Maart/aprilstoppers '09 deel 5! ** 6 kindjes op komst! **

@Matsjo wrote:

@lins wrote:
ja dan pas ik wel in 1bil denk ik hihi…

hebben lekker gesprek vanavond…ingredienten van eten, billen, bh maat hahaha

Weer eens wat anders dan zaadjes, eieren, streepjes en klussen!

Precies!!! :inlove: Gotta love butt… :inlove:

:wink: :wink: :wink:

@Tweet wrote:

@Matsjo wrote:
@Tweet wrote:
Lieve lieve lieve meiden… Mijn exvriendin woog 160 kg… Durf te wedden dat zij heel wat meer kont hadden dan jullie samen in tweevoud! :wink:

Ja maar dan is het in verhouding!!!

Nope… Had cup A/kleine B… Absoluut niet in verhouding!

O dat is dan wel weer uit verhouding idd. Bij mij zitten de “vetjes” ook op de verkeerde plek!

Mijn man vroeg net waar we het over hadden, ik zei roze koeken en luizen :mrgreen: hij snapte het niet :lol:

@Matsjo wrote:

@Tweet wrote:
@Matsjo wrote:
@Tweet wrote:
Lieve lieve lieve meiden… Mijn exvriendin woog 160 kg… Durf te wedden dat zij heel wat meer kont hadden dan jullie samen in tweevoud! :wink:

O dat is dan wel weer uit verhouding idd. Bij mij zitten de “vetjes” ook op de verkeerde plek!

Zitten vetjes ooit voor ons vrouwen wel eens op de goede plek dan???

@Patripiex wrote:

Mijn man vroeg net waar we het over hadden, ik zei roze koeken en luizen :mrgreen: hij snapte het niet :lol:

HAHAHAHAHAHA :lol: :lol: :lol: :lol:

@Patripiex wrote:

Whahaa! Ik zei toevallig net dat we het hadden over tieten, billen en roze koeken :mrgreen:

@Tweet wrote:

@Matsjo wrote:
@Tweet wrote:
@Matsjo wrote:
@Tweet wrote:

Zitten vetjes ooit voor ons vrouwen wel eens op de goede plek dan???

Bij anderen vind ik dat wel :wink:

@Matsjo wrote:

@Patripiex wrote:

Whahaa! Ik zei toevallig net dat we het hadden over tieten, billen en roze koeken :mrgreen:

En ik ook vrouwengezeur over smalle taille en grote konten! Mijn vent valt juist op vrouwen met een dergelijk figuur…!!! Dus die zat hier al zo van: :drool: :drool: :drool:

:inlove:

PS: IK BEN ZWANGERRRRRRRRR!!! :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

@Matsjo wrote:

Ja, bij anderen vinden wij vrouwen dat vaak wel, maar bij onszelf nooit! Maf is dat eigenlijk… :think:

@Tweet wrote:

Dat wisten we nog niet, fijn dat je het nog even laat weten :mrgreen:

Heb een kort geheugen dus je mag het best zo eens in de zoveel tijd even opfrissen hoor!!!

@Patripiex wrote:

@Tweet wrote:

Dat wisten we nog niet, fijn dat je het nog even laat weten :mrgreen:

Heb een kort geheugen dus je mag het best zo eens in de zoveel tijd even opfrissen hoor!!!

Zal ik met veeeeeeeeeeeeeeeel plezier doen! :inlove:

@Tweet wrote:

Joh??

GEFELICITEERD!!!

Wat gaaf zeg! Ik sta helemaal te stuiteren! Bovendien heb ik een deja vu?

hihihihihihihihihih :lol: :lol: :lol:

@Tweet wrote:

@Matsjo wrote:

Ja, bij anderen vinden wij vrouwen dat vaak wel, maar bij onszelf nooit! Maf is dat eigenlijk… :think:

Ja raar is dat. Wat is dat toch met ons?

ik ga echt NOOIT zonder make-up de deur uit! :oops:

Ik heb geeneens make-up maar

ik heb wel altijd een corrigirende onderbroek aan om mijn dikke buik weg te werken

Ik soms wel… Soms heb ik er ECHT geen zin in… Of zoals laatst, toen ik echt mega veel last van mijn ogen had… Vroeger deed ik zelfs alleen make up op als ik uit ging. Vond het het niet waard om het elke dag te doen, vond ik mezelf ook niet waard… Was wat dat aangaat wel wat een tomboy hoor! Maar nu ben ik wel echt een meisjesmeisje! :wink: Dus bijna dagelijks make up! :inlove:

Pat: Dat draag ik onder mijn Pin Up/Rockabilly jurkjes! :inlove:

Zo’n onderbroek heb ik dan weer niet… ik heb liever dat de ogen daar op gericht zijn dan op de rest :roll:

Van mij mogen ze overal naar kijken, zolang ik maar niet merk dat ze kijken! :lol:

Ahhh… nog ff en we hebben een baby-tweet :inlove: