Maart/aprilstoppers '09 deel 5! ** 6 kindjes op komst! **

@Matsjo wrote:

Mag ik wat van je hebben dan?? :shifty:

Sure, doet af en toe behoorlijk pijn namelijk… :wink:

@Matsjo wrote:

Echt hoor… toen ik zwanger was had ik eindelijk eens IETS! Het was nog niet veel maar er zat tenminste wat!!! En tijdens de bv vond ik het al helemaal geweldig! Helaas is er niks meer van over. Ik denk dat als ik klaar ben met kinderen, ik er misschien wel eens iets aan ga laten doen :oops: Ik vind het gewoon niet mooi zo.

Als jij dat wilt moet je dat doen meis! Niets zo vervelend als je niet prettig voelen in je lijf… :-*

Angela: je hebt ook van mij pb!!!

matsjo: zolang je het voor jezelf doet en je er prettig door voelt moet je dat gewoon doen…

en ik woon in den haag…dus beetje uit de buurt…maar ik schrijf me hier van me af hoor… vervelen doe ik me niet!!

Ik ga het ook doen hoor, als ik me dan nog zo voel!

Lins… soms is het forum zo fijn he?! Een goed tijdverdrijf! :thumbup: En bovendien kun je zo lekker je ei kwijt (leuke woordspeling :roll: ) :wink:

Angela via Lins ben ik op je hyves gekomen.

Je ziet er prachtig uit!!!

Patripiex en Lins: Gewoon even een dikke :hug: :hug: voor jullie!

ja heerlijk! ik kan niet meer zonder…hi verslaafd…

vooral je "ei"kwijt kunnen… (alhoe wel ik die niet kwijt wil hoor die eieren…)

mijn man vind het ook erg leuk voor me dat ik hier zit en hij spiekt af en toe mee… daarbij staat het forum altijd open… of ik moet visite hebben dan sluit ik m af…

heb ik de gehele dag al uitgekeken naar mijn friet en cheeceburger en milkshake…vind ik het niet te eten!..balen…

tweet: dank je wel!!!..en hoe is het met jou???

Lins: heel vervelend dat je zo lang al last heb van je buik. Ik heb het ook een tijd gehad maar nu is het niet meer zo erg. Ik voel nog wel steeds van alles maar dat kan ook tussen mijn oren zitten.

Als je niet test dan weet je het nooit zeg ik maar tegen mezelf.

Matsjo: ik heb ook niet super veel (kleine C) maar ik ben er tevreden mee, maar kan me heel goed voorstellen dat je een vergroting doet als je er problemen mee heb. En ook gewoon doen hoor ook al zijn er mensen die het je afraden.

Lins: jammer dat je alleen thuis bent, al is dat ook wel eens lekker en kan je lekker je eigen gang gaan. Zoals de hele avond op kok zitten :lol:

Wij zitten nu een flim te kijken maar ik vind hem niet echt boeiend dus heb maar de laptop gepakt. Gelukkig kunnen vrouwen 2 dingen tegelijk.

Dank je wel tweet en Matsjo.

@lins wrote:

heb ik de gehele dag al uitgekeken naar mijn friet en cheeceburger en milkshake…vind ik het niet te eten!..balen…

Balen, komt denk ik door de zenuwen van morgen.

Patripiex, met een kleine c zou ik ook SUPER tevreden zijn!!!

ja deels…

maar ook de kwaliteit was verre onder peil… er stonden nu andere…mijn patat was flauw amper zout zeg maar gewoon zoutloos…de cheese burger was meer tomaten saus als cheese en burger…en mijn milkshake was al helemaal niet brrr leek wel niet goed meer…dus voorlopig halen we daar niet meer…

gelukkig hebben we roze koeken in huis…ik had gezegd jij uit dan ik wat lekkers in huis hihi dus hij heeft deze mee genomen…ze zijn heerlijk! maar moet niet te veel denken aan waar het glazuur van gemaakt is…

Waar is dat van gemaakt dan???

Het enigste voordeel van niet al tegrote is dat je alle shirtjes aankan. Mijn zus is zeer rijkelijk bedeeld en moest echt zoeken naar shirts die ze paste.

Ik ben ook wel benieuwd waar dat van gemaakt is, of eigenlijk niet want nu vind ik ze nog heerlijk…

@Patripiex wrote:

Het enigste voordeel van niet al tegrote is dat je alle shirtjes aankan. Mijn zus is zeer rijkelijk bedeeld en moest echt zoeken naar shirts die ze paste.

Dat klopt maar ik kan echt niet alle shirtjes aan hoor! Ziet er soms niet uit!! En een bikini al helemaal niet!!!

over cups te spreken… die van mij zouden wel wat kleiner mogen…ik heb best vaak last van mijn rug wat daar deels mee te maken heeft…strakke truitjes staan mij helemaal niet… met bh aan zijn ze wel mooi maar zonder bh…gaan ze toch wat hangen door de zwaarte…maar qua maat zijn ze wel alletwee bijna even groot…

mijn zusje heeft ze laten vergroten die had 1x a cup en de andere kant was b cup…maar die wilde 2 gelijke hebben niet omdat ze grote wilde hebben…ze heeft er jaren over gedaan om daar over te praten omdat ze er zo onzeker over was…

uitwerpselen van een bepaald insect ik kom er zo snel niet op…