Maart/aprilstoppers '09 deel 5! ** 6 kindjes op komst! **

Pfffffff die van mij zie je nu al veel te goed hoor! Zelfs als ik een megadikke winterjas aan heb…

Heb een flinke E-cup nu al namelijk, en als dat nu al gaat groeien wil ik niet weten hoe dat er straks uit ziet! :?

Hoi meiden

Onze trouwdag was SUPER!!!

Prachtig mooi weer gehad. :inlove: :inlove:

ik ga nu eerst alles even bijlezen.

en de foto’s volgen nog hoor. :dance:

ik zal strax even persoonlijk reageren :mrgreen:

maar heb genoeg bij nte lezen zo te zien :lol:

Angela gefeliciteerd!!!

Vertel vertel, hoe voelt het nou om getrouwd te zijn? :inlove:

:dance: Gefelicitaart!!! :dance:

Ik ben ZO benieuwd naar je verhaal!!! ( en de foto’s natuurlijk!!!)

angela nogmaals gefeliciteerd!!! heb gisteren de hele dag aan je gedacht!!!

ik ben er strakjes weer nu ff op de bak zitten…

ps mijn buik is aan het rommelen… heb ongi buikpijn…maar zolang er geen bloed is… merk wel dat ik net als vorige maand sago en jankerig ben…

Welkom Sem het wordt spannend voor jou volgende week.

Welkom Lisalisa, jammer dat je :twisted: is gekomen, ik wens je veel succes voor de volgende ronde.

Angela goed om te horen dat je trouwdag super is geweest, kan niet wachten op de foto’s ben zo benieuwd :smiley:

Matsjo: je foto’s en filmjes zijn erg leuk, oh en je bevallingsverhaal ook!!!

Patricia: jouw verhaal is ook leuk opgeschreven

Lins ik hoop echt dat je morgen positief test.

Kan niet wachten tot ik kan testen, ben alleen bang dat het nog geen nut heeft omdat ik nog geen echte ongi heb gehad na het stoppen met de pil. Ik weet gewoon niet wat ik moet denken en wordt er erg onzeker van.

heb ik ook hoor…

eerst wil ik continu testen en dan puntje bij paaltje wacht ik af…wil niet teleurgesteld worden…

ben er zo mee bezig geweest en gestrest ervan geweest afgelopen maand dat ik denk dat ik gewoon ongi word… de komende maand ga ik dan ook iets minder er mee bezig proberen te zijn als nu. de teleurstelling is anders gewoon te groot…

krijg steeds sterker het gevoel namelijk dat ik ongi word…maar ja je ziet overal staan dat je ook je ongi pijn kan hebben en toch zwanger zijn… dus ik wacht vanav wel af…

Ik had altijd gezegd dat ik me er niet zo druk over ging maken en dat ging ook goed tot deze week. Ik wordt nu echt gek van mezelf, kan nog maar aan 1 ding denken en slaap zo slecht. Wist niet dat het me zo zou raken.

Lins dat gevoel kan echt nog vanalles betekenen, ik had dat gevoel afgelopen dinsdag. Ik hoop dat het een positieve test betekend morgen.

Heb gelezen dat je bij je eisprong ook zo’n gevoel kan hebben, maar dan moet mijn cyclus wel heel lang zijn want 14 dagen voor je ongi wordt is je eisprong en dus niet 14 dagen na je ongi. Heb ik ook gelezen, weet natuurlijk niet of het klopt.

Zit erover te denken om zonder mijn man te testen, dan kan ik mocht het positief zijn kan ik hem ermee verrassen als hij thuiskomt. Als het negatief is dan moet ik maar bedenken dat ik tevroeg heb getest.

sorry sorry sorry,

er is zoveel geschreven…

ik kan echt niet alles onthouden om persoonlijk te reageren. :doh:

Maar onze dag was echt geweldig.prachtig weer…

echt een dag om nooit te vergeten.

ik heb de dag ervoor super goed geslapen,had ik echt niet verwacht.

om 8 uur stond mijn vriendin al voor de deur,zij ging mijn haren doen.

om half elf stond hub (leuk nu kan ik het ook zeggen :oops: ) voor de deur.prachtig zag hij eruit.had hem nog nooit in pak gezien. :mrgreen:

eerst een paar mooie plaatjes schieten bij mijn ouders in de tuin.

daarna zijn we de limo ingedoken om voor onze reportage naar de bossen te gaan.

super leuke foto’s zijn er gemaakt.

jammer dat je 6 weken op het boek moet wachten :think:

na de reportage nog terug naar het huis van mijn ouders.

inmiddels was daar ook de rest van de daggasten geariveerd.

even wat gegeten en op naar de trouwlocatie.

zo mooi :inlove: :inlove:

heel mooi verhaal had de ambtenaar van de burgelijke stand.

den cermonie was voor ons gevoel heel snel voorbij maar heeft toch bijna een uur geduurd.

toen we de kerk uitkwamen stonden daar alle kleintjes die hub ( :inlove: )voetbaltrainig geeft,de f-jes.dat was voor hem een echte verassing.

dus wij nog met die klein mannen op de foto en uiteraard wilden ze ook nog even allemaal in de limo!!! :thumbup:

dus weer met zijn allen de limo in.ook onze ouders en zus met zwager.

op naar de feestloctatie. :dance:

taart aangesneden,die was overigens heerlijk!!! :thumbup:

en voor we het weten is het alweer tijd voor het buffet.

heerlijk gegeten,was super gedaan.

nog even de make-up bij laten werken om 19.45

en om half 9 kon het feest beginnen!!!

en het was super

een onvergetelijke dag.

we hebben genoten…

ik heb het een beetje kort omschreven. :oops: nou jah kort :think:

maar er is zoveel te vertellen,dan kan ik nog uren typen :lol:

foto’s ga ik hier niet plaatsen,sorry

voor diegene die foto’s willen zien stuur dan even een pb dan geef ik je mijn hyves (en niet over beebjes praten aub) :lol:

al gaan de meeste bekenden er al vanuit dat we meteen voor kinders gaan :wink:

patripiex: ik heb al ongeveer 2 weken last van mijn buik…maar nu word het erger… heb elke keer het gevoel dat het komt… en dan ga ik naar de wc en is het alleen maar wittig/transp slijm…maar ja …ik kijk het wel aan…en is het er nog niet morgenochtend dan testen we gewoon voor de zekerheid… maar verwacht eigenlijk nu meer negatief dan positief…

@Angela_84 wrote:

sorry sorry sorry,

er is zoveel geschreven…

ik kan echt niet alles onthouden om persoonlijk te reageren. :doh:

Maar onze dag was echt geweldig.prachtig weer…

echt een dag om nooit te vergeten.

ik heb de dag ervoor super goed geslapen,had ik echt niet verwacht.

om 8 uur stond mijn vriendin al voor de deur,zij ging mijn haren doen.

om half elf stond hub (leuk nu kan ik het ook zeggen :oops: ) voor de deur.prachtig zag hij eruit.had hem nog nooit in pak gezien. :mrgreen:

eerst een paar mooie plaatjes schieten bij mijn ouders in de tuin.

daarna zijn we de limo ingedoken om voor onze reportage naar de bossen te gaan.

super leuke foto’s zijn er gemaakt.

jammer dat je 6 weken op het boek moet wachten :think:

na de reportage nog terug naar het huis van mijn ouders.

inmiddels was daar ook de rest van de daggasten geariveerd.

even wat gegeten en op naar de trouwlocatie.

zo mooi :inlove: :inlove:

heel mooi verhaal had de ambtenaar van de burgelijke stand.

den cermonie was voor ons gevoel heel snel voorbij maar heeft toch bijna een uur geduurd.

toen we de kerk uitkwamen stonden daar alle kleintjes die hub ( :inlove: )voetbaltrainig geeft,de f-jes.dat was voor hem een echte verassing.

dus wij nog met die klein mannen op de foto en uiteraard wilden ze ook nog even allemaal in de limo!!! :thumbup:

dus weer met zijn allen de limo in.ook onze ouders en zus met zwager.

op naar de feestloctatie. :dance:

taart aangesneden,die was overigens heerlijk!!! :thumbup:

en voor we het weten is het alweer tijd voor het buffet.

heerlijk gegeten,was super gedaan.

nog even de make-up bij laten werken om 19.45

en om half 9 kon het feest beginnen!!!

en het was super

een onvergetelijke dag.

we hebben genoten…

ik heb het een beetje kort omschreven. :oops: nou jah kort :think:

maar er is zoveel te vertellen,dan kan ik nog uren typen :lol:

foto’s ga ik hier niet plaatsen,sorry

voor diegene die foto’s willen zien stuur dan even een pb dan geef ik je mijn hyves (en niet over beebjes praten aub) :lol:

al gaan de meeste bekenden er al vanuit dat we meteen voor kinders gaan :wink:

Klinkt als een onvergetelijke dag :inlove: !! Je hebt pb!! :wink:

@Tweet wrote:

Pfffffff die van mij zie je nu al veel te goed hoor! Zelfs als ik een megadikke winterjas aan heb…

Heb een flinke E-cup nu al namelijk, en als dat nu al gaat groeien wil ik niet weten hoe dat er straks uit ziet! :?

Mag ik wat van je hebben dan?? :shifty:

angela: ja…je hebt volgens mij wel een super dag gehad…aan de fotos te zien was je in de limo iets gespannen hihi…maar naderhand was je helemaal in je sas! je zag er geweldig uit en ook je mannetje straalde!

Lins en Partipiex :hug: vervelend dat jullie er zo mee bezig zijn terwijl jullie dat niet hadden verwacht. Ik hoop echt dat het bij jullie hartstikke raak is! :pray: :hug:

matsjo: ja dank je !! ik had het ook niet verwacht hoor…mijn vent is stappen en ik ben alleen thuis…snik…maar na een dikke zoen en flinke knuffel heb ik m maar laten gaan hihi…

en hoe is je tuin geworden???

p.s je mag ook wel wat van mij…ik heb D/ DD afhankelijk van bh…en ben ook benieuwd waar ik op uit kom tijdens zwangerschap…

Angela… heb ook even op je hyves gereageerd maar… WAUW!! Wat een prachtige jurk had je aan!! Jullie stralen… een geweldig paar! :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

@lins wrote:

matsjo: ja dank je !! ik had het ook niet verwacht hoor…mijn vent is stappen en ik ben alleen thuis…snik…maar na een dikke zoen en flinke knuffel heb ik m maar laten gaan hihi…

en hoe is je tuin geworden???

p.s je mag ook wel wat van mij…ik heb D/ DD afhankelijk van bh…en ben ook benieuwd waar ik op uit kom tijdens zwangerschap…

De tuin is nog lang niet klaar hoor maar er is zand aangevuld, al het onkruid is weg en de grond is gelijk gemaakt. maandag gaan ze tegelen! :dance:

Ahh… zit je daar nu verdrietig en alleen :frowning: Als ik in de buurt was (geen idee of ik dat ben) dan zou ik je even een dikke knuffel komen geven! :hug:

En ja graag… Doe mij maar wat van jou!!

Echt hoor… toen ik zwanger was had ik eindelijk eens IETS! Het was nog niet veel maar er zat tenminste wat!!! En tijdens de bv vond ik het al helemaal geweldig! Helaas is er niks meer van over. Ik denk dat als ik klaar ben met kinderen, ik er misschien wel eens iets aan ga laten doen :oops: Ik vind het gewoon niet mooi zo.