Maart/aprilstoppers '09 deel 5! ** 6 kindjes op komst! **

Ik herken de twijfels ook wel. We willen allebei graag een kindje, maar vinden het aan de andere kant ook dood eng. We hebben natuurlijk geen idee wat er op ons af komt.

Sowieso probeer ik niet te veel bezig te zijn met wel of niet zwanger zijn/ worden, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Alleen al door alle schattige kleine kindjes die bij ons in de winkel komen. Of alle zwangere vrouwen die er rondlopen. :slight_smile:

@Matsjo wrote:

Cin. wat heb jij een knap mannetje!!! :inlove:

Tweet, ik moet wel erg lachen om je actie hoor! Ik denk dat ik hetzelfde zou doen met die testen! :lol:

Minniemin, nog steeds onduidelijkheid :hug:

Succes met dansen Sanne!!! :thumbup:

Een dikke :hug: voor wie het kan gebruiken!

Ik moet zo even mijn tas inpakken voor kamp. Morgen neem ik die alvast mee zodat ik die woensdag niet op de fiets mee hoef te sjouwen. Het weer lijkt redelijk goed te worden dus dat is wel fijn! Vandaag een leuke dag gehad met Mats… ik vind het heerlijk dit soort warme dagen. Iedereen is weer vrolijk, lekker zonder jas naar buiten!

Vanmorgen zouden de tuinmannen komen tussen 7.30 en 8.00. Toen er om 9.00 nog niemand was, heb ik maar eens gebeld. Ze hadden zich verslapen!! Yeh Right! Toevallig allebei?! Om 10.00 zijn ze er eindelijk. Ze hebben een uurtje wat gedaan en toen had er eentje pijn in zijn rug. Dus hebben ze zich telefonisch bij hub afgemeld en zijn weer weggegaan! :shock: :? Ik vond het zo raar!! Nu weet ik toevallig dat er een jarig was dus ik denk dat ze gewoon een kater hadden ofzo.

Nou ja… morgen gaan ze verder. We hebben gelukkig een vast bedrag afgesproken en geen uurloon! Wat kunnen mannen tocht watjes zijn!!
Vraag ik heel erg naar de bekende weg als ik me toch wel afvraag wat voor kamp? :oops:

En tweet: Oh, wat zijn ze mooooooiiii!! :smiley: :thumbup:

Enne, Matsjo, grappig genoeg ben ik even weer wat rustiger nu ik het een beetje heb opgegeven voor deze maand. We gaan wel weer opnieuw kijken als ik weer ongesteld word. Misschien toch maar eens gaan tempen, dan zie ik het allemaal een beetje aankomen ofzo…

Lekker ego:

Volgens Clear Blue komt ons kindje dan dus nog eerder dan 27 januari!!!

Ben zoooooooo benieuwd naar de echo!!! :inlove:

@Tweet wrote:

Lekker ego:

Tweet, waarom word ik altijd toch zo vrolijk van jou? Je bent gewoon heerlijk aanstekelijk! :inlove: :thumbup:

@MinnieMin wrote:

@Tweet wrote:
Lekker ego:

Tweet, waarom word ik altijd toch zo vrolijk van jou? Je bent gewoon heerlijk aanstekelijk! :inlove: :thumbup:

:oops: :oops: :oops: :inlove: :inlove: :inlove:

@Tweet wrote:

@MinnieMin wrote:
@Tweet wrote:
Lekker ego:

:oops: :oops: :oops: :inlove: :inlove: :inlove:

Inderdaad, dat vind ik nou ook!! En dat zelfs op een beeldscherm! :lol: [/spoiler]

Dank je wel dames!

Ik ben niet bang voor de bevalling en dergelijke, maar meer inderdaad of wij het wel allemaal goed gaan doen enzo!

We zijn natuurlijk ook de jongste niet meer en daar zitten ook af en toe de twijfels!

@Tweet, geweldig weer twee mooie testen!!

@Cin, wat een lekker mannetje heb je!

Hihi, Tweet maakt vrolijk! :mrgreen: Jullie zijn allemaal goed voor mijn humeur hoor! :inlove: :-*

Minniemin, Ik ga 3 dagen met groep 8 op kamp. Ben dus juf. :wink:

Nouuuuuuu zo kan ie wel weer hoor!!! :oops: :oops: :oops:

Eros. Nu ga ik iets vragen wat niet zo netjes is meestal he, maar hoe oud zijn jullie dan?

Thanx voor je complimentje, tis ook een echte rat haha. :inlove:

@Cin. wrote:

Eros. Nu ga ik iets vragen wat niet zo netjes is meestal he, maar hoe oud zijn jullie dan?

Maakt niet uit hoor Cin! Dat mag je gerust vragen!

Wij zijn allebei 37 jaar oud!

Oh dat vind ik nog wel mee vallen hoor. Collega van mij is 39 en die gaan pas over een jaar of zo “beginnen” zou ik maar zeggen.

Leeftijd heeft er niet veel mee te maken of je een goede ouder bent!

Vertrou op jezelf, ook al is dat sinds moeilijk :hug:

@Eros wrote:

@Cin. wrote:

Maakt niet uit hoor Cin! Dat mag je gerust vragen!

Wij zijn allebei 37 jaar oud!

Dan staat het fout op het lijstje!

Cin, ik ben op werk en kan hier geen foto’s zien, maar ben nu ook wel erg nieuwsgierig naar jouw grote kleine man!

Eros, mijn zus was 36 toen ze van de eerste beviel, is nu 38 en bezig voor een 2e. Kan dus makkelijk hoor!

:-*

Mijn tante was 37 toen ze de eerste kreeg en 39 bij de tweede. :wink:

Wij zijn ietwat eerder dus… :lol:

Heeey Tweet!!

wat leuk weer die 2 testen!!

Nou mijn NOD is echt NOD :lol:

Kleine kans nog dat het morgen doorzet maar ik hoop het niet!! :pray:

Maaaaaar dat zien we morgen wel weer… :shifty:

Fijne avond iedereen!!

Gr, Sam :-*

Sem. Spannend!!! Wanneer ga je eventueel testen? :pray: :pray:

EN wanneer ga je nou testen dan? :pray: