewoon me menstruatie krijg…

Is alleen maar een teleurstelling vind ik, sowieso als ik me menstruatie krijg zal ik teleurgesteld zijn, laat mij maar lekker dit weekend nog doorkomen met het spannende id/gevoel dat ik misschien wel zwanger ben :pray:

Maar ik begrijp je spanningen!!

Komt goed Lins!! :-*