Sanne, gecondoleerd! :hug: :kaars:
@Matsjo wrote:
@Angela_84 wrote:Oja en we hopen vandaag ok een leuk nieuw naambordje te scoren voor bij de voordeur.
dan is het “echt” hé
Daar wachten we nog even mee tot alle kindjes er ook op kunnen :inlove:
Ja wij houden nog plaats over.
kunnen ze er altijd nog bij :lol: :lol:
Sanne gecondoleerd :kaars: :hug:
Sanne: gecondoleerd :kaars: :kaars: :kaars:
Zo!! Even alles terug gelezen :lol:
Weekend lekker wezen varen met me mannetje & me ouders, hebben heerlijk genoten!! Wat een weer he!!
@ Lins, jammer meis :hug:
@ Sanne, gecondoleerd :hug:
Nou, vandaag is mijn nod dag, hoop echt dat het NOD is!!
Hoop dat het deze keer niet doorzet!!
En dan nog een paar dagjes wachten en dan testen!! :dance:
Ik ga weer aan het werk.
Fijne dag lady’s!! :-*
Sem ik hoop dat de :evil: :evil: wegblijven
o ja dat naambordje moeten wij straks ook nog bij het nieuwe huis :inlove: …hihi angela dan wordt het idd echt he? hier zijn wij (nog) niet getrouwd (wacht nog steeds op aanzoek ).
even wat leuks…ik had vrijdag Vk gebeld en die belde net terug…een van de Vk’s is met een studie bezig waarbij ze zwangeren dan ook vanaf dag 1 (voor zover dat kan natuurlijk) tot en met de bevalling volgt…dus veel echo’s ,veel vragenlijsten, enz enz enz…nu wil het dat deze praktijk ook nieuwe echoapparatuur heeft waardoor ze ook zelf de 20 echo kunnen doen enz…nu mag ik: jawel: donderdag al komen :dance: :dance: :dance: heb nml gezegd dat ik wel mee wil doen aan het onderzoek toen ze het vroeg…ze vertelde dat ik dan mss al wel een inwendige echo kreeg maar dat ik niet moest schrikken als daar niets op te zien was…zelf heb ik het idee mss el verder te zijn omdat vorige maand de menstruatie heel miniem was ondanks dat we in april pas voor het echie zijn gegaan…ben dus heeeeeel benieuwd.
Gaaf Sase! Veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel plezier en hopelijk is er al iets te zien!!!
Hallo allemaal,
Na lange afwezigheid (veel bijlezen!!!) ben ik er weer even.
Mijn moeder was er dit weekend. Mijn ouders zijn vier jaar geleden gescheiden. Opeens wilde mijn moeder niet meer verder met mijn vader omdat ze iemand anders leerde kennen (dat laatste hoorden we achteraf pas), en na de scheiding heeft ze ook nauwelijks contact nog met mijn broertje en mij. Wij hebben het daar heel moeilijk mee, maar wat we ook zeggen; ze ontkent glashard dat zij daar de schuldige van is. Nu had ik haar dus ook alweer bijna een jaar niet gezien en toen ze dus belde was ik wel blij dat ze eindelijk hier eens kwam kijken; ze was sinds mijn samenwonen nog nooit hier geweest.
Blijkbaar had ik teveel gehoopt dat het allemaal weer als vanouds zou zijn, want we hebben haar gisteren op de trein gezet en ik voelde me echt rot. Zelfs nu nog lopen de tranen over mijn wangen. Ze lijkt totaal niet geïnteresseerd in mijn doen en laten; praat voortdurend over zichzelf; vraagt niks. Ik snap er nog steeds niks van. BAH!
Hoe moet dat straks als er hier een kleintje is; is ze dan wel weer geïnteresseerd??? Dat soort vragen spookten mij vannacht door mijn hoofd; heb ook rotslecht geslapen erdoor.
Sorry moest mijn verhaal hier even kwijt.
Sanne gecondoleerd met je verlies!
Angela heb je een leuke bruiloft gehad??
Wat zwangerschappen en cycli betreft; ik heb nog steeds pijn aan mijn (.)(.) en had de afgelopen dagen rare steken in mijn onderbuik. Komend weekend zullen we het weten
Groetjes allemaal
Wat leuk Sase!!! Spannend!
He Mirag, wat een rotsituatie met je moeder! Ik kan mij voorstellen dat je daar heel erg mee zit. Het moet vreselijk zijn als je het idee/ gevoel hebt dat je bloedeigen moeder geen interesse in jouw leven heeft maar alleen in haar eigen Dat maakt verdrietig maar volgens mij ook woede! Ik kan je geen wijze raad geven meid, ik weet niet hoe het is, maar ik wil je wel even een dikke :hug: geven!
