@sase0507 wrote:
matjso: wat een superleuk badje zeg…maak je straks ook foto;s met inhoud? :inlove:
:lol: :lol: We hebben het over matsjo toch?? die gooit het SF wel vol :wink: :lol: :lol: :inlove:
Superleuk badje trouwens Matsjo!
@sase0507 wrote:
matjso: wat een superleuk badje zeg…maak je straks ook foto;s met inhoud? :inlove:
@patricia26 wrote:
Heerlijk zo’n badje in de tuin. Op dit soort dagen baal ik echt dat we een klein zonloos balkonnetje hebben…
@Tweet wrote:
En ik heb een Predictor en een Clear Blue test met zwangerschapsduur gekocht! We willen graag een test waar het streepje permanent op blijft staan, om te bewaren voor later, namelijk… Die met zwangerschapsduur is gewoon voor de leuk… Slecht he? :lol: :lol: :lol: :inlove:
zo ik ben er ook weer…
eros: die twijfel herken ik wel hoor… het ene moment denk ik geweldig ik wil nu zwanger zijn…en het andere moment denk ik kan ik het wel aan wil ik het wel etc…
maar ja als je wacht tot je denkt er echt aan toe te zijn dan denk ik dat ik kan wachten tot ik een ons weeg…en bij mij speelt durven een grote rol… of ik nu begin of volgend jaar ik blijf het eng vinden… maar ja je je moet wel als je een lief klein babytje wil… het liefste sla ik de rest over…
@lins wrote:
zo ik ben er ook weer…
eros: die twijfel herken ik wel hoor… het ene moment denk ik geweldig ik wil nu zwanger zijn…en het andere moment denk ik kan ik het wel aan wil ik het wel etc…
maar ja als je wacht tot je denkt er echt aan toe te zijn dan denk ik dat ik kan wachten tot ik een ons weeg…en bij mij speelt durven een grote rol… of ik nu begin of volgend jaar ik blijf het eng vinden… maar ja je je moet wel als je een lief klein babytje wil… het liefste sla ik de rest over…
in ieder geval blij dat meer daar zo over denken…dacht al dat het alleen aan mij lag hihi… geeft me in ieder geval meer moed!
@sanne062 wrote:
@lins wrote:Nou, ik heb wel echt gewacht tot ik er helemaal klaar voor was. Hier dus geen twijfels meer. Maar ja, deste harder komt het nu aan dat ik maar niet ongesteld word… :shock:zo ik ben er ook weer…
Ik denk dat iedereen dat gevoel wel kent. Ik in ieder geval wel hoor! Het ene moment wil ik echt niets liever, maar het volgende moment komt er weer die twijfel en angst :?
Hallo allemaal!
Werken is weer klaar voor vandaag. Vriendlief is aan het tokkelen op zijn werk pc, dus ik hier ff lekker.
@Cin.: wat een leuk jochie!!!
@Matsjo:wat een zwemparadijsje!! Ben jaloers!! Al zie ik mezelf hier nog niet achter in de tuin in zo’n badje zitten hahaha.
@Sase: bedankt voor de :hug: ; en ik wil het de tijd gerust geven, maar kan het zo moeilijk loslaten. We zien het allemaal wel weer.
@Eros: dat soort twijfels ken ik ook hoor; volgens mij ebben die pas weg als je dat kindje voort eerst vast hebt; om dan plaats te maken voor nieuwe twijfels vrees ik
Groetjes,
Mieke
ik ga naar dansles, spreek jullie later!
@sanne062 wrote:
@Tweet wrote:
En ik heb een Predictor en een Clear Blue test met zwangerschapsduur gekocht! We willen graag een test waar het streepje permanent op blijft staan, om te bewaren voor later, namelijk… Die met zwangerschapsduur is gewoon voor de leuk… Slecht he? :lol: :lol: :lol: :inlove:
Vreselijk slecht!
als je maar wel foto’s maakt… :oops: :mrgreen:
Wat leuk sanne, wat voor dans doe je?
Twijfels… Serieus niet, helemaal niet en ook nooit gehad. Is dat gek?? :eh:
Ik heb ook nog nooit twfijels gehad, maar snap het wel.
Je kunt nooit beter dan je best doen, dat is gewoon zo.
En je mamma instinct, tja dat komt dadelijk geheel vanzelf. Ondanks het gebrek aan eventuele ervaring!
En altijd op je instinct vertrouwen.
Tweet. Wanneer ga je de testen doen???
Net al gedaan!!! :inlove:
Zie hier het resultaat!!!
Volgens de Clear Blue ben ik al meer dan 5 weken zwanger! :inlove: :inlove: :inlove:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :dance: :dance:
Mooi!!!
Gaaaaaaaaaf!! Ik wil ook! :lol: :inlove:
Cin. wat heb jij een knap mannetje!!! :inlove:
Tweet, ik moet wel erg lachen om je actie hoor! Ik denk dat ik hetzelfde zou doen met die testen! :lol:
Minniemin, nog steeds onduidelijkheid :hug:
Succes met dansen Sanne!!! :thumbup:
Een dikke :hug: voor wie het kan gebruiken!
Ik moet zo even mijn tas inpakken voor kamp. Morgen neem ik die alvast mee zodat ik die woensdag niet op de fiets mee hoef te sjouwen. Het weer lijkt redelijk goed te worden dus dat is wel fijn! Vandaag een leuke dag gehad met Mats… ik vind het heerlijk dit soort warme dagen. Iedereen is weer vrolijk, lekker zonder jas naar buiten!
Vanmorgen zouden de tuinmannen komen tussen 7.30 en 8.00. Toen er om 9.00 nog niemand was, heb ik maar eens gebeld. Ze hadden zich verslapen!! Yeh Right! Toevallig allebei?! Om 10.00 zijn ze er eindelijk. Ze hebben een uurtje wat gedaan en toen had er eentje pijn in zijn rug. Dus hebben ze zich telefonisch bij hub afgemeld en zijn weer weggegaan! :shock: :? Ik vond het zo raar!! Nu weet ik toevallig dat er een jarig was dus ik denk dat ze gewoon een kater hadden ofzo.
Nou ja… morgen gaan ze verder. We hebben gelukkig een vast bedrag afgesproken en geen uurloon! Wat kunnen mannen tocht watjes zijn!!
Tweet, ik moet wel HEEL goed kijken wil ik een 2de streepje zien hoor! :liar:
Nee meis… ZE ZIJN WEER PRACHTIG!!! :dance: :inlove: :inlove:
matsjo: gelukkig dat je dan idd een vaste prijs hebt afgesproken…die dachten natuurlijk nog ff snel genieten van het mooie weer!
De echte streep kwam nog eerder op dan de controlestreep! En is ook echt veeeeeeeeeeeel donkerder dan de controlestreep hihihihihi :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
Ja leuk joh!!! :inlove: :thumbup: :thumbup:
Thanx voor de complimentjes over mijn kleine grote jongen :inlove: