ja precies…heerlijk
Zal wel lekker zijn even wat verfrissing!! :lol:
Zit op me werk ( aan de altijd mooie Amstel ) en ben stink jaloers op al die mensen die lekker in hun bootje door de Amsterdamse grachten varen…
Ik wil ooooooook!! 8)
Ons appartement is gelukkig niet zongericht, dus het is hier niet al te warm in huis!
Over een uurtje ga ik mijn dochter weer van school halen! :inlove:
Ik zie nu pas dat we alweer op blz 41 zitten! :shock: :shock: :shock:
Ik durf geen pb meer naar een mod te sturen voor een slotje hoor… die zullen wel denken! :mrgreen:
Ik ben geslaagd voor een leuk badje voor in de tuin!! Mats heeft er al even in gespeeld (zonder water weliswaar) en hij vindt het wel wat!! :inlove: Straks misschien nog even met water… hij slaapt nu en ik wil nog even naar de H*ma voor broekjes dus misschien komt het er wel niet meer van.
Dit is het badje dat ik heb gekocht:
Sem, wat knap dat je nog niet getest hebt zeg!!
@Matsjo wrote:
Sem, wat knap dat je nog niet getest hebt zeg!!
:roll: :roll: :roll: :roll: :roll:
Leuk badje!! :thumbup:
@Lins en Bianca, wat jammer meiden!
@Sanne, gecondoleerd!
@Matsjo, leuk badje voor Mats!
@Hier eigenlijk ook niet veel bijzonders te melden! Vanochtend gewerkt, morgen vrij, want moet helaas zaterdag werken!
Aankomend weekend wordt weer een klusweekend, want we willen de kleine kamertjes anders gaan inruimen alvast ter voorbereiding van ooit misschien een kleine!
Zit momenteel even in een dipje! Weet niet of we er wel goed aan doen om aan kindjes te beginnen. Of ik het wel allemaal goed gaat doen en of we er niet te oud voor zijn enzo!
Komt vast wel weer goed!
matsjo, leuk badje…
eros, die twijfels heeft denk ik iedereen wel een keer. :hug: gaat helemaal goed komen :hug:
ben net bij de VK geweest, heb het formulier voor de echo opgehaald…nog 11 daagjes, dan is het zover :mrgreen:
wat een leuk badje!
Ga nu Levi even in zijn badje zetten :mrgreen:
Rent hier rond in zijn zwemboxer met zijn crocjes eronder hihi
Eros :hug: ik denk dat we allemaal weleens twijfelen. Komt goed meid!
@bieslookje wrote:
matsjo, leuk badje…
eros, die twijfels heeft denk ik iedereen wel een keer. :hug: gaat helemaal goed komen :hug:
ben net bij de VK geweest, heb het formulier voor de echo opgehaald…nog 11 daagjes, dan is het zover :mrgreen:
Spannnnnnend!!!
@Eros wrote:
Zit momenteel even in een dipje! Weet niet of we er wel goed aan doen om aan kindjes te beginnen. Of ik het wel allemaal goed gaat doen en of we er niet te oud voor zijn enzo!
Komt vast wel weer goed!
Rot dat je je zo voelt Eros
Komt goed :hug:
@bieslookje wrote:
Spannend hoor bieslookje!! :mrgreen:
@Eros wrote:
Komt vast wel weer goed!
Wat naar Eros!
Waarom twijfel je, ben je bang? :hug:
Miraq: een hele dikke knuffel voor jou…toen ik 14 was zijn mijn ouders ook uit elkaar gegaan…ze hadden nooit of te nimmer ruzie dus ook BOEM in 1x…mijn moeder is toen samen gaan wonen DIRECT met haar collega die 15 jaar jonger is dan haar…heb ook ene hele tijd geen tot nihil contact gehad…ik kwam een keer op visite zomaar en dat moest volgens vrienlief van haar in overleg met hem :shock: ben toen weggegaan en heb een hele bak patat door de brievenbus gedouwd :oops: :oops: :oops: nou ja om een lang verhaal kort te maken…ik dacht ook dat het wel weer als vanouds werd toen ze na een jaar ongeveer smeekkaarten stuurde met excuses voor contact enz…nee dus…NU 12,5 jaar later (ze zijn afgelopen januari al weer 12,5 jaar getrouwd :shock: ze zijn direct na scheiding met mijn vader getrouwd ivm geloof van mijn stiefvader) is de relatie nog beter dan voorheen…echt het gaat super …geef het de tijd ,stel niet te hoge verwachtingen in 1x …ik weet dat het makkelijk praten is maar zo is het bij ons wel weer goed gekomen …wel wil ik je een hele dikke knuffel geven…
:hug:
Eros: o die twijfels…bah…ik hoop dat je het een plaats kunt geven…ik denk dat iedereen wel eens twijfelt maar toch het is geen fijn gevoel…ook voor jou een dikke knuf…
Sem: al getest … :oops: (iik nieuwschierig? :naughty: … :liar: :liar: )
spannend bieslookje…die eerste echo ook al bijna :inlove: hoop dat alles goe dis natuurlijk :inlove:
matjso: wat een superleuk badje zeg…maak je straks ook foto;s met inhoud? :inlove:
Tweet:lekker dochterlief weer thuis van school? :inlove:
cin>:o heerlijk genieten van je ventje :inlove: :inlove: :inlove:
verder alles goed met iedereen?
Jaja doe ik ook haha :inlove:
Eros: Ook ik twijfel nog steeds af en toe hoor!!! :hug:
Matsjo: Gaaf badje!!!
Ben met dochterlief bij de kapper geweest! Ze wilde haar lange haren afknippen tot een boblijn, dus ik ben helemaal blij! Ze heeft van dat dunne, vlassige haar, dus is helemaal niet mooi als het langer groeit… Dus nu is ze al ongeveer klaar voor onze bruiloft begin augustus! :inlove:
En ik heb een Predictor en een Clear Blue test met zwangerschapsduur gekocht! We willen graag een test waar het streepje permanent op blijft staan, om te bewaren voor later, namelijk… Die met zwangerschapsduur is gewoon voor de leuk… Slecht he? :lol: :lol: :lol: :inlove:
oke kijk hier een foto van onze kleine man:
Tweet: lekker duur haha. Die met de tijdsduur blijft wel maar max 60 minuten staan he.
Wel leuk een boblijn trouwens! Helemaal hip (heb ik ok haha)
Leuk mannetje heb je! Heerlijk even afkoelen in het water zo!
Ja ik weet, die is dus ook echt puur voor de lol. :inlove:
Even snel vanaf werk;
Lache Tweet, zou ik ook doen hoor al die testen hahaha…
Heerlijk zo’n badje in de tuin. Op dit soort dagen baal ik echt dat we een klein zonloos balkonnetje hebben…