Maart/aprilstoppers '09 deel 5! ** 6 kindjes op komst! **

@sanne062 wrote:

oja, matsjo, wat voor cursus heb jij laatst gedaan. photoshop toch? Ik zit er ook over te denken om zoiets te gaan doen, maar weet het nog niethelemaal zeker. Wat leerden ze je daar?

Ik doe een cursus Adobe. Dat betekent dat ik leer te werken met alle programma’s van Adobe. Dat is dus photoshop cs4 (fotobewerking) maar ook videobewerking, websites maken, etc. Zelf wil ik nog een keer een cursus fotografie en fotobewerking doen.

@Tweet wrote:

Bieslookje: Hoop dat het niet doorzet meis! Je bent er wel erg vroeg bij… :frowning: :hug:

Sase: Heb jij ook van die leuke reacties gehad? Wij hebben besloten dat we toch onze ouders ook graag alvast in willen lichten, maar daar houden we het dan wel echt bij… Onze ouders hebben altijd veel voor ons gedaan, dus dit willen we toch wel graag met ze delen… Rest van de familie en vrienden krijgt het dan op onze Bruiloft te horen.

Matsjo: Voor zover ik weet krijgen we dan nog geen echo, daarvoor moeten we naar het echobureau dacht ik… Hoe gaat het met jullie tuin?

Ze zijn al goed bezig in de tuin. De voortuin is al bijna klaar voor het tegelwerk. :dance:

Hallo,

Mag ik hier mee komen kletsen?

Ben Cindy 28 jaar en getrouwd met Rob en samen hebben we een mooie zoon genaamd Levi van bijna 1,5 jaar.

Eind maart, begin april hebben we een miskraam gehad :**:

Nu weer vol goede moed bezig! Aankomende donderdag - vrijdag wordt hopelijk me NOD dag :pray:

Voel al een week, ja iets. Wat weet ik niet haha. Maar me lijf heeft mij al vaker voor de gek gehouden, dus heb weinig hoop.

Iedereen succes!

Tweet. JIj bent er vroeg bij, leuk dat je het zo vroeg weet! Had je veel kenmerken van de zwangerschap?

Heeft er iemand ervaring met de zwangerschapstesten van de plusmarkt (apothekerstest)?

Welkom Cin!! Leuk dat je mee komt kletsen! Vervelend dat je een miskraam hebt gehad :hug: Hopelijk snel meer geluk voor jullie!!

Met die testen heb ik geen ervaring nee.

Ik zet je op het lijstje!

Welkom Cin. en Lisalisa!

En tweet: Leuke reacties allemaal :smiley:

Tweet & Sase: Hoe gaat het nu met jullie?

Ik probeer even wat dingetjes uit mijn hoofd te krijgen.

Nog steeds geen ongesteldheid en de test van vandaag was ook negatief.

Zucht. Ik weet het ook even niet meer…

(dipje, komt wel weer goed hoor! :wink: )

Minniemin :hug: wat vervelend die onzekerheid :frowning: Dan maar ongesteld… dit is ook niks! Maar ik hoop natuurlijk dat je binnenkort toch gewoon zwanger blijkt te zijn! :pray:

Minniemin wat vervelend zeg! Hoop ook dat jij snel duidelijkheid hebt hoor.

Erg vervelend als je overtijd bent, en je negatieve test hebt gehad!

:hug:

:pray: duim ook mee voor je.

@Matsjo wrote:

Minniemin :hug: wat vervelend die onzekerheid :frowning: Dan maar ongesteld… dit is ook niks! Maar ik hoop natuurlijk dat je binnenkort toch gewoon zwanger blijkt te zijn! :pray:

Ik hoop het ook :wink:

Maar erg waarschijnlijk is het nu niet denk ik. Ik word hier echt gek van… :frowning:

Stomme is dat ik wel alle ongesteldheidskwaaltjes heb, eigenlijk al bijna twee weken… :?

Ik kan me voorstellen dat je hier gek van wordt!! Is je cyclus normaal regelmatig?

@Cin. wrote:

Minniemin wat vervelend zeg! Hoop ook dat jij snel duidelijkheid hebt hoor.

Erg vervelend als je overtijd bent, en je negatieve test hebt gehad!

:hug:

:pray: duim ook mee voor je.
Dank je wel, Cin.!

Oh, jouw nod duurt ook niet heel lang meer. Duim ik lekker ook voor jou! :wink:

@Matsjo wrote:

Ik kan me voorstellen dat je hier gek van wordt!! Is je cyclus normaal regelmatig?
Kan ik me niet herinneren. Dit zal dan ook wel ontpillen zijn. Ik ben de afgelopen 13 jaar aan de pil geweest. Het heeft 64 dagen geduurd voor mijn eerste ongesteldheid. Maar gezien de klachten dacht ik eigenlijk dat het nu wel weer goed zat.

Ik heb er voor de pil eigenlijk nooit echt op gelet of ik regelmatig was of niet. Ik denk daarom eigenlijk van wel.

Aha… ja je hoort wel vaker dat het langer duurt dat ontpillen! Heel vervelend! :hug:

@Matsjo wrote:

Aha… ja je hoort wel vaker dat het langer duurt dat ontpillen! Heel vervelend! :hug:
Tja, we zien het wel, ik probeer maar even mijn gedachten te verzetten, maar het valt me zo moeilijk… Allerlei zwangere mensen met mooie dikke buiken om me heen helpt ook niet echt… :smiley:

Het valt mij op dat ik ze ook steeds vaker zie! Ach… nog even en dan lopen wij er ook alle 22 zo bij! :inlove:

@Matsjo wrote:

Het valt mij op dat ik ze ook steeds vaker zie! Ach… nog even en dan lopen wij er ook alle 22 zo bij! :inlove:
:smiley: Daar gaan we gewoon van uit :wink: :inlove:

blijkt trouwens toch iets langer nog te hebben geduurd, eerste cyclus was pas na 69 dagen… :think:

@Matsjo wrote:

Welkom Cin!!

Zijn we echt al weer met 22? :shock: :think: Leuk hoor!! :inlove:

@patricia26 wrote:

Sanne, jij moet aan de klus aan je banner te zien!! :inlove:

Daar word aan gewerkt :thumbup: :oops:

Cin: Welkom! In ieder geval van mij een :kaars: voor jullie kleine :**: en :pray: op succes deze ronde! Ik heb ook geen ervaring met testen van de Plusmarkt, sorry.

Minniemin: Weer negatief,l maar toch nog niet :evil: !!! Dan blijf ik heeeeeeeeel hard door duimen voor jullie hoor! Misschien heb je simpelweg een late innesteling gehad… :pray:

Al 22 meiden! Gezellig!!!

Hier gaat het nog altijd super! Vandaag “I love opa/oma” rompertjes gescoord bij de Prenatal, per setje opa+oma in laten pakken, morgen gaat het eerste setje richting mijn schoonouders als we daar morgenavond gaan eten. Ben heeeeeeeeeeel benieuwd naar hun reactie, want in juli is hun derde kleinkindje uitgerekend, dus misschien denken ze wel dat het daarvoor is hihihi. Mijn ouders vragen we mee uit eten binnenkort en dan krijgen zij hun setje, ben ook errrrrrrrrrrrrrg benieuwd hoe zij gaan reageren!!! :inlove: Hebben meteen ook I love papa/mama rompertje gekocht die daar bij passen! :inlove: :inlove: :inlove: Voel me zo rijk… Nog altijd nauwelijks klachten. Vandaag weinig ‘last’ van het bal-gevoel van mijn baarmoeder. Wel erg vervelend puistje precies op het randje van mijn bovenlip, en vanochtend toch een ietwat weeïg gevoel in mijn maag. Maar ik mag niet klagen… Volgens mijn lief zijn mijn (.)(.) wel nu al aan het groeien en hij heeft ook het idee dat mijn tepels groter aan het worden zijn al… :think: :eh: :? En ik heb al niet van die kleine (.)(.)!!! :o Oh ja, en moe ben ik ook wel… Gister per ongeluk in slaap gevallen op de bank! :oops:

Wat leuk Tweet, ben benieuwd naar de reacties! :inlove:

Ik wil ook weer meer (.)(.)! Dan zie je tenminste wat mijn voorkant is! :eh: