Maart/aprilstoppers '09 deel 5! ** 6 kindjes op komst! **

@lins wrote:

angela: ja…je hebt volgens mij wel een super dag gehad…aan de fotos te zien was je in de limo iets gespannen hihi…maar naderhand was je helemaal in je sas! je zag er geweldig uit en ook je mannetje straalde!

Ja gespannen was ik zeker :lol:

dat was gauw over na het “officiele” gedeelte…

torn gingen de remmen los :dance: :dance: :dance:

oja…weet het weer…maar wil je het echt weten???

@lins wrote:

oja…weet het weer…maar wil je het echt weten???
:think:

van luizen…

Ja, nu wil ik het weten ook.

Iets van luizen ofzo???

Ja ik wil het weten!!!

:sick: :sick: :sick:

Had het snel even ingetikt op google, gatver

nu hopen dat we een mooie huwelijks baby kunnen krijgen :inlove: :inlove: de huwelijksnacht hebben we in ieder geval niet overgeslagen :mrgreen: :mrgreen:

@Angela_84 wrote:

@lins wrote:
angela: ja…je hebt volgens mij wel een super dag gehad…aan de fotos te zien was je in de limo iets gespannen hihi…maar naderhand was je helemaal in je sas! je zag er geweldig uit en ook je mannetje straalde!

Ja gespannen was ik zeker :lol:

dat was gauw over na het “officiele” gedeelte…

torn gingen de remmen los :dance: :dance: :dance:
Hee Angela,

Nog

gefeliciteerd!!

ik ben gebroken…ga vroeg naar bed vandaag

ja patripiex…maar ondanks dat…eet ik ze gewoon op hahaha… maar moet er niet teveel bij stil staan…maar als je over alle snoep goed of etenswaren gaat na denken wat er in zit …overal is wel iets mee…

angela: weltrusten!! kan me voorstellen dat je moe bent hoor!!!

en nogmaals je zag er super uit!!!

Oww lekker hoor :mrgreen:

Angela welterusten meis! Idd, nu tijd voor een kindje!!!

Hebben jullie mijn dochter al gezien? :lol:

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=74272

@Angela_84 wrote:

nu hopen dat we een mooie huwelijks baby kunnen krijgen :inlove: :inlove: de huwelijksnacht hebben we in ieder geval niet overgeslagen :mrgreen: :mrgreen:

Dat hoop ik ook voor je… :mrgreen:

matsjo: ja lekker he die luizen in de roze koek…

je dochter ziet er geweldig uit…

angela: ik duim voor je!! op naar de huwelijksnacht baby!

@Patripiex wrote:

Het enigste voordeel van niet al tegrote is dat je alle shirtjes aankan. Mijn zus is zeer rijkelijk bedeeld en moest echt zoeken naar shirts die ze paste.

Ik ook! Veel shirtjes vind ik supercute, maar hoef ik niet aan te doen, omdat mijn voorgevel veel te groot is!!! :roll:

Matsjo: :lol: :lol: :lol: zal hij niet leuk vinden later als hij deze foto ziet :lol: :lol:

@Angela_84 wrote:

:inlove: :lol: :inlove: :lol: :inlove: :lol: :inlove:

Hahaha, ik moet nu eenmaal voor de cursus dit programma door en door kennen. Goed excuus he?! Dus als er nog iemand van jullie wil weten hoe een ander kapsel en bril staat… :mrgreen:

Of een hoedje… een snor… een baard…