ook ik vind strakke tuitjes leuk,maar staat me voor geen meter…daarbij heb ik smalle taille en brede heupen…dus staat het helemaal niet…
maar wie weet…een goede vriendin van me was voor de bevalling hetzelfde als ik en nu heeft ze maatje 38 dus…er is nog hoop!
@Matsjo wrote:
Hahaha, ik moet nu eenmaal voor de cursus dit programma door en door kennen. Goed excuus he?! Dus als er nog iemand van jullie wil weten hoe een ander kapsel en bril staat… :mrgreen:
Of een hoedje… een snor… een baard…
8)
@lins wrote:
ook ik vind strakke tuitjes leuk,maar staat me voor geen meter…daarbij heb ik smalle taille en brede heupen…dus staat het helemaal niet…
maar wie weet…een goede vriendin van me was voor de bevalling hetzelfde als ik en nu heeft ze maatje 38 dus…er is nog hoop!
Ohhhhhhh als ik een vrouw zie langs lopen met smalle taille en brede heupen, MOET ik haar echt wel nakijken!!! :drool:
Ja, ik ben bi!
Ik heb maat 36/38. Daar ben ik natuurlijk heel blij mee. Ik ben verder ook wel redelijk tevreden over mijn uiterlijk hoor… alleen stond ik achteraan toen god de boezems uitdeelde :roll:
Maar goed… wat god niet geeft, geeft Hnkemller!
:lol: Ik heb een smalle taille en een DIKKE REET! :mrgreen:
@lins wrote:
Als je borstvoeding geeft val je sneller af en als je je na de bevalling aanleerd om gezonder te eten dan verlies je die kilo’s vanzelf. Ik heb ook het idee dat je vanzelf wat gezonder gaat eten want je wilt je kinderen ook gezond laten eten. Al gaat dan natuurlijk de eerste periode nog niet op.
Zelf ben ik bang dat ik juist na de zwangerschap wat kilo’s erbij krijg. Zit nu tussen 36 en 38 in dus dat zou ik niet leuk vinden.
@Matsjo wrote:
:lol: Ik heb een smalle taille en een DIKKE REET! :mrgreen:
Grijnsssssssssss :drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :inlove:
@Tweet wrote:
@Matsjo wrote::lol: Ik heb een smalle taille en een DIKKE REET! :mrgreen:
Grijnsssssssssss :drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :inlove:
Zien?? :mrgreen:
@Matsjo wrote:
@Tweet wrote:@Matsjo wrote::lol: Ik heb een smalle taille en een DIKKE REET! :mrgreen:
Daar zeg ik natuuuuuuuurlijk geen nee tegen!!! :lol:
nou dan heb je mijn reet nog niet gezien hahah…
Ik heb ook een behoorlijke…
Lieve lieve lieve meiden… Mijn exvriendin woog 160 kg… Durf te wedden dat zij heel wat meer kont hadden dan jullie samen in tweevoud!
@Tweet wrote:
@Matsjo wrote:@Tweet wrote:@Matsjo wrote::lol: Ik heb een smalle taille en een DIKKE REET! :mrgreen:
Daar zeg ik natuuuuuuuurlijk geen nee tegen!!! :lol:
Ik zal morgen een foto maken!
@Tweet wrote:
Lieve lieve lieve meiden… Mijn exvriendin woog 160 kg… Durf te wedden dat zij heel wat meer kont hadden dan jullie samen in tweevoud!
Ja maar dan is het in verhouding!!!
ja dan pas ik wel in 1bil denk ik hihi…
hebben lekker gesprek vanavond…ingredienten van eten, billen, bh maat hahaha
Mijn moeder woog ook zoveel en die had inderdaad zulke grote billen dat ik er in 1 zou passen :mrgreen: a
@lins wrote:
ja dan pas ik wel in 1bil denk ik hihi…
hebben lekker gesprek vanavond…ingredienten van eten, billen, bh maat hahaha
Weer eens wat anders dan zaadjes, eieren, streepjes en klussen!
@Matsjo wrote:
@Tweet wrote:Lieve lieve lieve meiden… Mijn exvriendin woog 160 kg… Durf te wedden dat zij heel wat meer kont hadden dan jullie samen in tweevoud!
Ja maar dan is het in verhouding!!!
Nope… Had cup A/kleine B… Absoluut niet in verhouding!
@Patripiex wrote:
Mijn moeder woog ook zoveel en die had inderdaad zulke grote billen dat ik er in 1 zou passen :mrgreen: a
Ik bedoel maar…