Maart/aprilstoppers '09 deel 5! ** 6 kindjes op komst! **

moet er nu wel aan denken om steeds boven naar de wc te gaan…

je kan kiezen uit een boek, dvd, of serviesje. Het boek heb ik al, dev doe ik toch niet mee en het is een ander serviesje als toen bij zoontje, dus dat is wel leuk, heeft ieder een ander

Denk dat ik ook voor het serviesje ga… Vind ik leuker dan een boek of dvd…

Toen bij zoontje mocht ik nog 2 kadootjes kiezen, dus had toen het boek en het serviesje.

Hey meiden,

Ben net terug van mijn werk en echt supermoe… Heb ook niet alles bijgelezen… Ga ook niet overal op reageren.

Sase en Tweet, zijn jullie al een beetje aan het idee gewend. Ben echt heel blij voor jullie.

Angela, ik hoop dat je een mooie dag hebt vandaag!!! Gefeliciteerd!!

Ik merk dat ik het toch wel jammer vind dat het deze ronde niet raak is, maar goed, volgende keer beter…

Ik ga ff mijn banner aanpassen. Heb een heel druk weekend en volgende week weer sollicitatiegesprek en we gaan ook voor de 2e keer bij een heel leuk huis kijken.

Ik spreek jullie dus volgende week weer!!.

Fijn weekend allemaal.

Liefs vlinder :vlinder:

Hi vlinder,

jij ook een heel fijn weekend!!

Groetjes x

vlinder goed weekend!!

ik hoop dat angela een super dag heeft vandaag!!!

Ja dat hoop ik ook! Vast wel!! :inlove:

Rustig hier! :shock:

Ik heb nog wat leuke filmpjes van Mats :inlove:

Mats tijgert!

Mats wil de camera hebben!

ah…

ja is stil vanavond…iedereen aan de klus?? ik moet er ff niet aan denken…nog steeds pijn in mijn buik en had net ook steken in mijn(.) heeeel eventjes maar…nu kan het ook van ontpillen zijn…ben ook net als vorige maand weer lekker sago en veel janken…dus lekker gezellig maar niet heus…had net wel trek in een milkshake hahaha

Kom even snel kijken naar de test van Lins.

Wat balen zeg dat je je er vanmorgen niet toe kon zetten. Ik begrijp precies wat je bedoelt, ben zelf ook heel bang om teleurgesteld te worden.

Ik hoop dat je je morgen een stuk sterker voelt en samen met je man de test kan doen. :pray:

Het is even teveel om bij te lezen vandaag, dat komt morgen wel weer.

Moest vandaag werken en ben nu moe en ga zo lekker op bed liggen met een boek.

Zit te verzinnen wanneer ik ga testen. Denk toch echt dat ik tot woensdag wacht. Zondag vind ik te vroeg. Maandag heb ik personeelsfeest en wil ik het nog niet weten want of ik ben sjago (en meld me dan denk ik ziek) of ik ben zo blij ik het niet verborgen kan houden. Dinsdag moet ik werken, woensdag ben ik vrij dus denk dat ik dan met mijn man opsta en dan ga testen. Tenminste als ik dan nog niet ongi ben geweest.

Fijne avond nog allemaal…

patripiex: hoe jij zit te plannen met testen dat heb ik dus ook…op een dag dat je moet werken wil ik het niet…het verraad een hoop of je wil je idd gelijk ziek melden ofzo… ik ben ook bang voor mijn reactie daarom vanmorgen toch bedacht…wij gaan nu zondag testen dan zijn we samen en hebben we de hele dag… tevens zou ik die dag of maandag ongesteld moeten worden…dus…wie weet voel ik al iets aan ofzo.

morgen nog een dagje werken…savond lekker fout eten! friet burger en milshake mmmmm heb er nu al trek in( voor de rest vond ik niks lekker vandaag…

Lins: goed dat jullie hebben besloten om zondag samen te testen. Dan heb je de hele dag om het samen te verwerken zowel positief als negatief.

Fijn dat ik niet de enigste ben die er zo moeilijk over doet met dat testen.

Ik heb vannacht veel gedroomd, eerst was ik deze periode zwanger en hebben we het op mijn man’s verjaardag verteld door een ingepakt rompertje aan mijn schoonmoeder te geven en toen ze het uitpakte en omhoog hield gilde iedereen van blijdschap. De tweede keer testen we de volgende periode positief op vakantie en stuurden een kaartje met daarop: T, Patricia en …

Gek he, heb zo slecht geslapen daardoor kon alleen maar aan testen denken en werd gewoon gek van mezelf.

Hopelijk slaap ik vanavond wat beter.

Goed zo Lins!! Dan blijf ik nog even duimen!! :thumbup:

Patripiex :hug: Hopelijk komen je dromen uit meis! :pray:

Lins, jammer, maar ik snap het wel hoor! :hug:

Leuke dromen toch Patripiex! Hoop dat het zo mag zijn :thumbup:

Vlinder, fijn weekend! :thumbup:

over dromen gesproken…ik droom al 4 dagen denk ik over alls wat maar met zwanger te maken heeft…en hele vage dingen zoals bij een mier die mens word etc…verders kom ik dramatisch slecht in slaap maar dan slaap ik ook als een blok!!

matsjo: ja gewoon blijven duimen…zondag komt gewoon beter uit…hopelijk ben ik dan wat rustiger…en hoeft manlief me niet te dwingen tot testen…tja niet testen het komt toch wel uit wat ook de uitkomst is dus ik stel het alleen maar uit…

patripiex: schrijf de droom op… je weet maar nooit!

hoop dat je vanavond lekker slaapt!

Welterusten voor iedereen en tot morgen… :zzz:

Slaap lekker :-*

Slaap lekker Patricia! :hug: :-*

Hub kijkt Top gear… dus ik ben even op het forum maar het is stil!

ja is niet zo heel erg druk…

weltrusten patricia!

mijn man ligt al op bed…is niks leuks op tv…