Helemaal toppie Angela!!! :inlove:
En wat ben je (nog) mooi slank! :thumbup:
angela nogmaals jullie zagen er heeel moooi uit!!
en nog aan het genieten van de ervaring??
zi hier is hel los gebarsten regen en onweer!!
sem: wanneer ga je teste???ik ben nieuwsgierig!
gaan we de 50 halen vanavond???
Als ik morgen niet ongie ben geworden ga ik morgen avond + woensdag ochtend testen :shifty: :lol: :mrgreen:
Okidoki?! :thumbup:
@Sem wrote:
Als ik morgen niet ongie ben geworden ga ik morgen avond + woensdag ochtend testen :shifty: :lol: :mrgreen:
Doe maar morgenavond, dan krijg ik het ook nog mee! Anders zie ik het pas vrijdagavond!!!
Angela… ik blijf ze prachtig vinden! :inlove:
@lins wrote:
gaan we de 50 halen vanavond???
Wie weet?? Alleen denk ik niet dat ik hier nog lang ben. Morgen weer vroeg op.
@Matsjo wrote:
@Sem wrote:Als ik morgen niet ongie ben geworden ga ik morgen avond + woensdag ochtend testen :shifty: :lol: :mrgreen:
Doe maar morgenavond, dan krijg ik het ook nog mee! Anders zie ik het pas vrijdagavond!!!
Hahaha ja is goed Matsjo, ik doe morgen avond en sowieso nog 1 woensdag ochtend!!
Je hoort van me…
@ Angela: Wat een mooie foto’s!! :inlove:
matsjo, je gaat woensdag weg… Maar je zit NU toch in je vruchtbare dagen? Dus, klussen!
matsjo: in ieder geval super veel plezier!! dat het maar beter weer mag worden! en waar gaan jullie heen??of had iemand dat al gevraagd??
sem ik ben benieuwd!!
pff is hier benauwd… heel klam …regent en hagelt en onweert nog steeds!
ja ja voor je weg gaat matsjo…
Sem:
Angela: Ik blijf het zeggen, jullie zagen er schitterend uit!!! :inlove:
@patricia26 wrote:
matsjo, je gaat woensdag weg… Maar je zit NU toch in je vruchtbare dagen? Dus, klussen!
Hebben we gisteren gedaan en morgenavond doen we het nog eens! Ik ga woensdag pas weg
Hier is het nog hartstikke droog, wel erg benauwd.
Sem. Dat je zolang kunt wachten joh haha. Respect! :thumbup:
Heb je zelf al een gevoel wat je denkt?
@Cin. wrote:
Hier is het nog hartstikke droog, wel erg benauwd.
Sem. Dat je zolang kunt wachten joh haha. Respect! :thumbup:
Heb je zelf al een gevoel wat je denkt?
Dat vind ik een leuke zin! :mrgreen: :lol:
ik hoop echt dat komende periode raak is! het zou een super kadootje voor mijn man zijn…die is 18 juni jarig…dus wil dan graag testen! ben dan gelukkig vrij en hoef dan nog maar 1 dag te werken en dan hebben we 2 weken vrij. wij gaan gelijk dat weekend ook naar breda dus of zwanger of hardstikke ongesteld!
Dames, ik duik mijn bed in! Ik ben hier morgenavond weer en dan hopelijk goed nieuws van Sem!
Slaap lekker lieverds! :-*
slaap lekker matsjo!!!
en tot morgen!!
xxx
Trusten Matsjo, werkze morgen!
Hier is het voorlopig nog droog, maar de dichte wolken beginnen al over de stad te trekken, dus we hebben maar gauw ons wasrekje binnen gehaald!
Ja haha leuk he :lol: :lol: :lol: