jammer bianca!
hier ook een teken van leven van mij. heb het erg druk gehad dit weekend. ik ben bij de modelbouwbeurs geweest, naar de bingo, bbq met mijn ouders, heb een taart gemaakt, nog ff world of warcraft gespeeld ent oen was het weekend alweer om! deze week gelukkig weer een kort weekje. vanaf woensdag tot dinsdag vrij lekker klussen dus
enn donderdag komt ons nieuwe katje! :dance:
ik heb niet ech bij gelezen
@ matsjo, ohh jij in elst en niet ff langswippen? je bent waarschijnlijk langs me huis gereden.i k woon op die lange weg die vanuit nijmegen naar elst loopt (en door naar arnhem).
Wauw Ylerion, jij hebt het inderdaad wel ERG druk gehad! Als het maar leuk was…
dat absoluut
het was alleen erg warm gisteren overdag om ff te wandelen
Daar weet ik alles van, wij liepen gister met twee kids over de Meimarkt hier in de stad gister, en de kids hadden het er behoorlijk moeilijk mee! :lol:
Zeg meiden… Willen we ook een afspraken lijstje voor vk-afspraken, gyn-afspraken en echo’s en zo?
@Bianca-k wrote:
Goedemorgen,
En paar pagina’s terug vertelde ik over een mevrouw die me had gevraagd of met de baby alles goed was. Nou die vrouw had helaas geen voorspellende gaven.
Na 25 dagen, eerder als ik had verwacht, ben ik van :twisted: :twisted: geworden. Stond vanmorgen erg verbaasd naar de wc te kijken. Ik had nog helemaal niks gevoeld en ineens was er rood. :doh:
Balen meis :hug: :hug:
@Tweet wrote:
Zeg meiden… Willen we ook een afspraken lijstje voor vk-afspraken, gyn-afspraken en echo’s en zo?
ja dat willen we!
@Ylerion wrote:
jammer bianca!
hier ook een teken van leven van mij. heb het erg druk gehad dit weekend. ik ben bij de modelbouwbeurs geweest, naar de bingo, bbq met mijn ouders, heb een taart gemaakt, nog ff world of warcraft gespeeld ent oen was het weekend alweer om! deze week gelukkig weer een kort weekje. vanaf woensdag tot dinsdag vrij lekker klussen dus
enn donderdag komt ons nieuwe katje! :dance:
ik heb niet ech bij gelezen
@ matsjo, ohh jij in elst en niet ff langswippen? je bent waarschijnlijk langs me huis gereden.i k woon op die lange weg die vanuit nijmegen naar elst loopt (en door naar arnhem).
Dan zal ik daar wel langsgekomen zijn ja! Ik heb foto’s van ons huis in het sf staan. Waatschijnlijk herken je die wel als je weleens over de dijk rijdt!
:inlove:
Mijn afspraken tot nog toe:
woensdag 27-05-2009 om half elf Moeders voor Moeders
woensdag 17-06-2009 om elf uur verloskundige
lins en bianca:
Balen meiden :hug:
Tweet:
fijn dat ze zo enthousiast reageren :thumbup:
Zo ik ben me gisteren toch verbrand :x
heel de middag in de zon gezeten en dus niet gesmeerd :naughty:
gisteravond was ik hartsikke misselijk :sick: we hebben chinees gegeten maar is geloof ik niet goed gevallen.
dus ben vroeg mijn bed ingekropen gisteren.
Zo meteen gaan we naar de bank.
we moeten onze bruidsschat nog even gaan storten :D:D
wat zal het daar gaan rammelen we hebben toch een hoop klein geld :mrgreen: :mrgreen:
Vanmiddag gaan we kijken voor een nieuwe camera (ja dat kan er nu wel van af hahahaha) :mrgreen: :mrgreen:
Foei toch, zoveel zon en dan niet smeren!!! :lol:
Veel plezier met camera-sjoppen vanmiddag!
Besef je al een beetje dat je nu echt getrouwd bent?
Leuk Angela… shopse!!
Tweet, het staat erop! Ik zal binnenkort het lijstje wel even wat aanpassen want nu past het niet echt meer mooi. Zeker niet als er nog wat zwangeren bij komen… en die GAAN er komen!!
@Tweet wrote:
Foei toch, zoveel zon en dan niet smeren!!! :lol:
Ja ik heb er ook altijd de volgende dag pas spijt van dat ik niet heb gesmeerd :mrgreen: :think:
Ja,getrouwd :think: Ik merk geen verschil(is toch een goed teken :inlove: )
Moet alleen wennen om mijn nieuwe naam te gebruiken hahah.
Oja en we hopen vandaag ok een leuk nieuw naambordje te scoren voor bij de voordeur.
dan is het “echt” hé
@Angela_84 wrote:
@Tweet wrote:Foei toch, zoveel zon en dan niet smeren!!! :lol:
Ja ik heb er ook altijd de volgende dag pas spijt van dat ik niet heb gesmeerd :mrgreen: :think:
Ja,getrouwd :think: Ik merk geen verschil(is toch een goed teken :inlove: )
Moet alleen wennen om mijn nieuwe naam te gebruiken hahah.
Bij mij went het niet hoor! Ik vind het nog steeds raar om “mijn man” te zeggen, laat staan als hij mij “zijn vrouw” noemt!! Dat klinkt gewoon echt niet vind ik!! :mrgreen: Ik heb zijn naam officieel maar ik gebruik 'm nooit :shifty:
@Angela_84 wrote:
Oja en we hopen vandaag ok een leuk nieuw naambordje te scoren voor bij de voordeur.
dan is het “echt” hé
Daar wachten we nog even mee tot alle kindjes er ook op kunnen :inlove:
hey meiden ook even een teken van leven van mij. Ben hier t hele weekend niet geweest, zijn lekker druk geweest en heeeeeeeeerlijk genoten van t mooie weer. Ben net ruim een half uur bezig geweest om bij te lezen :mrgreen:
Ik denk dat ik de komende dagen hier ook niet zo veel zal zijn. De opa van mn man is gister overleden dus daar zullen we wel druk mee zijn. Kwam niet echt onverwacht hoor maar blijft toch vervelend
@sanne062 wrote:
hey meiden ook even een teken van leven van mij. Ben hier t hele weekend niet geweest, zijn lekker druk geweest en heeeeeeeeerlijk genoten van t mooie weer. Ben net ruim een half uur bezig geweest om bij te lezen :mrgreen:
Ik denk dat ik de komende dagen hier ook niet zo veel zal zijn. De opa van mn man is gister overleden dus daar zullen we wel druk mee zijn. Kwam niet echt onverwacht hoor maar blijft toch vervelend
Gecondoleerd Sanne :hug: wat erg Heel veel sterkte de komende tijd! :-*
dank je wel matsjo, het dringt nog niet echt door eigenlijk. Ondanks dat we wisten dat het zou gaan gebeuren blijft het nu toch zo onwerkelijk. Nou ja dat zal wel komen als we echt naar de begrafenis toe gaan leven
@sanne062 wrote:
dank je wel matsjo, het dringt nog niet echt door eigenlijk. Ondanks dat we wisten dat het zou gaan gebeuren blijft het nu toch zo onwerkelijk. Nou ja dat zal wel komen als we echt naar de begrafenis toe gaan leven
Dit soort dingen zullen altijd schokken. Ik denk dat je er nooit echt goed op voorbereid kunt zijn. Het is en blijft een groot verlies dat samen gaat met een inmens verdriet. Sterkte :hug: