komt pas om 11uur wat…de pfaffs…
weet niet of ik dat ga trekken…heb pijn in mijn ogen…
volgend weekend een verjaardag…eigenlijk geen zin in …hou niet van drukte nou al helemaal niet van verjaardagen…wij vieren dit jaar die van ons ook niet…lekker makkeijk aangezien ik op 10 juni en mijn man op 18 juni jarig is…
Mocht mijn test positief zijn dan ga ik dus niet…het is buiten ik drink er altijd een wijntje of baleys…valt voor andere gelijk op…daarbij weet ze dat we bezig zijn dus heb dan wel een leuk kado voor haar …hoop alleen dat ze dan wel begrijpt dat ik niet kom…
Hoi allemaal,
Zojuist in mijn voorstel-topic kreeg ik de tip van iemand om mee te schrijven op het stoptopic (3 keer foutgetypt, voordat ik de juiste schrijfwijze had… :? :think: ).
Een jaar terug ben ik gestopt met hormonale anticonceptie en nu gaan we dus voor het echt! Mijn vriend ik hebben net de eerste ronde achter de rug. Vandaag dus :evil:, helaas… Volgende keer beter!
Ik ben geen grote schrijver, meer een lezer, maar ik verwacht hier toch wel regelmatig te zijn!!!
Groetjes, Lisa
Iedereen succes!
lisalisa: welkom! we kletsen hier aardig wat af…dus je hebt dan aardig wat lees voer… en het gaat echt over van alles en nog wat…
Ik wens je alvast in ieder geval heel veel succes! jammer dat je vandaag ongi bent geworden!..
Lisalisa, dat was ik geloof ik :mrgreen: Gezellig dat je hier mee komt kletsen! Jammer van deze ronde :hug: hopelijk ronde 2 meer geluk!
Ik zal je toevoegen aan het lijstje!
@lins wrote:
komt pas om 11uur wat…de pfaffs…
weet niet of ik dat ga trekken…heb pijn in mijn ogen…
volgend weekend een verjaardag…eigenlijk geen zin in …hou niet van drukte nou al helemaal niet van verjaardagen…wij vieren dit jaar die van ons ook niet…lekker makkeijk aangezien ik op 10 juni en mijn man op 18 juni jarig is…
Mocht mijn test positief zijn dan ga ik dus niet…het is buiten ik drink er altijd een wijntje of baleys…valt voor andere gelijk op…daarbij weet ze dat we bezig zijn dus heb dan wel een leuk kado voor haar …hoop alleen dat ze dan wel begrijpt dat ik niet kom…
Nou dan hoop ik voor je dat je niet hoeft te gaan! Grappig… mijn man is op 1 november jarig en ik op 8 november. We vieren het altijd samen.
ja wij vierden het ook altijd samen…maar we hebben een kleine familie…dus je zit de halve dag te wachten tot de helft komt…als ze komen want heb familieleden die er 9 van de 10x met een smoes onderuitkomen… dus hebben nu besloten lekker te BBqen in de tuin bij mijn ouders en mijn zusje en zwager en mijn oma en opa…helaas kan mijn man zijn vader er niet bij zijn en aan de broer van mijn man hebben we niks dus die hoeft ook niet te komen…
Ja wij houden het meestal ook klein hoor.
Ik zag net dat het heel mooi weer is als ik op kamp ben! :dance:
kijk dat is heeeel mooi toch! kom je in ieder geval terug met een kleurtje!
Precies! 8)
Dames, ik ga ook lekker naar bed. Morgen gaan ze de tuin aanleggen!! :dance:
Slaap lekker!
:-*
slaap ze!!
Wij hebben 17 juni de intake bij de vk!!! :inlove: :inlove: :inlove:
Nu even bijlezen, en dan zo sportennnnn!!!
Lins: Fijn dat je morgenochtend samen met jouw man kunt testen, dan sta je er niet alleen voor, mocht je in paniek raken… :hug:
Patripiex: Ik duim heeeeeeeel hard voor je dat jij woensdag ook posi test!!!
Lisalisa: Welkom bij de Maart/April 2009 stoppers en veel succes en plezier met klussen!!!
Wij hebben eergister mijn beste vriendin verteld dat we in verwachting zijn, en gister zijn beste vriendin. Beiden begonnen meteen te stuiteren en gillen hihihi. Mijn beste vriendin woont in Lelystad, dus die heb ik het via MSN verteld, omdat we elkaar maar sporadisch zien. En zijn beste vriendin hebben we gister een Difrax fles voor gekocht en ingepakt… Duurde even voordat hij aankwam, want ze dacht dat hij voor de kitten was die ze net een weekje heeft, en dat is natuurlijk nogal onhandig! :lol: Maar vervolgens viel het kwartje en begon ze te gillen en springen en stuiteren, en vervolgens hebben we het de hele avond nergens anders meer over gehad!!! :inlove:
lisalisa, welkom, leuk dat je mee komt schrijven.
Tweet, leuk he die reacties dan…ben zo benieuwd hoe ze hier gaan reageren, denk wel dat iedereen het verwacht.
Even iets minder prettigs voor mij: ik voelde mijn bekken vanmorgen al opspelen :oops: had ik bij zoontje ook, maar toen had ik het wel meteen wat erger maar pas met 20 weken…hopelijk wordt het nu nog niet erger.
He Bieslookje, hopelijk krijg je er niet zoveel last van :hug: Lijkt me erg pijnlijk!
Tweet… leuk, je intake!! Krijg je ook een echo dan?
Leuk die reacties van jullie vriendinnen! :inlove:
Hier zijn ze om 7.30 begonnen met de tuin! :dance: Hopelijk kan Mats slapen in die herrie :shifty:
Fijne dag iedereen!
he meiden
Lisalisa: welkom hier meid…hoop ook dat je snel positief test.
Patripiex,Lins: de duimen draaien hier overuren
Tweet: leuk die reacties :inlove: …hier alleen nog verteld aan zuslief en ouders van mij…maar dat zal heeel snel meer worden…morgen gaan wel mijn schoonouders inlichten…tis wel vroeg maar vind toch dat zij het recht hebben om het wel te weten (en ik het weer aan iemand kan ertellen :oops: :mrgreen: )
bieslookje": o vervelend dat je er nu al last van krijgt…maar ja aan de andere kant weet je dan ook weer dat je zwanger bent :mrgreen:
Matjsö: HEEEEEEEELP: jij doet altijd veel met foto’s toch? wat is een goed programma om foto’s te verkleinen…? heb net http://www.fotoverkleinen.nl gedaan maar na 1 foto werd ik het alweer zat zolang duurt dat. of doe ik iets niet goed?
hier moe moe moe :shock: maar dat vind ik voor dit doel helemaal niet erg :mrgreen: maandag vk even bellen …MvM komt volgende week al :shock:
Lisalisa, welkom hier!! Ik hoop dat je je snel aan kan sluiten bij de andere zwangeren 9dat hoop ik voor ons allemaal…)
Tweet wat een leuke reacties heb je gehad zeg! Het lijkt me ook zoo leuk om het aan iedereen te kunnen mogen vertellen!
@sase0507 wrote:
Matjsö: HEEEEEEEELP: jij doet altijd veel met foto’s toch? wat is een goed programma om foto’s te verkleinen…? heb net http://www.fotoverkleinen.nl gedaan maar na 1 foto werd ik het alweer zat zolang duurt dat. of doe ik iets niet goed?
Dat programma ken ik niet :think: Je kunt het ook met paint doen, als het goed is heb je dat op je computer staan?
oja, matsjo, wat voor cursus heb jij laatst gedaan. photoshop toch? Ik zit er ook over te denken om zoiets te gaan doen, maar weet het nog niethelemaal zeker. Wat leerden ze je daar?
Bieslookje: Hoop dat het niet doorzet meis! Je bent er wel erg vroeg bij… :hug:
Sase: Heb jij ook van die leuke reacties gehad? Wij hebben besloten dat we toch onze ouders ook graag alvast in willen lichten, maar daar houden we het dan wel echt bij… Onze ouders hebben altijd veel voor ons gedaan, dus dit willen we toch wel graag met ze delen… Rest van de familie en vrienden krijgt het dan op onze Bruiloft te horen.
Matsjo: Voor zover ik weet krijgen we dan nog geen echo, daarvoor moeten we naar het echobureau dacht ik… Hoe gaat het met jullie tuin?
17 juni, spannend Tweet!! :thumbup:
Hoe voel je je verder?
Lisalisa, welkom en veel succes! :-
Leuk dat jullie het al mensen verteld hebben Tweet! En die reacties dan…geweldig! :inlove:
Getver bieslookje, bi. Hoop dat het allemaal mee gaat vallen want dit is wel erg vroeg in de zw dan. :hug:
HOe staat het ervoor met de tuin Matsjo?
Sase, ik verklein mijn foto’s altijd gewoon in Paint. Heel simpel.
Sanne, jij moet aan de klus aan je banner te zien!! :inlove:
Ik heb zitten denken… mocht ik deze maand zwanger raken, dan ben ik 6 weken als we op vakantie gaan. Niet de beste periode :roll:
:-