:-*
Ow Sase wat gaafffffffffff!!! :inlove: :inlove: :inlove: :dance:
mirag:
Wat een kl*te situatie met je moeder. :hug:
Mijn schoonmoeder is ook zo,daar hebben we al jaren geen contact meer mee.
sase:
super leuk!!! :dance: :dance:
nou totaal geen hoop meer voor deze maand…ik ben nu echt officieel ongesteld…
weet nu wel dat mijn cyclus aardig gelijk is: 25/26
mirag: balen over je moeder…probeer en niet te veel over te piekeren…dat is ze niet waard…(makkelijker gezegd dan gedaan hoor…) :hug:
sase: gaaf! wel alle echos op showforum!
matsjo veel plezier met shoppen!
sanne gecondoleerd
Hoi Matsjo,
Ja allerlei emoties steken de kop op; verdriet, machteloosheid, woede ook.
De oplossing weet niemand volgens mij, maar zeker bedankt voor je :hug: ; die kon ik goed gebruiken
@lins wrote:
nou totaal geen hoop meer voor deze maand…ik ben nu echt officieel ongesteld…
weet nu wel dat mijn cyclus aardig gelijk is: 25/26
mirag: balen over je moeder…probeer en niet te veel over te piekeren…dat is ze niet waard…(makkelijker gezegd dan gedaan hoor…) :hug:
sase: gaaf! wel alle echos op showforum!
matsjo veel plezier met shoppen!
sanne gecondoleerd
He wat jammer Lins :hug: :hug: :hug: :-*
Mirag wat een vreselijke situatie met je moeder! een hele dikke :hug:
Lins ook balen voor jou zeg :hug: Maar iig wel duidelijkheid nu en gelukkig een regelmatige cyclus :thumbup:
sase wat ontzettend gaaf!!
ik ga maar eens wat aan het huishouden doen, spreek jullie later wel weer!
Hoi meiden!
Bianca, bizar verhaal joh in de winkel! Maar jammer van de :evil: . Za het toch wel door je kleiding gekomen zijn
Tweet, ik heb mijn kruidvattesten van december 2006 nog, die strepen staan er nog steeds overduidelijk op! :thumbup:
Wat een leuke reacties op de zw Tweet!! :inlove:
Sase, jij ook veel plezier vandaag met vertellen!
Sanne gecondoleerd :hug:
Sem, wat knap dat je nog niet getest hebt!! Dat kan ik dus echt niet he…
Ik hoop op goed nieuws binnen een paar dagen!
Mirag :hug:
Heeft iemand nog iets van Tulpjes gehoord eigenlijk??
Lins jammer zeg :hug: Volgende ronde beter!
Hier gaat alles zijn gangetje. Gister 3 paar nieuwe schoenen voor Nesrin gekocht :oops: :mrgreen: Is ze voorlopig weer ff klaar.
Ze wordt echt een bijdehandje, maar heerlijk meisje hoor! :inlove: Zo wil ik er nog wel 10 hihi…
Hier zijn de vruchtbare dagen weer voorbij, maar helaas maar 2x geklust. Op dag 10 en 13, dus ik denk weinig kans op een zw deze maand. :?
Maargoed, mocht ik wel zwanger zijn, dan ben ik net 6 weken als we op vakantie aan. Is niet de meest ideale periode, dus aan die gedachte hou ik me maar vast als het niet zo is Moet toch een excuus hebben om het niet zo erg te vinden 8)
Hoe is het met de rest hier??
:-*
net zitten janken…
valt allemaal zo vies tegen…ik dacht ach we zien wel maakt niet uit wanneer we hebben geen haast etc maar was zo gestrest en bang en moe denk dat het daarom niks is geworden. Moet echt leren ontspannen en er wat makkerlijker in worden…
ik ga zo weer naar mijn werk bah heb totaal geen zin en heb pijn in mijn buik!
@ Lins, balen dat het toch heeft doorgezet!! :hug:
@ Sasse, wat leuk!! Spannend hoor!!
@ Mirag, vervelend zeg, dat heb ik nou met me “vader” cq verwekker, dat is ook zo een arrogante ego tripper!!
Maar goed, ik heb mezelf voorgenonen om het te laten voor wat het nu is, ben vaak genoeg op me :silenced: gegaan door hem en dat laat ik echt niet meer gebeuren!!
Sterkte ermee Mirag!! :hug:
Zenuwen beginnen wel een beetje te komen hoor hihi :oops:
Ga ik ongie worden offuuuuh niet?? :roll: